دیجیزا/ طرفداران سری PixelJunk Eden مدت‌ها در انتظار دومین نسخه بودند و حال قادر به تجربه‌ی آن برروی کنسول نینتندو سوییچ خودشان هستند. تا این لحظه نظرات نسبتا خوبی هم پیرامون این اثر در دسترس قرار گرفته است. در ادامه با ما همراه باشید تا مروری بر نقدها و نمرات آن داشته باشیم.

نسخه‌ی اول سری PixelJunk Eden مدت‌ها قبل به دست بازی‌بازان رسید و در مجموع فروش خوبی هم داشت. همین قضیه باعث شد تا سازندگان به فکر دومین نسخه باشند. در این عنوان شما باید هدایت شخصیتی بامزه را به دست گرفته و سفری طولانی و هیجان انگیز را آغاز نمایید. در بین راه هم با موجودات عجیب و غریبی روبه‌رو می‌شوید که باید مبارزات سخت و جذابی را آن‌ها داشته باشید.

سیستم مبارزات این اثر بسیار نوین است و به همین دلیل بازی‌بازان زیادی از آن استقبال خواهند کرد. اگر شما هم از علاقه‌مندان به این سبک‌ها هستید، PixelJunk Eden 2 را به هیچ وجه از دست ندهید.

این نسخه نسبت به گذشته تغییرات گسترده‌ای داشته است و به نظر می‌رسد که طرفداران را بیش از پیش سرگرم خواهد کرد. کیفیت و آیتم‌های بیشتر از نکاتی است که نباید فراموش شود. ضمنا در این نسخه شاهد جهانی چشم‌نوازتر و زیباتر هستیم. برای مشاهده‌ی اطلاعات بیشتر در خصوص داستان این اثر می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

قابل ذکر است که شرکت کیو گیمز (Q Games) به صورت همزمان وظیفه‌ی ساخت و انتشار بازی PixelJunk Eden 2 را به عهده داشته است. همچنین این بازی فاقد هر گونه بخش آنلاین و چند نفره بوده و در تمام قسمت‌ها باید به صورت آفلاین و تک نفره پیشروی داشته باشید. حال باید منتظر بود و دید که واکنش بازی‌بازان در خصوص این اثر چه خواهد بود.

همان‌طور که در بالا هم گفته شد، امروز برخی از منتقدان نام آشنای حوزه‌ی بازی‌های ویدئویی نقدها و نمرات خودشان را در مورد PixelJunk Eden 2 نیز در دسترس قرار داده‌اند که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید.

Nintendo World Report 8.5/10

با وجود تکراری بودن برخی از مراحل، PixelJunk Eden 2 را باید عنوانی جذاب و دوست داشتنی به حساب آورد. رمز و رازهای بی شماری در جهان این بازی وجود دارند که از کشف آن‌ها لذت بردیم. موسیقی نیز نقش مهمی در محبوبیت آن دارد و نباید آن را نادیده گرفت. خوشبختانه حالت‌های متنوع و خوبی در منوی این اثر وجود دارد که در هر یک ماچرایی نهفته است. PixelJunk Eden 2 یکی از جالب‌ترین و ماندگارترین آثار در سبک ماجراجویی، پازلی و اکشن است که تا به حال تجربه کرده‌ایم؛ چرا که تفاوت‌های زیادی نسبت به دیگر عناوین هم سبک دارد.

DESTRUCTOID 8.5/10

بیشتر از ده ساعت مشغول تجربه‌ی بازی PixelJunk Eden 2 بودیم و باید بگوییم که بخش‌های بی نظیری در آن به چشم می‌خورد. از بهترین حالت‌ها هم باید به Free Play اشاره داشت که بی شک دوست داران سبک‌های پازلی و اکشن نیز با ما هم نظر خواهند بود. در کل PixelJunk Eden 2 یکی از شگفت انگیزترین بازی‌های امسال است که علی رغم ظاهر ساده‌ی خود، محتویات فراوانی دارد.

Nintendo Insider 7/10

تا به حال نسخه‌ی اول PixelJunk Eden را تجربه نکرده بودیم و بدون هیچ آشنایی خاصی قدم به دنیای دومین نسخه گذاشتیم. این عنوان بسیار بامزه و خاص است و شاید نظیرش را در بسیاری از عناوین ندیده باشید. اگر به دنبال کمی آرامش و اثری متفاوت هستید، PixelJunk Eden 2 بهترین گزینه برایتان خواهد بود. در هر مرحله باید ضمن شکست دادن دشمنان، پازل‌هایی را حل کرده و آیتم‌های مورد نیازتان را جمع‌آوری کنید تا به همین ترتیب به مقصد برسید.

nintendo life 7/10

شاید PixelJunk Eden 2 در وهله‌ی اول بازی عجیبی به نظر برسد، اما شک نکنید که بسیاری از افراد درگیر محیط و محتویات موجود در آن خواهند شد. با توجه به سبک این عنوان، موسیقی در آن اهمیت فراوانی دارد. در همین راستا، تیم سازنده تلاش فراوانی برای ارائه‌ی بهترین آهنگ‌ها داشته است و در جریان بازی می‌توانیم به آن‌ها گوش فرا دهیم. آیتم‌های این بازی در کل زیاد هستند، اما برخی از آن‌ها تنوع بالایی ندارند. حال اگر تیم سازنده دست به کار شده و به‌روزرسانی‌هایی را برای PixelJunk Eden 2 در دسترس قرار دهد، این موضوع به هیچ وجه جای نگرانی نخواهد داشت.