دیجیزا/ کوالکام تایید کرده که شرکت موتورولا متعهد به عرضه یک گوشی با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ شده که قرار است طی ماه های آینده معرفی شود.
 
شرکت موتورلا پس از چهار سال در ماه آپریل با گوشی Edge Plus به غوغای پرچمداران بازگشت. این اولین تلفن دستی ۵G موتورولا است و توسط چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پشتیبانی می‌شود، و دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز هست.

این دستگاه به خوبی در میان منتقدان پذیرفته شد. تنها شکایتی که بیشتر افراد، از جمله Victor Hristov داشتند از نمایشگر منحنی و ضد آب نبودن گوشی بود. این مدل حتی جک هدفون نیز دارد. حال حاضر هیچ اطلاعات دقیقی از گوشی هوشمند موتورولا با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ آن در دست رسانه‌ها وجود ندارد، اما پیش بینی می‌شود ویژگی‌های آن همانند Edge Plus ممتاز و درجه یک باشد.

سری دیگر گوشی‌های موتورولا با اسنپدراگون ۸۰۰ در حال ساخت است. ظاهرا یک گوشی Moto G معروف به Nio نیز برای عرضه در سال ۲۰۲۱ در حال تولید است. احتمالا این گوشی از اسنپدراگون ۸۶۵ پارسال بهره ببرد و حداقل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد. از قرار معلوم این دستگاه از حداکثر میزان دوباره سازی ۱۰۵ هرتزی برخوردار باشد، اما هنگام عرضه به ۹۰ هرتز محدود خواهد شد.

مشخصات فنی گوشی جدید نیو
نیو نیز احتمالا یک نمایشگر ۶.۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۲۰ در ۱۰۸۰، باتری ۵ هزار میلی آمپری و دوربین سه گانه با سنسور اولیه ۶۴ مگاپیکسلی به همراه یک واحد دوربین با زاویه خیلی باز ۱۶ مگاپیکسلی و ماژول سنج عمق ۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. این گوشی ظاهراً دو شاتر جلویی دارد که یکی از آن‌ها با زاویه اولترا واید ۱۶ مگاپیکسلی و دیگری یک واحد ۸ مگاپیکسلی است. همچنین انتظار می‌رود گوشی مذکور سیستم عامل اندروید ۱۱ را اجرا کند.

با توجه به ساختار گوشی مذکور به نظر می‌آید شرکت موتورولا یک استراتژی عملی دارد. با دستگاه مرموز حاوی اسنپدراگون ۸۸۸ ممکن است بخش رده بالا را هدف گرفته باشد، و با گوشی Nio، ممکن است مشتریانی را جذب کند که به دنبال یک پرچمدار با قیمت مناسب هستند.