دیجیزا/این طور که به نظر می‌رسد، بازی Valheim توانسته موفقیت تجاری فوق‌العاده‌ای را تجربه کند. Valheim حدود دو هفته پیش بر روی استیم وارد فاز Early Access شد و تا کنون بیش از دو میلیون نسخه فروخته است.

تنها ۱۳ روز پس از عرضه‌ی بازی Valheim بر روی استیم، این بازی توانسته نزدیک به سه میلیون نسخه فروش داشته باشد. این بازی بر روی پلتفرم استیم نقدهای بسیار مثبتی را دریافت کرده و رده‌بندی آن هم‌اکنون “Overwhelmingly Positive” است. Valheim جز محبوب‌ترین عناوین حال حاضر توییچ هم هست. به گفته‌ی شرکت Embracer Group، این بازی به زودی از سه میلیون نسخه فروش هم خواهد گذشت.

Valheim توسط استودیوی آیرون گیت (Iron Gate AB) توسعه یافته و توسط کافی استین (Coffee Stain) منتشر شده است. لارس وینگفورس (Lars Wingefors)، مدیر عامل Embracer Group، در گزارش چارک سوم سال مالی شرکت، گفته که بخشی از آیرون گیت متعلق به کافی استین است. البته خود کافی استین یکی از چندین شرکت زیرمجموعه‌ی Embracer Group است. شایان ذکر است که کافی استین مسئول نشر Deep Rock Galactic نیز هست. Deep Rock Galactic هم بیش از ۲ میلیون نسخه فروخته است.

Valheim حداقل تا یک سال دیگر در فاز Early Access باقی خواهند ماند. به گفته‌ی توسعه‌دهنده، این بازی ۵۰ درصد از نظر محتوا و ۷۵ درصد از نظر ویژگی‌ها کامل شده است. در حال حاضر این بازی تنها بر روی سیستم عامل‌های ویندوز و لینوکس در دسترس است.