دیجیزا/ گلکسی اس ۲۱ اولترا نسبت به گلکسی اس ۲۰ اولترا در بخش دوربین پیشرفت سخت افزاری داشته است. این نسبت به دیگر اعضای خانواده گلکسی اس ۲۱ یک تمایز است. سامسونگ با اضافه کردن یک دوربین تله دیگر و بهبود دوربین پریسکوپی آمده تا زوم را بهبود بدهد. با مقایسه دوربین گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ با گلکسی اس ۲۰ اولترا می بینیم که تنها موضوع بهبود یافته فقط زوم نیست، بلکه دوربین اصلی هم متفاوت است. البته در بخش بزرگنمایی مقایسه بین گلکسی نوت ۲۰ اولترا و گلکسی اس ۲۱ اولترا است.

مقایسه دوربین گلکسی اس ۲۱ اولترا
تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط  Ice Universe، که غالباً اطلاعات انحصاری در مورد محصولات جدید در صنعت فناوری را به اشتراک می گذارد، اولین مقایسه دوربین ها را بین گوشی هوشمند پرچمدار سامسونگ Galaxy S21 Ultra و نسل قبلی آن یعنی سامسونگ Galaxy S20 Ultra منتشر کرده است.


دوربین گلکسی اس ۲۰ اولترا


دوربین گلکسی اس ۲۱ اولترا
این مقایسه خودی با اشاره به اینکه، دامنه دینامیکی بالا یا HDR در سامسونگ Galaxy S21 Ultra بهتر کار می کند، دو عکس را با هم مقایسه می کند. ثانیا، لنز دوربین اصلی در گلکسی اس ۲۱ اولترا زاویه دید وسیع تری دارد. سرانجام اینکه شخصی که قبلاً محصول جدید را امتحان کرده است، ادعا می کند که به طور کلی ، کیفیت عکس های گرفته شده با دوربین سامسونگ Galaxy S21 Ultra بهتر است.

وی همچنین مثالی از نحوه عملکرد بزرگنمایی ۱۰۰ برابر گلکسی نوت ۲۰ اولترا (کراپ شده روی زوم ۵۰ برابر) و گلکسی اس ۲۱ اولترا ارائه داد. مشاهده می شود که در سامسونگ Galaxy S21 Ultra، جزئیات و روشنایی تصویر در حداکثر بزرگنمایی بسیار بیشتر است.

نظر شما درباره مقایسه دوربین گلکسی اس ۲۱ اولترا و گلکسی اس ۲۰ اولترا چیست؟ زوم چقدر برای شما مهم است؟