این طور که به نظر می‌رسد شرکت وان‌پلاس هر چند هفته یک بار از یک گوشی هوشمند جدید برای کاربرانش رونمایی می‌کند. به عنوان مثال باید بگوییم که این شرکت اخیراً گوشی هوشمند وان‌پلاس Ace را در چین معرفی کرد و احتمالاً خود را برای رونمایی از وان‌پلاس ۱۰R در هند آماده می‌کند. در همین راستا گفته می‌شود که وان‌پلاس در حال توسعه‌ی گوشی هوشمندی جدیدی است که به تازگی در وب‌سایت صدور گواهینامه TENNA ظاهر شده است.

وان‌پلاس یک شرکت چینی خلاق در زمینه‌‌ی طراحی و تولید گوشی‌ و سایر محصولات هوشمند است که از سال ۲۰۱۳ فعالیت خود را آغاز کرد و موفق شد با اجرای کمپین‌های محتوایی در کنار تولید محصولات با کیفیت و خوش قیمت، مخاطبان بسیاری را سمت خود بکشاند. در همین زمینه، این شرکت قصد دارد تا در آینده‌ی نزدیک از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کند که برخی اطلاعات کلیدی آن در یکی از وب‌سایت‌های صدور گواهینامه دیده شده است.

تصویر این گوشی هوشمند جدید که در فضای مجازی دست به دست می‌شود، اطلاعاتی در مورد طراحی آن به ما می‌دهد. در همین زمینه، به نظر می‌رسد که برآمدگی دوربین این گوشی جدید وان‌پلاس بسیار شبیه به گوشی اوپو X5 پرو است. برخی از گزارش‌ها از شباهت این گوشی به  وان‌پلاس ۱۰ پرو خبر می‌دهند. این گوشی هوشمند جدید وان‌پلاس که در حال حاضر نامی ندارد، در وب‌سایت صدور گواهینامه‌ی TENNA مشاهده شد که برخی از مشخصات فنی آن در اختیار کاربران قرار گرفت.

بر همین اساس گفته می‌شود که این گوشی مجهز به یک نمایشگر ۶.۵۹ اینچی LCD با رزولوشن ۲۴۱۲ در ۱۰۸۰ است. در مورد رفرش ریت این نمایشگر اطلاعاتی در دسترس نیست. به نظر می‌رسد که قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس کاری ۲.۸ گیگاهرتز باشد. همچنین ۸/۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز در کنار این پردازنده قرار خواهد داشت. منبع تغذیه این گوشی هوشمند جدید وان‌پلاس را یک باتری با ظرفیت ۴۸۹۰ تشکیل می‌دهد اما در مورد سرعت شارژ آن اطلاعاتی منتشر نشده است.