دیوید براون اتوموتیو یک کمپانی انگلیسی است که در زمینه تولید خودروهای سفارشی و بوتیکی فعالیت دارد. این مرکز به تازگی از یک مینی بسیار خاص رونمایی کرده که در واقع نسخه سفارشی کمپانی مارشال امپلیفیکیشن است.

از این خودرو که به مناسبت شصتمین سالگرد تاسیس مارشال آماده شده تنها ۶۰ دستگاه تولید می شود که در این مطلب تصاویر مربوط به نسخه ۱ را مشاهده می کنید.

گفتنی است، مارشال اَمپلیفیکِیشِن (Marshall Amplification) دیگر کمپانی انگلیسی است که در زمینه طراحی و تولید کننده انواع آمپلی‌فایر فعالیت دارد. آمپلی‌فایرهای ساخته شده توسط مارشال بویژه آمپلی‌فایرهای گیتار مارشال یکی از شناخته‌ترین و جا افتاده‌ترین‌ها در این صنعت هستند.

مارشال برای محصولات خود از ترکیب رنگ مشکی و رنگ مکمل طلایی استفاده می کند که به نوعی تبدیل به زبان طراحی این برند شده و در رابطه با خودروی ویژه نیز دقیقا همین قانون رعایت شده است.

در قسمت های مختلف خودرو شاهد حضور رنگ مشکی و رنگ مکمل طلایی هستیم. رینگ های آلومینیومی ۱۲ اینچی نیز بر جذابیت های نمای جانبی افزوده است.

از جزئیات آلومینیومی برای پدال ها، ترمز دستی و قسمت های دیگر در کابین به رنگ طلایی استفاده شدهاست.

همراه این خودرو مجموعه ویژه جاسویچی، هدفون بی سیم و اسپیکر در نظر گرفته شده است. در صندوق عقب نیز یک آمپلی فایر قرار گرفته که می توان با استفاده از تبدیل و منبع انرژی در نظر گرفته شده برای آن، در هر نقطه ای مورد استفاده قرار داد.

زیر درپوش موتور شاهد حضور نمونه ۱.۳ لیتری در هماهنگی با جعبه دنده ۵ سرعته دستی هستیم.