به تازگی جزئیات جدیدی از مشخصات نسل بعدی گوشی‌های گیمینگ شیائومی به بیرون درز کرده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده گوشی‌های گیمینگ سری بلک شارک  همراه با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و نمایشگر OLED با وضوح ۲K عرضه می‌شود. گوشی های مورد اشاره از سیستم خنک کننده پیشرفته بهره برده و با بدنه‌ سرامیکی تولید خواهد شد. جزئیات بیشتر درباره مشخصات نسل جدید گوشی های گیمینگ شیائومی را در ادامه این مطلب بخوانید.

برخی منابع خبری مشخصات فنی گوشی‌های گیمینگ سری بلک شارک ۶ را فاش کرده‌اند. بر این اساس، گوشی‌های جدید بلک شارک نمایشگر OLED تخت ۲K با ناچ دایره‌ای و نرخ نوسازی بالا دارند. همچنین به نظر می‌آید بلک شارک ۶ با بدنه‌ سرامیکی تولید خواهد شد.

مشخصات گوشی های سری بلک شارک ۶
بر اساس گزارش های منتشر شده گوشی‌های بلک شارک ۶ و بلک شارک ۶ پرو از پردازنده‌ اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره می‌برد که جدیدترین پرچم‌دار کوالکام است. این دو گوشی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۱۲۰ وات استفاده خواهند کرد. همچنین یکی از سنسورهای دوربین این گوشی از نوع Sony IMX686 خواهد بود که وضوح ۶۴ مگاپیکسلی دارد.

در انتهای این گزارش آمده که گوشی‌های جدید بلک شارک اسپیکر قدرتمند استریو خواهند داشت و به سیستم خنک‌کننده‌ جدید بهینه مجهز خواهند بود. تاکنون جزئیات بیشتری درباره مشخصات این گوشی منتشر نشده اما انتظار می‌رود طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری در رابطه با مشخصات و قیمت گوشی های گیمینگ شیائومی به بیرون درز کند.