سخت افزار/ شیائومی با وجود درس گرفتن از اشتباهات گذشته خود اما هنوز هم یکی از کمپانی‌هایی است که احتمال خطا در آن وجود دارد. بعد از خم شدن برخی از دستگاه‌های این کمپانی، شیائومی تصمیم به ارتقای سطح بدنه و فریم دستگاه‌های خود گرفت اما مقاومت بدنه شیائومی می 11 خلاف آن را ثابت کرده است. ظاهرا مشکلی در بدنه این دستگاه به وجود آمده که باعث خم شدن دستگاه می‌شود.

چند هفته پیش شیائومی از اولین دستگاه خود با پردازنده اسنپدراگون 888 رونمایی کرد. این دستگاه در کنار اینکه اولین تلفن همراه شیائومی با پردازنده اسنپدراگون 888 است، اولین دستگاه در بین تمام دستگاه‌های اندرویدی نیز می‌باشد که از این پردازنده استفاده کرده است.

تصویری در شبکه Weibo منتشر شده است که نشان می‌دهد این دستگاه از بدنه ضعیفی برخوردار است. هنوز مشخص نیست که صاحب این دستگاه با آن چه کاری کرده است که دستگاه به این صورت خم شده است اما با توجه به اینکه بدنه دستگاه به صورت 90 درجه خم شده است نمی‌توان گفت مقصر صاحب دستگاه بوده است.

 شیائومی می 11 از نمایشگر 2K با نرخ بروزرسانی 120 هرتز در کنار یک باتری 4600 میلی آمپری برای تامین انرژی نمایشگر، پردازنده و دیگر نقاط دستگاه استفاده کرده است. همچنین شارژ 55 واتی این دستگاه باعث شده است تا نگرانی از بابت سرعت شارژ این دستگاه نداشته باشید.

باید دید آیا نسخه‌های دیگری از این دستگاه چنین مشکلی را پیدا خواهند کرد؟ و در آخر JerryRigEverything این دستگاه را بزودی تست خواهد کرد و پایانی بر تمام شایعات به وجود آمده خواهد داد. احتمال اینکه کاربر استفاده کننده از این دستگاه قصد تست کردن مقاومت آن با اجسام سخت تر را نیز داشته است، زیاد می‌باشد اما باید دید که این مورد در بین چند دستگاه دیگر نیز دیده خواهد شد.

اما تا آن زمان نظر شما درباره شیائومی می 11 و وضعیت مقاومت بدنه شیائومی می 11 چیست؟