دیجیزا/ یکی از اعضای شرکت نینتندو امروز پیام جالبی را در حساب رسمی توییتر خود منتشر کرد که به تعدادی از مهم‌ترین عناوین سال ۲۰۲۱ میلادی برای کنسول نینتندو سوییچ اشاره دارد. برای مشاهده‌ی اطلاعات بیشتر در این خصوص، ما را در ادامه همراهی کنید.

همان‌طور که می‌دانید، وارد سال ۲۰۲۱ میلادی شده‌ایم. بسیاری از استودیوهای سازنده‌ی بازی‌های ویدئویی برای این سال برنامه‌های فراوانی در سر دارند و در نهایت باید دید که تا چه حد به موفقیت خواهند رسید. در مجموع پیش‌بینی می‌شود که سال خوبی را از این لحاظ شاهد باشیم. بسیاری از این شرکت‌ها نیز عناوین خود را بر روی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار می‌دهند که اتفاقا استقبال خوبی از آن‌ها به عمل می‌آید؛ چرا که این کنسول اخیرا مورد توجه بازی‌بازان بی‌شماری قرار گرفته است.

هنوز تعداد زیادی از بازی‌ها که قرار است برای کنسول فوق عرضه شوند، مشخص نشده است. با این حال دارندگان این کنسول در جریان برخی از این آثار دوست‌داشتنی هستند. امروز یکی از اعضای نینتندو تصویری از چهار بازی مورد انتظار در سال ۲۰۲۱ را عرضه کرد و به بازی‌بازان اطمینان داد که این عناوین بدون تاخیر به دستشان خواهد رسید.

بازی اول The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 است که امسال در تاریخی نامشخص و به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. طرفداران بی‌صبرانه منتظر هستند که از تاریخ دقیق انتشار این بازی آگاهی داشته باشند. با توجه به این که سری Zelda وارد سال سی و پنجم از انتشار اولین نسخه‌ی خود شده است، انتظار یک بازی فوق‌العاده را از تیم سازنده داریم.

تصویر بعدی به سری Splatoon مربوط می‌شود. حال امروز فرضیه‌های متنوعی پیرامون این سری منتشر می‌شود. گروهی از بازی‌بازان اعتقاد دارند که نسخه‌ی سوم این سری در راه است که این اتفاق بعید به نظر می‌رسد. نظر عده‌ی دیگر نیز این است که تیم سازنده در حال ساخت یک بسته‌ی گسترش دهنده‌ی بزرگ برای Splatoon 2 هستند.

مشابه این قضیه برای بازی Metroid هم دیده می‌شود. عرضه‌ی نسخه‌ی چهارم، بازسازی یکی از نسخه‌های قدیمی و یا انتشار یک بسته الحاقی از مهم‌ترین حدس و گمان‌های طرفداران به حساب می‌آیند. آخرین تصویر نیز شخصیتی از سری Fire Emblem را نشان می‌دهد. با توجه به این که تازه‌ترین نسخه‌ی این سری یعنی Fire Emblem: Three Houses به تازگی و در سال ۲۰۱۹ میلادی در دسترس قرار گرفته است، عرضه‌ی نسخه‌ی جدید آن دور از ذهن است. تیم سازنده‌ی این سری معمولا هر دو یا سه سال یک بار اقدام به انتشار نسخه‌ی جدید می‌کند. شاید در آینده‌ای نزدیک شاهد انتشار یک بسته الحاقی بزرگ برای تازه‌ترین نسخه باشیم تا هواداران بتوانند حال و هوای جدیدی را تجربه کنند.

هر سال اخبار زیادی در خصوص نسخه‌های سری Pokemon برای کنسول نینتندو سوییچ به گوش می‌رسد و بی‌شک ۲۰۲۱ هم می‌تواند سال خوبی برای طرفداران آن باشد. بنابراین انتظارات از این سری محبوب و هیجان‌انگیز هم بالا است. در صورت دریافت جزئیات بیشتر پیرامون آثار این کنسول، آن‌ها را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.