سخت افزار/ نمایشگر Predator XB323K ایسر ترکیبی از بهترین‌هاست، جایی که شما می‌توانید از آن به عنوان یک مدل حرفه‌ای یا یک مدل گیمینگ استفاده کنید. Predator XB323K قادر است تا ۹۹.۵ درصد طیف Adobe RGB و ۹۹ درصد DCI P3 را پوشش دهد و کالیبراسیون Delta E آن کمتر از ۱ می‌باشد. در عین حال شما وضوح تصویر ۴K، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، دو پورت HDMI 2.1 و البته VESA Display HDR 600 را دریافت خواهید کرد.

خرده فروشی چینی، Taobao، یک مانیتور گیمینگ جدید از Acer را لیست نموده که در سری Predator قرار می‌گیرد. با توجه به لیست Predator XB323K نمونه‌ای ۳۲ اینچی با پنل IPS و وضوح تصویر ۴K یا ۳۸۴۰ × ۲۱۶۰ پیکسل می‌باشد. خوش بختانه شاهد نرخ نوسازی حداکثری ۱۴۴ هرتزی به همراه زمان پاسخ دهی ۱ میلی ثانیه Grey to Grey هستیم. به علاوه Predator XB323K از Nvidia G Sync نیز پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر Predator XB323K ایسر

ایسر برای مدل جدید Predator گواهی Display HDR 600 را کسب کرده در حالی که حداکثر روشنایی آن ۷۰۰ کاندلا بر متر مربع می‌باشد و نرخ کنتراست نیز ۱۲۰۰:۱ است. ظاهرا پنل ۱۰ بیتی این نمایشگر قادر است تا ۹۹.۵ درصد طیف Adobe RGB و ۹۹ درصد DCI P3 را پوشش دهد.

از نظر پورت‌های ارتباطی Predator XB323K هیچ کم و کاستی ندارد، دو عدد Display Port 1.4، دو عدد HDMI 2.1 (که برای گیمرهای کنسولی ایده آل است) و چهار پورت USB 3.0. در عین حال دو بلندگوی ۲ وات نیز وجود دارند و استند بسیار جذاب این مدل جزئیات را تکمیل می‌کند. Taobao ادعا کرده که Predator XB323K در ماه نوامبر عرضه خواهد شد. در حال حاضر ایسر هیچ اطلاعاتی مبنی بر انتشار Predator XB323K در خارج از چین منتشر نکرده است.