با‌‌ توجه‌‌ به اطلاعات فهرست‌شده در گیک‌بنچ، موتورولا Moto G42 آینده به تراشه Snapdragon 680 و اندروید ۱۲ مجهز خواهد شد.
   
چند روز پیش، گوشی هوشمند آینده موتورولا با نام موتو جی ۴۲ (Moto G42) در چندین وب سایت گواهینامه با شماره مدل XT2233 مشاهده شد. فهرست‌ها جزئیات کمی را در مورد این گوشی فاش کردند. افزون‌براین، رندرهایی از گوشی مذکور، جزئیات طراحی آن را نشان داد. اکنون به‌گزارش Gizmochina، این گوشی در Geekbench ظاهر شده و نوع تراشه را نشان می‌دهد.

براساس Geekbench، موتورولا Moto G42 آینده از تراشه Snapdragon 680 کوالکام بهره می‌برد. برای یادآوری، این همان تراشه ای است که قدرت سخت‌افزاری Moto G52 را تأمین می‌کند.

جدا از تراشه، فهرست موجود در پلتفرم بنچمارک می‌گوید که گوشی توسط اندروید ۱۲ اجرا می‌شود. طبق فهرستی که در وب‌سایت لنوو وجود دارد، Moto G42 با کد HawaiiPlusOLED22 شناخته می‌شود. این کد نشان می‌دهد که صفحه‌نمایش گوشی مذکور احتمالاً از نوع OLED مانند Moto G52 خواهد بود؛ اما مشخص نیست که آیا این پنل از نرخ نوسازی (رفرش‌ریت) بالایی پشتیبانی می‌کند یا خیر.
گواهی‌نامه‌ها علاوه‌بر رندرها، ویژگی‌هایی مانند WiFi دو بانده، NFC و اتصال ۴G را نشان داده‌اند. ظاهر این گوشی تقریباً شبیه به Moto G52 خواهد بود و در پنل پشت دارای دوربین سه‌گانه به‌صورت عمودی و صفحه‌نمایش حفره‌ای برای میزبانی دوربین سلفی است.

با توجه به جزئیات ذکرشده، Moto G42 شاید تفاوت کمی با Moto G52 داشته باشد و احتمالاً ارزان‌تر خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود موتورولا در روزهای آینده این گوشی را معرفی کند.