دیجیزا/ نسخه نهایی نمایشگر پوشیدنی TCL Wearable Display در نمایشگاه CES 2021 رونمایی شد؛ این نمایشگر می‌تواند به گوشی یا کامپیوتر شما متصل شده و اطلاعات را روی صفحات جلوی چشم شما به نمایش بگذارد.

بعد از رونمایی از طرح مفهومی Project Archery در رویدادهای مختلف فناوری در سال گذشته، کمپانی TCL سرانجام نسخه نهایی نمایشگر سر بالا جدید خودش را در معرض دید عموم قرار داد.

نمایشگر پوشیدنی TCL Wearable Display قرار است تا انتهای امسال به فروش برسد؛ هرچند سازنده اطلاعاتی از قیمت و تاریخ دقیق عرضه آن را فاش نکرده است.

نمایشگر پوشیدنی TCL Wearable Display

ما نسخه‌های مفهومی مختلفی را از این نمایشگر تاکنون دیده بودیم و اکنون سرانجام در نمایشگاه CES 2021 لاس وگاس می‌توانیم با نسخه نهایی آن ملاقات کنیم. با توجه به تصاویر منتشر شده، این یکی از کوچک‌ترین هدست‌هایی است که تاکنون دیده‌ایم و نسبت به نسخه‌های مفهومی قبلی کوچک‌تر است. همانطور که از نامش پیداست، Wearable Display فقط یک نمایشگر پوشیدنی است.

این دیوایس فاقد هرگونه قطعات سخت افزاری دیگری به جز دو نمایشگر Full HD OLED با زاویه دید ۱۴۰ درجه‌ای و یک پردازنده کوچک برای کنترل اجرای دو نمایشگر است. هیچ باتری نیز روی این نمایشگرها سوار نشده است و شما برای استفاده از آن‌ها باید از یک کابل USB تایپ C استفاده کنید. این کابل می‌تواند به گوشی هوشمند، تبلت یا کامپیوتر شما متصل شده و محتوا را روی شیشه‌های خود به نمایش بگذارد.

TCL می‌گوید این فریم برای افرادی طراحی شده است که عینک به چشم می‌زنند و می‌‌توانند همه چیز را روی شیشه‌های عینک خود ببینند. شاید ظاهر این دستگاه بیشتر شبیه به یک هدست باشد تا عینکی که به چشم می‌زنید، اما راه خوبیست که بتوانید بدون دید از سوی دیگران، صفحات نمایشی را جلوی چشم خودتان ببینید.

تی سی ال می‌گوید این نمایشگر پوشیدنی اواخر امسال عرضه خواهد شد و ایالات متحده، یکی از کشورهایی است که کاربران می‌توانند این محصول را خریداری کنند. همچنین اطلاعات زیادی از این محصول در دست نیست، اما می‌توان حدس زد که هنگام عرضه نهایی با نام متفاوتی نسبت به نمایشگر پوشیدنی TCL Wearable Display به فروش خواهد رسید.