وان پلاس به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی گلکسی S23 اولترا، عدم وجود شارژر و همچنین قیمت گوشی‌های این سری اشاره کرده است.

سامسونگ در سال گذشته بارها تلاش کرده تا با تبلیغ ویژگی دستگاه‌های خود، رقبایش و به‌ویژه اپل را تمسخر کند. اما روز گذشته پس از معرفی سری گلکسی S23 و S23 اولترا، وان پلاس با انتشار یک رشته توییت طولانی پرچمداران جدید غول کره‌ای را به تمسخر گرفت.

شرکت چینی وان پلاس در رشته توییت خود به موضوعات کوتاهی در ارتباط با رویداد آنپکد سامسونگ و معرفی سری گلکسی S23 اشاره کرده است. همچنین پیش از اشاره کردن به این رشته توییت‌ها باید گفت که این موضوعات توسط حساب OnePlus USA پست شده است، در حالی که حساب اصلی و جهانی آن هیچ یک از توییت‌ها را ریتوییت یا تأیید نکرده است.

شوخی وان پلاس با سری گلکسی S23

وان پلاس در رشته توییت خود به موضوعات مختلفی از گلکسی S23 از جمله دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی نسخه اولترا، عدم وجود شارژر درون جعبه و البته قیمت این دستگاه‌ها اشاره کرده است. از جمله اشارات این رشته توییت به قیمت دستگاه‌های سری گلکسی S23 می‌توان به این توییت اشاره کرد که در آن نوشته شده:

«چرا به آن گلکسی (کهکشان) می‌گویند؟ با توجه به این قیمت‌گذاری نجومی».
در توییت کوتاه دیگری نیز در همین رابطه نوشته شده:

«در کدام کهکشان (گلکسی) ۱۱۹۹ دلار برای S23 اولترا پرداخت می‌کنید؟»
حساب وان پلاس آمریکا همچنین تصویر زیر را ریتوییت کرده که به‌صورت طنزآمیزی توضیح می‌دهد که گلکسی S23 اولترا نسبت به S22 اولترا تفاوت زیادی نکرده است.

همانطور که گفتیم، سامسونگ نیز در چند وقت گذشته بارها با اشاره به ویژگی دستگاه‌های خود، با اپل شوخی کرده است. از جمله آن‌ها می‌توان به تبلیغی اشاره کرد که در آذرماه منتشر شد و غول کره‌ای در آن، کوپرتینویی‌ها را به دلیل عدم وجود یک آیفون تاشو به سخره گرفت. البته این تنها باری نبود که سامسونگ گوشی‌های تاشو خود را با هدف تخریب اپل تبلیغ می‌کند و قبلاً نیز این کار را در تبلیغ دیگری انجام داده بود.