دیجیزا/ فصل جدید بازی Destiny 2 با نام Season of the Chosen چندی پیش آغاز شد. ظاهرا یکی از اشکالات این فصل که بسیاری از هواداران را ناامید کرده، سطح کیفی پایین سلاح‌های Kinetic آن است.

فصل جدید Destiny 2: Beyond Light شامل ۳۴ سلاح جدید برای بازی‌بازان است. Season of the Chosen هم‌چنین برخی از سلاح‌های فصل نهم را حذف کرده و در مجموع شاهد حذف ۲۱ سلاح هم هستیم. سلاح Point of the Stag هم در پایان فصل حذف خواهد شد. با نگاهی به رقم سلاح‌های اضافه و حذف شده، می‌توان این برداشت را داشت که مجموعا شاهد افزوده شدن سلاح‌ها به Destiny 2 هستیم.

با این حال نکته‌ی جالب توجه این بوده که اکثر سلاح‌های جدید، مربوط به جایگاه Energy هستند. به این ترتیب از بسیاری از سلاح‌های جدید نمی‌توان به صورت هم‌زمان استفاده کرد. از بین ۳۴ سلاح جدید شاهد دو سلاح آبی یا Rare، یک سلاح Exotic و ۳۱ سلاح Legendary هستیم. اگر حالت‌های ویژه‌ی سلاح‌های Legendary را در نظر نگیریم، این عدد به ۲۵ کاهش می‌یابد. از بین این ۲۵ سلاح جدید تنها ۴ سلاح در جایگاه Kinetic جای می‌گیرند. ۶ سلاح مختص به جایگاه Power و ۱۵ سلاح هم برای Energy هستند.

همان‌طور که می‌بینید سلاح‌های Kinetic در مقایسه با Energy بسیار کم هستند. این برای کسانی که دوست داشتند سلاح‌های جدید بازی را به صورت هم‌زمان امتحان کنند ناامیدکننده است. هم‌چنین از این ۴ سلاح، سه تای آن‌ها تنها برای Trials of Osiris یا Iron Banner هستند. این مشکل باعث شده تا شاهد تنوع کمی در سلاح‌های جدید باشیم و اکثر آن‌ها تنها متعلق به یک جایگاه باشند.

البته تعدادی سلاح‌ Kinetic Exotic در فصل جدید هستند که هنوز عرضه‌ نشده‌اند. برای مثال Dead Man’s Tale یک تک تیرانداز Kinetic Exotic بوده که در آینده عرضه می‌شود. با این حال تعداد سلاح‌های آینده هم آن قدر نیست که این مشکل را رفع کند. تا کنون طبق گزارشات دو سلاح Retrofuturist (شات‌گان) و The Palindrome (توپ دستی) جز قدرتمندترین سلاح‌های Season of the Chosen هستند.

بازی Destiny 2 در حال حاضر بر روی ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، رایانه‌های شخصی و سرویس استریم استدیا در دسترس است.