دیجیزا

آخرین اخبار فناوری و تکنولوژی جهان

ورود غول ایتالیایی به دنیای آفرود

ورود غول ایتالیایی به دنیای آفرود

انتشار رندرهای نسخه باجا لامبورگینی اوروس توجه زیادی را در سراسر دنیا به خود جلب کرده‌است چراکه مردم علاقه زیادی به SUVها پیدا کرده‌اند.

با این وجود انتقادهای زیادی نیز از این نسخه از لامبورگینی صورت گرفته‌است چراکه مردم زیادی وجود دارند که از ایده یک خودروی آفرود سخته شده به دست لامبورگینی وحشت دارند؛ در هر صورت این گاو خشمگین ایتالیایی خیلی به نظرات اهمیتی نمی‌دهد.

از نظر موتور، همان موتور ۴.۰ لیتری V۸ توئین توربوشارژ ۶۴۱ اسب بخاری است که در SUV استاندارد استفاده می شود، اما این خودرو برای پاسخگویی به دنیای مسابقه های بیابانی دوباره مهندسی شده است. به عنوان استاندارد، این ابر SUV می تواند در ۳.۶ ثانیه به سرعت ۶۰ مایل در ساعت برسد، اما این تنها نیمی از ماجرا است. این یک وسیله نقلیه کاربردی اسپورت عجیب و غریب است که همچنین لوکس و مملوء از فناوری است.

ورود غول ایتالیایی به دنیای آفرود/ عکس

از هر نظر در خارج از جاده عملکرد خوبی دارد، مطمئناً به خوبی یک لندروور دیفندر نیست، اما برای یک SUV بسیار قدرتمند و عجیب و غریب خوب است.

در بیرون، این رندر نشان می‌دهد که چگونه یک اوروس اصلاح‌شده واقعی ممکن است به نظر برسد. لامبورگینی Urus Baja Racer به لطف سیستم تعلیق و پیشرانه سفارشی، ارتفاع سواری بیشتری دارد. افزایش ارتفاع سواری به تنهایی آن را به یک آفرود تبدیل نمی‌کند. خوشبختانه، چراغ‌های LED اضافی در سپر جلو و در یک قفسه‌ی عظیم نصب‌شده در سقف وجود دارد.

ورود غول ایتالیایی به دنیای آفرود/ عکس

احتمالاً بزرگ‌ترین سورپرایز به‌شکل صندوق عقب با چرخ یدکی و یک نوار تکی با لوگوی برند ایتالیایی و چراغ‌های عقبی است که در قسمت‌های عقب آن قرار دارند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *