نسخه محدود گوشی هوشمند ریلمی GT Neo3 با همکاری انیمشن‌های نمادین Naruto معرفی شد.
   
آخرین همکاری ریلمی با سری انیمیشن‌های نمادین Naruto است و اکنون شاهد نسخه‌ی محدود GT Neo3 با الهام از شخصیت شناخته‌شده هستیم. مشخصات این گوشی با نسخه‌ی شارژ ۱۵۰ واتی GT Neo3 یکسان است، درحالی‌که بسته‌بندی و ظاهر آن مطابق با این موضوع خاص تنظیم شده است.

رنگ اصلی این گوشی عمدتاً نارنجی است که با عناصر سیاه ترکیب شده است، درحالی‌که بخش دوربین از فلز ساخته شده است و هدبند ناروتو نیز الهام‌بخش است.

GSMArena می‌نویسد که ریلمی این نسخه را به‌همراه یک جعبه اسکرول مخصوص شامل گوشی، یک قاب مخصوص، پین بیرون آوردن سیم‌کارت باطرح ناروتو، شارژر ۱۵۰ واتی و کابل و یک پاوربانک ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعتی با موضوع ناروتو با شارژ سریع ۳۳ واتی عرضه خواهد کرد. این گوشی همچنین از تصاویر پس‌زمینه ناروتو، نمادها، صداها و یک انیمیشن شارژ ویژه برخوردار است.

مدل Naruto ریلمی GT Neo3 مثل مدل استاندارد آن همچنان از نمایشگر ۶٫۷ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده است و روی آن لایه‌ای از جنس گوریلاگلس ۵ قرار دارد. این دستگاه از تراشه Dimensity 8100 استفاده می‌کند که شامل گرافیک Mali-G610 MC6 می‌شود.

دوربین پشتی نسخه‌ی Naruto گوشی هوشمند GT Neo3 همچنان از دوربین سه‌گانه‌ی پشتی شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و یک دوربین دومگاپیکسلی ماکرو است.

نسخه ویژه Naruto Edition گوشی هوشمند Realme GT Neo3 با قیمت ۲۷۹۹ یوان (۴۱۵ دلار) برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۱۲ گیگابایت به‌فروش می‌رسد. این مدل از ۳۱ مه (۱۰ خرداد ۱۴۰۱) در چین عرضه خواهد شد و قیمت و تاریخ فروش آن در بازارهای بین‌المللی هنوز مشخص نیست.