هیوندای پالیسید ۲۰۲۲ و هوندا پایلوت ۲۰۲۲ هر دو موتور‌های V۶ تنفس طبیعی دارند و شباهت‌های زیادی با یکدیگر دارند.
 
هیوندای پالیسید ۲۰۲۲: هیوندای پالیسید سال ۲۰۱۸ برای بازارهای جهانی معرفی شد؛ این خودرو که شبیه به کیا تلوراید است، جدیدترین شاسی بلند سه ردیفه هیوندای محسوب می‌شود. شاسی بلند پالیسید در نسل جدید بسیار شیک است؛ این خودرو به حدی در تریم‌های بالایی خوب طراحی شده که مخاطبان را به وجد آورده است.

کابین این خودرو طوری طراحی شده که حتی ممکن است کابین آن را با یکی از خودرو‌های لوکس برند جنسیس اشتباه گرفت. با وجود اینکه این خودرو ظاهری جذاب دارد اما پلتفرم خود را با کیا تلوراید به اشتراک گذاشته است. این خودرو اکنون دارای یک موتور ۳.۸ لیتری V-۶ نرم و روان استاندارد است و به یک گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته متصل می‌شود.

تجهیزاتی که در این مدل به کار برده شده کارایی بالایی دارند؛ اکنون این خودرو دارای فناوری به روزی مانند کمک راننده با فناوری پیشرفته و صفحه نمایش سرگرمی مدرن است. کابین این خودرو بسیار جادار بوده که دسترسی به امکانات آن را بسیار راحت کرده است.

دیفرانسیل جلو استاندارد است، در حالی که سیستم چهار چرخ محرک در سطوح تریم SE، SEL و Limited اختیاری است. همه پالیسید‌ها به صورت استاندارد با گیربکس قوی و کنترل نوسان تریلر عرضه می‌شوند.

در تریم‌های SE و SEL تا هشت سرنشین، در مدل محدود و هفت سرنشین در نظر گرفته شده است، در هر سه ردیف فضای زیادی برای سرنشینان وجود دارد. ردیف دوم دارای یک دکمه تک لمسی برای حرکت صندلی به جلو برای دسترسی آسان به ردیف سوم است.

هوندا پایلوت ۲۰۲۲: پایلوت یکی از متفاوت‌ترین خودروهای هوندا است که اکنون در تمامی مدل‌های آن شاهد این هستیم که به‌ صورت استاندارد به سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای مجهز شده‌اند و مدل بلک ادیشن با رنگ بدنه جدید سفید پلاتینیم عرضه می‌شود. نکته حائز اهمیت این است که مدل سفارشی هوندا پایلوت بر پایه تریم EX-L شکل گرفته و از تجهیزاتی سود می‌برد که قبلاً مختص تریم‌های رده‌بالاتر بوده‌اند.

پایلوت ۶ سیلندر صدای اسپرت و قدرت زیادی دارد و بسیاری به گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک علاقه‌مند هستند؛ هوندا سنگین‌ترین کراس اوور سه ردیفه‌ای نیست که می‌توان با آن رانندگی کرد، اما اندازه آن باعث می‌شود در جاده به خصوص در پیچ‌ها احساس قدرت داشته باشیم.

چرخ‌های ۲۰ اینچی که روی تریم‌های بالایی قرار می‌گیرند کمی به کیفیت سواری لطمه می‌زنند؛ از جمله تجهیزات این مدل می‌توان به رینگ‌های ۲۰ اینچی خاکستری، صندلی‌های چرمی و نمایشگر ۸ اینچی مرکزی اشاره کرد.

فضای داخلی پایلوت جادار و کاربردی است و می‌توان آن را با گزینه‌های مناسب خانواده مانند سیستم PA داشت. بیشتر تریم‌ها، دارای ردیف دوم سه تایی هستند تا افرادی که به هشت صندلی نیاز دارند، از آن استفاده کنند.

چیدمان داشبورد پایلوت دارای کنترل‌های آب و هوا با کاربری آسان و یک پشت آمپری دیجیتال است و ۱۶ جا لیوانی عظیم در سرتاسر کابین وجود دارد.هر پایلوت به صفحه ۸.۰ اینچی مجهز شده، استفاده از رابط کاربری باعث آسان شدن دسترسی به برخی امکانات شده و جالب است که صفحه نمایشی در عقب برای سرنشینان عقبی طراحی شده است که در آن امکاناتی مانند اپل کارپلی و اتو اندروید دیده می‌شود، همچنین پایلوت یک نقطه اتصال WiFi نیز ارائه می‌دهد.

بخش دیجیتالی پشت آمپری همه اطلاعات مهم را به صورت یکپارچه منتقل می‌کند، اما به دلیل پارتیشن بندی، کمی قدیمی به نظر می‌رسد. هوندا، بدون در نظر گرفتن تریم، در پایلوت یک صفحه نمایش بالا ارائه نمی‌دهد. حتی در نسخه بلک ادیشن هم فقط چهار پورت USB خواهید یافت.