دیجیزا/ استودیوی نت‌ماربل (Netmarble) که در گذشته بازی A3: Still Alive را برروی گوشی‌های هوشمند در دسترس قرار داده بود، امروز اولین به‌روزرسانی مربوط به آن را عرضه کرد. این به‌روزرسانی محتویات جالبی را به بازی اعمال می‌کند که در ادامه می‌توانید شاهد اطلاعاتی در این خصوص باشید.

A3: Still Alive از سری عناوین جهان‌باز، نقش‌آفرینی و بقا است که هم‌اکنون برروی گوشی‌های هوشمند و به طور دقیق‌تر سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس قرار دارد. در این بازی باید هدایت شخصیت دلخواه خود را به دست گرفته و در قالب حالت‌های متنوع، نبردهای نفس‌گیری را با دیگر بازی‌بازان داشته باشید. اکثر بخش‌های این بازی آنلاین است و برای تجربه‌ی آن‌ها به اینترنت نیاز خواهید داشت. امکان بازی با دوستان نیز در این عنوان برای شما فراهم است تا لذت بیشتری از آن ببرید. یکی از قسمت‌های این اثر به سبک بتل رویال است و در آن پس از قرار گرفتن برروی نقشه‌ای بزرگ و جمع‌آوری سلاح‌ها و آیتم‌های مورد نیاز، باید دیگر افراد را از بین ببرید تا تبدیل به تنها بازی‌باز روی نقشه شوید. شایان ذکر است که شرکت فوق به صورت همزمان در امر توسعه و عرضه‌ی آن نقش داشته است و باید دید که چه عملکردی را با نشر جدیدترین اثر خود به جای خواهد گذاشت. چند روز قبل هم ویدئویی از این عنوان در دسترس قرار گرفت که برای تماشای آن می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

با این که تنها سه هفته از انتشار بازی A3: Still Alive می‌گذرد، اما تا این لحظه استقبال بسیار خوبی از آن شده است. در همین راستا، تیم سازنده اقدام به عرضه‌ی یک به‌روزرسانی جدید کرده است تا رضایت طرفداران بیش از پیش جلب گردد. اصلی‌ترین ویژگی این به‌روزرسانی، شهری به نام Metium است که بازی‌بازان می‌توانند در آن حضور یافته و با دیگران مبارزه داشته باشند. این ششمین نقشه‌ی بازی به حساب می‌آید و معلوم نیست که تعداد آن باز هم در آینده افزایش خواهد یافت یا خیر.

بازی‌بازان از این پس قادر هستند تا پاداش‌های جدیدی را دریافت کرده و از آن‌ها برای تغییر ظاهر کاراکتر و یا ارتقای مهارت‌هایشان بهره ببرند. جالب است بدانید که حیوانات نیز به این عنوان اضافه شده است و بدون شک تجربه‌ی حالت‌های مختلف با وجود آن‌ها می‌تواند هیجان انگیزتر باشد. بنابراین در صورتی که از طرفداران بازی A3: Still Alive هستید، دریافت این به‌روزرسانی برای شما الزامی خواهد بود.

بازی‌بازان هم‌اکنون می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌ گوگل پلی (Google Play Store) و یا اپ استور (App Store) بازی A3: Still Alive را دریافت نمایند. این بازی برای دانلود رایگان است، اما پرداخت درون برنامه‌ای دارد و برای دستیابی به برخی از آیتم‌ها و امکانات ویژه باید مبلغی را بپردازید.