دیجیزا/ شیائومی می ۱۱ طراحی متفاوتی خواهد داشت. تنوع طراحی قاب دوربین تقریبا تنها چیزی است که موبایل های ما را از یکدیگر متمایز می کند. ما تا حدود می دانیم که این دستگاه چه طراحی دارد. امروز اما شیائومی Mi 11 در یک تصویر لو رفته است. تصویری که به نظر می رسد از یک نمونه پیش تولید دستگاه ثبت شده است.

 شیائومی Mi 11
همانطور که در تصویر بالا می بینید، شیائومی می ۱۰ لو رفته است. حال اینکه ما بپذیریم “لو رفته” یا مثل خیلی دیگر از تلاش های گرم کردن اخبار پیرامون دستگاه جدید “لو داده شده” خیلی مهم نیست. طراحی کلی دستگاه به خصوص در بخش دوربین نشان می دهد که این دستگاه باید نمونه پیش تولید باشد. برای درک این موضوع به حفره های دور دوربین اصلی توجه کنید.

به نظر می رسد اگر به شایعات قبلی توجه کنیم این دستگاه مدل پایه خانواده Mi 10 است. مدل پرو طبق شایعات به ما یک دوربین افقی را نشان می داد. طراحی قاب دوربین به ما دوربین سه گانه یا شاید هم دوگانه به همراه دوربین ToF را نشان می دهد. البته با توجه به سابقه شیائومی و عدم علاقه زیادش به این نوع دوربین، شاید همان احتمال اول صحیح باشد.

همانطور که می بینید یک کادر مربعی کوچک برای این دوربین ها در نظر گرفته شده است. این از دور شاید کمی یادآور طراحی آیفون ۱۲ باشد. اطلاعات قبلی نشان می دهد که شیائومی Mi 11 ممکن است از یک دوربین سه گانه ۱۰۸ مگاپیکسل + ۱۳ مگاپیکسل (فوق عریض) + ۵ مگاپیکسل (ماکرو) برخوردار باشد.

شیائومی Mi 11 می تواند باتری تقریبا ۴۷۸۰ میلی آمپر ساعتی پشتیبانی شود و ممکن است با پشتیبانی از شارژ سیمی ۵۰W و شارژ بی سیم ۳۰W ارائه شود. نظر شما چیست؟ منتظر شیائومی می ۱۱ با این طراحی هستید؟