دیجیزا/ از نوکیا جی ۵۰ به عنوان ارزان‌ترین گوشی ۵G برند فنلاندی اسم برده می‌شود. این کمپانی با انتشار یک پست اینستاگرامی، طراحی Nokia G50 5G را فاش و مقدمات رونمایی از آن را فراهم کرد.

اکانت اینستاگرام نوکیای فرانسه علاوه بر طراحی و رنگ‌بندی، برخی از مشخصات Nokia G50 5G را هم فاش کرده است. کپشن این پست به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، پشتیبانی از شبکه ۵G و دوام باتری طولانی اشاره دارد.

گوشی در دو رنگ کرم و آبی به نمایش در آمده و صفحه نمایش آن، ناچ‌دار است. البته احتمال وجود رنگ مشکی هم دور از ذهن نیست. در پنل عقب نیز یک ماژول دوربین مدور را با سه لنز و فلاش LED می‌توان دید.

گزارش‌های قبلی، اسنپدراگون ۴۸۰ کوالکام را قلب تپنده‌ی نوکیا جی ۵۰ فایوجی معرفی کرده بودند؛ تراشه‌ای که می‌تواند با ۴ گیگ رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی، همراهی شود. سیستم عامل آن هم اندروید ۱۱ خواهد بود.

هنوز زمان معرفی گوشی مشخص نیست؛ اما نباید خیلی دور باشد. بد نیست بدانید که نوکیا با عوامل تولید فیلم جدید جیمز باند، No Time to Die همکاری دارد. با توجه به تاریخ اکران این فیلم، احتمالا نوکیا G50 هم در اوایل دیجیزا ماه رسما معرفی خواهد شد.