مشخصات کامل تبلت سامسونگ گلکسی تب A8 2021 فاش شده است. طبق گزارش‌ها، سامسونگ در حال آماده‌سازی خود برای رونمایی از تبلت اندرویدی ارزان قیمت خود با نام Galaxy Tab A8 2021 است. ماه گذشته، مشخصات کلیدی این تبلت در گیک بنچ لو رفت. در حال حاضر اما اطلاعات بیشتری از این محصول ارزان قیمت جدید سامسونگ به بیرون درز کرده است.

بسیاری از مشخصات گلکسی تب A8 2021 لو رفت
مشخصات کلیدی تبلت گلکسی تب A8 2021 پیش از رونمایی فاش شده است. طبق اطلاعات منتشر شده، این تبلت دارای صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی LCD خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود دستگاه مذکور به تراشه Unisoc Tiger T618 مجهز باشد. Galaxy Tab A8 2021 با چهار گیگابایت حافظه رم و در سه نسخه با حافظه های ذخیره سازی متفاوت عرضه خواهد شد.

طبق گزارش GizChina، تبلت آینده سامسونگ در مدل های ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی به دست کاربران خواهد رسید. انتظار می‌رود نیروی مورد نیاز این محصول به وسیله باتری ۷۰۴۰ میلی آمپر ساعتی به همراه فست شارژ ۱۵ واتی تامین شود. در بخش عکاسی،  گلکسی تب A8 2021 سامسونگ یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در قاب پشتی خود خواهد داشت. همچنین برای گرفتن عکس های سلفی نیز یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. یکی از ویژگی های جذاب این محصول استفاده آن از چهار اسپیکر است. به گفته افشاگران اطلاعات، این تبلت ۴۷۶ گرم وزن و ضخامتی ۶.۹ میلی متری خواهد داشت.

گلکسی تب A8 2021 در دو نوع LTE و Wi-Fi عرضه می‌شود. این دستگاه ماه گذشته در گیک بنچ ظاهر شد. نسخه ای که صرفا از شبکه Wi-Fi پشتیبانی می‌کند، در تست های تک هسته ای امتیاز ۱۷۰۴ و در تست های چند هسته ای امتیاز ۵۲۵۶ کسب کرد. به همین ترتیب، مدل LTE نیز در تست های تک هسته ای امتیاز ۱۶۲۵ و در تست های چند هسته ای ۵۲۸۵ را کسب کرد.

تبلت جدید سامسونگ چه قیمتی خواهد داشت؟
بنچمارک مذکور نشان داد که تبلت آینده سامسونگ در نسخه Wi-Fi دارای شماره مدل SM-X200 و در نسخه LTE دارای شماره مدل SM-X205 است. این تبلت ماه گذشته در وب سایت بلوتوث SIG مشاهده شد. انتظار می‌رود زمان زیادی تا معرفی Galaxy Tab A8 2021 نمانده باشد.

طبق اطلاعات منتشر شده، گلکسی تب آینده سامسونگ می‌تواند در اروپا قیمتی بین ۲۲۰ تا ۳۰۰ یورو داشته باشد. این مبلغ تقریباً معادل ۱۸,۶۰۰ تا ۲۵,۷۰۰ روپیه هند می‌شود. انتظار می‌رود این محصول در سه رنگ نقره ای، خاکستری و طلایی در دسترس کاربران قرار گیرد.

با توجه به مشخصات فاش شده گلکسی تب A8 2021، نظر شما درباره این محصول جدید سامسونگ چیست؟ آیا با قیمت ۳۰۰ یورویی، ارزش خرید خواهد داشت؟