دیجیزا/ در تقابل دو نسل متفاوت از پرچمداران سامسونگ، تست سرعت گلکسی اس ۲۱ اولترا – Galaxy S21 Ultra و گلکسی نوت ۲۰ اولترا را مشاهده خواهیم کرد.

سال جدید میلادی شروع شده و این بدان معناست که قرار است تا شاهد عرضه پرچمداران جدیدی باشیم. البته این انتظار ظاهرا در ۲۰۲۱ بسیار زودتر از آنچه که فکرش را می‌کردیم اتفاق افتاد و سامسونگ با پیشتازی گوشی‌های سری اس ۲۱ خود را معرفی کرد تا پس از شیائومی، دومین شرکتی باشد که پرچمداران جدید خود را در اوایل سال میلادی معرفی می‌کند.

با این حال معرفی زودهنگام این گوشی‌ها به معنای قدرت پایین نیست؛ به نحوی که سامسونگ، پرچمداران جدید خود را با چیپ ۵ نانومتری اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز کرده و قابلیت‌هایی را در آن‌ها قرار داده که از نسل گذشته قوی‌تر باشند. به همین منظور، در ویدیو زیر می‌توانید یک مقایسه سرعت بین Galaxy S21 Ultra و گلکسی نوت ۲۰ اولترا را مشاهده کنید تا دقیقا متوجه شوید که از نظر سرعت پردازش، چقدر بین این دو دستگاه تفاوت وجود دارد.

البته این مورد را هم در نظر داشته باشید که پرچمداری مانند گلکسی نوت ۲۰ اولترا به هیچ وجه ضعیف نیست و منظور از این ویدیو نشان دادن تفاوت سرعت بین پردازنده ۷ و ۵ نانومتری خواهد بود.