دیجیزا/ شرکت سگا امروز در جدیدترین خبر خود اعلام کرد که پیش خرید نسخه‌ی گوشی‌های هوشمند بازی Football Manager 2021 آغاز شده است و بازی‌بازان می‌توانند اقدام به انجام این کار کنند. در ادامه می‌توانید شاهد جزئیات تکمیلی مربوط به این خبر باشید.

عناوین ورزشی همواره نزد بسیاری از بازی‌بازان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و بهترین آن‌ها را هم باید آثار فوتبالی نظیر PES و FIFA به حساب آورد. این دو سری هر ساله در اختیار هواداران قرار می‌گیرند و آن‌ها را به وجد می‌آورند. مدیریت فوتبال و مربی‌گری نیز یکی از موضوعات جالب توجه در این خصوص است و هر چند وقت یک بار بازی‌هایی از آن منتشر می‌شود که یکی از آن‌ها سری Football Manager است. تیم سازنده چندی پیش اعلام کرد که نسخه‌ی ۲۰۲۱ این سری در حال توسعه بوده و این بار با امکانات بیشتری عرضه خواهد شد. از ویژگی‌های بازی باید به چیدمان بازیکن‌ها، تغییر تاکتیک و مسابقات متنوع اشاره داشت. بیش از ۶۰ لیگ در این بازی وجود دارد و نام همه‌ی تیم‌ها و افراد نیز واقعی است. قطعا این نکات باعث جذاب‌تر شدن نسخه‌ی جدید خواهد شد. البته این پایان کار نیست و بازی از خصوصیات بیشتری برخوردار است که اوایل ماه نوامبر معرفی خواهند شد. قابل ذکر است که شرکت سگا وظیفه‌ی توسعه‌ی آن را به عهده دارد.

امروز آگاه شدیم که پیش خرید بازی Football Manager 2021 برای گوشی‌های هوشمند و به طور دقیق‌تر سیستم عامل‌های اندروید و iOS آغاز شده است و تا زمان انتشار آن یعنی ۴ آذر ۱۳۹۹ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) ادامه خواهد داشت. البته این نسخه برای دیگر پلتفرم‌ها همچون رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ نیز منتشر می‌شود و باید دید که واکنش بازی‌بازان مختلف نسبت به آن چه خواهد بود. در صورت دریافت اخبار بیشتر پیرامون Football Manager 2021، آن‌ها را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.