سرانجام بیتس به شما امکان می‌دهد گجت‌های صوتی آن را از طریق اپ اندرویدی Beats ردیابی کنید.
   
عموماً اپل محصولاتی تولید نمی‌کند که به‌راحتی با دیگر شرکت‌ها و دستگاه‌هایشان سازگار باشند و این مسئله زمانی جدی‌تر می‌شود که به اندروید می‌رسیم. اخیراً اتفاقاتی رخ داده است که نشان می‌دهد وضعیت سازگاری تجهیزات صوتی بیتس کمی بهتر خواهد شد.

اکنون دیگر Studio Buds از Android Fast Pair پشتیبانی می‌کند و می‌توانید به‌راحتی میزان باتری را بررسی و حتی درصورت گم‌شدن آن‌ها را پیدا کنید؛ اما به‌نظر می‌رسد اپل قصد دارد دسترسی کاربران اندرویدی به سخت‌افزارهای خود را بیشتر کند؛ زیرا ردیابی مستقیم ازطریق اپ Beats را برای آن‌ها امکان‌پذیر کرده است.

براساس گزارش اندروید پلیس، اگر می‌خواهید بیتس‌های گم‌شده خود را پیدا کنید، می‌توانید به اپلیکیشن آن بروید و به‌دنبال ویژگی جدید «Locate my Beats» بگردید. قابلیت مذکور به شما اجازه می‌دهد Studio Beats یا Fit Pro یا هرگونه ایرباد و هدفون و اسپیکری را ردیابی کنید که با این اپ پشتیبانی می‌شوند.

پیش‌تر، بسیاری از افراد معتقد بودند که اپ Beats عمدتاً بی‌فایده است؛ اما به‌نظر می‌رسد با رسیدن ویژگی‌هایی از‌این‌دست کارایی آن بیشتر می‌شود. اپل با این کار می‌تواند دسترسی افراد غیراپلی را به اکوسیستم خود گسترش دهد.

همچنین، این اپ ویجتی برای صفحه‌‌ی اصلی خواهد داشت که به شما امکان می‌دهد به‌راحتی و با یک نگاه میزان باتری گجت صوتی خود را متوجه و بین حالت‌های گوش‌دادن (مانند حذف نویز)، بدون نیاز به اجرای اپلیکیشن اصلی جابه‌جا شوید.

این قابلیت جدید درکنار سه رنگ دیگر Beats Studio Buds دردسترس کاربران قرار می‌گیرد. آبی و خاکستری و صورتی به گزینه‌های قرمز و سیاه و سفید موجود می‌پیوندند.

هر سه محصول جدید برای خرید از اپل با همان قیمت ۱۵۰ دلاری رنگ‌های موجود در دسترس خواهند بود و از طریق خُرده‌فروشی‌های شخص ثالث نیز خریدنی هستند.

گفتنی است که گزینه‌ی مکان‌یابی هدفون‌ها در به‌روزرسانی‌های آینده به اپ Beats اضافه خواهد شد.