کلیک/ در پلتفرم اینستاگرام قابلیتی وجود دارد که می‌توان از آن برای ارسال پیام به افراد مختلف استفاده کرد. اما واسط کاربری این قابلیت در اینستاگرام از نظر ظاهری جذابیت زیادی ندارد.

از آنجایی که جذابیت واسط کاربری دایرکت یا پیام‌رسان پلتفرم اینستاگرام جذابیت چندانی ندارد به همین دلیل در این مطلب به شما نحوه استفاده از جلوه‌های ویژه برای این قابلیت از شبکه اجتماعی اینستاگرام را آموزش می‌دهیم.


برای ایجاد جلوه‌های ویژه در پیام‌رسان اینستاگرام ابتدا اپلیکیشن شبکه اجتماعی اینستاگرام را روی گوشی خود (فرقی ندارد اندرویدی باشد یا آیفون)  باز کنید و سپس روی آیکون پیام‌رسان اینستاگرام که به شکل یک دایره و یک علامت رعد برق است و در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.

 وارد صفحه گفتگوی مورد نظر که می‌خواهید از جلوه‌های ویژه روی آن استفاده کنید شده و سپس پیام خود را در آن تایپ کنید. زمانی که شروع به تایپ کردن پیام خود می‌کنید، آیکون دوربین که در گوشه صفحه قرار دارد به آیکون ذره‌بین تبدیل می‌شود. بعد از تایپ کردن پیام، روی آیکون ذره بین کلیک کنید.

 درست بالای باکس تایپ کردن پیام ۴ آیکون که هر کدام حاوی پیام نوشته شما است و دارای یکسری تزئینات است. هر کدام را که خواستید انتخاب کنید.

 همه این فیلترها قابلیت ویرایش دارند و شما می‌توانید به اقتضای نیاز خود از آن‌ها استفاده کنید. همه این فیلترها حالت انیمیشنی دارند و کلیک روی آن‌ها باعث ظاهر شدن قابلیت‌های آن‌ها می‌شود. همچنین اگر از گزینه‌های جعبه‌های کادو استفاده کنید، پیام شما مخفی می‌شود و زمانی که مخاطب شما روی جعبه کلیک کنید، پیام برای او ارسال خواهد شد و جعبه به صورت انیمیشنی باز خواهد شد. زمنی که جعبه باز می‌شود روی گوشی حالت ویبره ایجاد می‌شود.

به لطف پلتفرم شبکه اجتماعی فیس‌بوک، شما می‌توانید تنظیمات بیشتری روی پیام‌های خود ایجاد کنید و روی پیام‌های خود حالت‌ها و جلوه‌های ویژه‌ای ایجاد کنید.