شرکت آمریکایی رضوانی طی چند سال اخیر و به واسطه معرفی خودروهای اعجاب انگیز به شهرت رسیده است. جدیدترین محصول این شرکت رضوانی هیولا یا رضوانی Beast نام دارد، ابر خودرویی با قدرت هزار اسب بخار که تابستان امسال به طور رسمی معرفی خواهد شد.

رضوانی تا به حال تنها یک پیش نمایش ساده را از مدل هیولا به تصویر کشیده است که سایه این خودرو را از نمای جانبی به تصویر می‌کشد. علاوه برآن علاقمندان به رضوانی هیولا می‌توانند با پرداخت ۲۵۰ دلار، این خودرو را پیش خرید کنند.

هیولای رضوانی دارای طراحی آیرودینامیک، با کاپوت کم ارتفاع، گلگیرهای خمیده و دریچه‌های هوا روی گلگیر جلو خواهد بود. طراحی عقب آن نیز شبیه به سوپراسپرت‌های انگلیسی است و لوگو رضوانی در قسمت عقب خودنمایی می‌کند. بنابر اعلام شرکت سازنده، بخش اعظم قطعات هیولا از فیبرکربن ساخته خواهد شد.

مدل فعلی رضوانی هیولا با موتور سوپرشارژر هوندا به قدرت ۵۰۰ اسب بخار عرضه می‌شود اما مدل جدید از پیشرانه‌ای ناشناخته با ۱۰۰۰ اسب‌بخار قدرت بهره خواهد برد. رضوانی تاریخ عرضه مشخصی را برای مدل جدید هیولا اعلام نکرده است، با این حال شرکت کالیفرنیایی اعلام کرد که Beast 2023 در تابستان امسال که از ۲۱ ژوئن آغاز می شود، عرضه خواهد شد.