وان پلاس با تقلید از سامسونگ، درحال برنامه‌ریزی برای انتشار گسترده‌تر آپدیت‌های سیستم‌عامل و نرم‌افزار برای گوشی‌های رده‌بالای خود است. در یک رویداد که اخیرا در لندن برگزار شده است، وان پلاس فاش کرد که ۴ سال آپدیت اساسی اندروید و ۵ سال وصله‌های امنیتی را برای گوشی‌های منتخب که در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شوند، ارائه می‌کند. این شرکت همچنین تصمیمات طراحی آخرین نسخه از رابط کاربری خود با نام OxygenOS 13.1 برپایه اندروید ۱۳ را شرح داده و ویژگی‌های آن را بیان کرد.

۴ سال آپدیت اساسی اندروید و ۵ سال آپدیت امنیتی وان پلاس
مدیران وان پلاس به‌تازگی تأیید کرده‌اند که این شرکت اکنون چهار به‌روزرسانی اصلی سیستم‌عامل و پنج به‌روزرسانی امنیتی را برای گوشی‌های منتخب منتشر می‌کند که در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شوند. این احتمال وجود دارد که فقط گوشی‌های هوشمند پرچمدار از این توجه ویژه برخوردار شوند. می‌توانیم انتظار داشته باشیم که سری OnePlus 11 بخشی از این برنامه به‌روزرسانی جدید باشد.

Gary Chen، رئیس محصولات نرم‌افزاری وان پلاس، در مورد تغییر استراتژی به‌روزرسانی این شرکت بیان کرد:

«به‌عنوان یک شرکت کاربر محور، ما هر کاری که برای بهبود تجربه کاربری لازم است، انجام می‌دهیم. با توجه به اینکه کاربران بیشتری دستگاه‌های خود را برای مدت طولانی‌تری نگه می‌دارند، می‌خواهیم مطمئن شویم که می‌توانیم این امکان را ارائه دهیم. این خط‌مشی به‌روزرسانی جدید به کاربران امکان دسترسی به آخرین ویژگی‌های امنیتی و کاربردی موردنیاز برای تقویت تجربه سریع و روان OnePlus در طول عمر گوشی خود را می‌دهد.»

علاوه‌بر این، وان پلاس همچنین تأیید کرد که نسخه بعدی OxygenOS در نیمه اول سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد. نسخه جدید، OxygenOS 13.1 نامیده شده و با نسخه جدید Private Safe وان پلاس بر ایمنی و امنیت تمرکز خواهد کرد. درحال‌حاضر، نسخه آخر این رابط کاربری ۲.۰ می‌باشد.

این شرکت همچنین تأیید کرد که درحال کار بر روی OxygenOS 14 است. بااین‌حال، هیچ جزئیاتی در مورد نسخه آینده فاش نکرد. این احتمال وجود دارد که این رابط کاربری جدید سال آینده در ماه اکتبر یا نوامبر منتشر شود.

نظر شما درباره ۴ سال آپدیت اساسی اندروید و ۵ سال آپدیت امنیتی گوشی‌های پرچمدار وان پلاس در سال ۲۰۲۳ چیست؟