دیجیزا/ به نظر می رسد وب سایت پارلر، شبکه اجتماعی محبوب طرفداران ترامپ آنلاین شده و مدیر ارشد اجرایی آن پستی در وب سایت منتشر کرده، اما اپ آن هنوز فعال نیست.
به گزارش رویترز، مدیر ارشد اجرایی شبکه اجتماعی پارلر یک پیام کوتاه روی وب سایت این شرکت منتشر کرد. اما اپلیکیشن آن همچنان آفلاین است.

مدیر ارشد پارلر در پیام روی وب سایت نوشت: «سلام به دنیا. این برنامه کار می‌کند؟». زیر این پست یادداشتی از شرکت مبنی بر آن منتشر شده بود که پس از حل چالش‌ها این پلتفرم دوباره احیا می‌شود.

این در حالی است که پارلر میان طرفداران دونالد ترامپ و حزب راست آمریکا محبوبیت زیادی دارد اما به دلیل آنچه نقش در برنامه ریزی برای حمله به کنگره عنوان شده بود، اپل و گوگل اپ آن را حذف کردند و آمازون نیز از ارائه سرویس وب برای آن خودداری کرد.

کاربران طرفدار حزب محافظه کار آمریکا علاوه بر پارلر در اپ های دیگر مانند تلگرام و وب سایت Gab نیز تجمع کرده‌اند که دلیل آن قوانین پلتفرم‌هایی مانند توئیتر و فیس بوک درباره کامنت های سیاسی است. این قوانین شبکه‌های اجتماعی مذکور پس از حمله به کنگره در ۶ ژانویه به صور سختگیرانه‌تری اعمال می‌شود.