دیجیزا/ اخیرا لنوو کی ۱۳ – Lenovo K13 تاییدیه بلوتوث SIG را دریافت کرد. حالا فهرست مشخصات گوشی لنوو K13 همراه با تصاویری از آن انتشار یافته است.

طبق مشخصات درج شده در وب‌سایت ۹۱Mobiles، گوشی لنوو K13 از شبکه ۴G LTE پشتیبانی و با سیستم عامل اندروید ۱۰ کار می‌کند. البته به نظر می‌رسد این محصول، نسخه تغییر نام یافته موتو E7i پاور باشد؛ چرا که شماره مدل مشابهی دارد (XT2097).

پیش‌تر لنوو گوشی های ارزان‌قیمت لمون K12 و لمون K12 پرو را نیز به عنوان نسخه‌های تغییر نام یافته موتو G9 پاور و موتو E7 پلاس در چین عرضه کرده بود.
 
گفته می‌شود لنوو کی ۱۳ دو رنگ آبی و قرمز خواهد داشت. از دیگر مولفه‌های طراحی گوشی باید به وجود دوربین دوگانه با چیدمان عمودی و لوگوی لنوو در کنار گریل اسپیکر اشاره کنیم. علاوه بر این‌ها، حسگر اثر انگشت هم در پنل عقب قرار دارد. همچنین دکمه‌های تنظیم صدا، پاور و گوگل اسیستنت روی فریم سمت راست دیده می‌شوند.

سایر مشخصات گوشی لنوو K13

ظاهرا با یک موبایل ۶.۵ اینچی روبه‌رو هستیم که صفحه نمایش +HD با ناچ قطره‌ای دارد. وجود یک پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت کلاک ۱.۶ گیگاهرتز، رم ۲ گیگ و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی (قابل افزایش با کارت microSD) هم پیش‌بینی می‌شود.

انتظار می‌رود دوربین دوگانه، ۲+۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی، ۵ مگاپیکسلی باشد. در این گزارش به وزن ۲۰۰ گرمی، وجود دو شیار سیم کارت و درگاه USB-C هم اشاره شده است.