دیجیزا/ تصویر لو رفته‌ای که گفته می‌شود پوستر شیائومی می ۱۱ پرو(Xiaomi Mi 11 Pro) است، طراحی ماژول دوربین گوشی را نشان و از وجود یک لنز پریسکوپی بزرگ خبر می‌دهد.

در این پوستر منتسب به شیائومی می ۱۱ پرو می‌توانیم سه دوربین را ببینیم که با یک لنز پریسکوپی بزرگ همراهی می‌شوند. عبارت ۱۲۰x هم زیر آن درج شده که نشان دهنده‌ی حداکثر زوم گوشی (شامل بزرگ‌نمایی دیجیتال) است. البته برای بزرگ‌نمایی اپتیکال، ۱۰x پیش‌بینی می‌شود.

یکی از سه دوربین دیگر نیز باید توانایی زوم متوسط داشته باشند. همچنین مانند شیائومی می ۱۱، وجود سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی در مدل پرو هم دور از ذهن نیست.

اما «بن گسکین» که یکی از افشاگران شناخته شده‌ی دنیای موبایل محسوب می‌شود، به وجود سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی اشاره کرده است. رندر منتشر شده توسط او(که به عنوان تصویر اصلی خبر قرار گرفته) نیز کمی با پوستر شیائومی می ۱۱ پرو تفاوت دارد.

البته شاید هر دو طراحی، واقعی باشند؛ یعنی یکی از تصاویر مربوط به شیائومی می ۱۱ پرو و دیگری متعلق به مدل +Pro یا Extreme edition باشد. احتمالا برای آگاهی از این موضوع باید تا معرفی رسمی در تاریخ ۲۴ بهمن (۱۲ فوریه)، منتظر بمانیم.

انتظار می‌رود این گوشی هوشمند، همان پنل آمولد ۶.۸۱ اینچی با وضوح +۱۴۴۰p، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمس ۴۸۰ هرتز را داشته باشد. تجهیز آن به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ نیز قطعی است.

مانند مدل معمولی، باید منتظر شارژ کابلی ۱۲۰ وات هم باشیم. این را اضافه کنید به فناوری شارژ بی‌سیم ۸۰ وات که در سال ۲۰۲۰ معرفی شده بود. با این اوصاف، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی گوشی شیائومی می‌تواند در کمتر از ۲۰ دقیقه، فول شارژ شود.