ویوو تا چند روز دیگر بالأخره از اولین گوشی تاشوی خود با نام «ویوو X فولد» رونمایی می‌کند. حالا پیش از معرفی رسمی، مشخصات این گوشی تاشو با تراشه پرچمدار کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و ۱۲ گیگابایت حافظه رم در گیک‌بنچ دیده شده است.

ویوو مدتی پیش با انتشار یک سری پوستر و جزئیات در مورد محصولات جدیدش، اعلام کرد که دوشنبه هفته آینده (۲۲ فروردین ۱۴۰۱) رویدادی بزرگ را برای رونمایی از آن‌ها برپا می‌کند و حالا مشخصاتی از آن در بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شده است.

مشخصات احتمالی ویوو X فولد
  
همانطور که در تصویر بالا قابل مشاهده است، مشخصات منتسب به ویوو X فولد با شماره مدل V2178A در پایگاه داده گیک‌بنچ فهرست شده و طبق این اطلاعات، گوشی تاشو ویوو از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره خواهد برد. از دیگر مشخصات قابل انتظار آن می‌توان به ۱۲ گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید ۱۲ اشاره کرد.

ویوو ایکس فولد به ترتیب موفق به کسب امتیازات ۱۲۲۳ و ۳۳۳۵ در آزمون‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای این بنچمارک شده است. البته احتمالا این امتیازات پس از عرضه نهایی گوشی دستخوش تغییرات محسوسی شود و با عملکرد واقعی آن تفاوت‌هایی داشته باشد.

در نهایت باید به این موضوع اشاره کرد که اخیرا فاش شده بود، این گوشی تاشو از یک نمایشگر تاشو ۸ اینچی با وضوح +Quad HD و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد که با فناوری AMOLED LTPO 3.0 ساخته شده است. نمایشگر بیرونی دستگاه هم یک صفحه ۶.۵۳ اینچی با وضوح فول‌ اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود.

دیدگاه شما نسبت به اولین گوشی تاشوی ویوو چیست؟ به نظر شما قیمت این گوشی چه‌قدر خواهد بود؟