دیجیزا

آخرین اخبار فناوری و تکنولوژی جهان

مشخصات و قیمت خرید گوشی موبایل فلای مدل Blade IQ4516

مشخصات و قیمت خرید گوشی موبایل فلای مدل Blade IQ4516

Fly Blade IQ4516 Mobile Phone

  • برند :
    فلای
  • دسته‌بندی :
    گوشی موبایل

  • حافظه داخلی: ۱۶ گیگابایت
  • شبکه های ارتباطی: ۲G، ۳G
  • دوربین: ۱ ماژول دوربین
  • سیستم عامل: Android
  • توضیحات سیم کارت: سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
  • مقدار RAM: ۱ گیگابایت
  • رزولوشن عکس: ۸ مگاپیکسل
  • نسخه سیستم عامل: Andriod KitKat 4.4
  • فناوری صفحه‌نمایش: Super AMOLED
  • ویژگی‌های خاص: طراحی مناسب بانوان
  • اندازه: ۴.۸
  • تعداد سیم کارت: تک
هشدار سامانه همتا: حتما در زمان تحویل دستگاه، به کمک کد فعال‌سازی چاپ شده روی جعبه یا کارت گارانتی، دستگاه را از طریق #۷۷۷۷*، برای سیم‌کارت خود فعال‌سازی کنید. آموزش تصویری در آدرس اینترنتی hmti.ir/05

نقد و بررسی اجمالی
Fly Blade IQ4516 Mobile Phone

گوشی‌های شرکت «فلای» (Fly) از تازه‌واردین در بازار گوشی‌های همراه کشور هستند. دفتر مرکزی این شرکت در انگلیس و محصولاتش به منظور عرضه به کشورهای آسیایی طراحی و ساخته می‌شوند. طی سال‌های اخیر، محصولات برند Fly در بازارهای بزرگ اروپایی، روسیه، اوکراین، ترکیه، کشورهای آفریقایی و همچنین بازارهای حوزه خلیج‌فارس عرضه شده است. با توجه به قیمت مناسب و ارزش خرید بالای محصولات Fly، در بازارهایی مثل روسیه، بعد از سامسونگ بیشترین سهم بازار فروش گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص داده است. گوشی «فلای بلید» (Fly Blade) یکی از محصولات ممتاز و خوش‌ساخت این شرکت مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید است. این گوشی از جنس فلز و شیشه ساخته شده و فقط ۵.۱ میلی‌متر ضخامت و ۹۵ گرم وزن دارد. بر طبق ادعای شرکت فلای، بلید باریک‌ترین گوشی هوشمند تولید شده در دنیاست. نمایشگری ۴.۸ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۷۲۰×۱۲۸۰ پیکسل و تراکم ۳۰۶ پیکسل بر هر اینچ برای فلای بلید در نظر گرفته شده است. این گوشی از یک سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند؛ همچنین می‌تواند از شبکه‌ی ۳G به‌عنوان شبکه‌ی ارتباطی استفاده کند. از دیگر فناوری‌های ارتباطی در بلید می‌توان به Wi-Fi ،GPS، بلوتوث و رادیوی FM اشاره کرد. سخت‌افزار فلای بلید را تراشه‌ی مدیاتک MT6592 که شامل پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-450 می‌شود، به همراه ۱ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی تشکیل داده‌اند. دوربین اصلی این گوشی می‌تواند تصاویری با نهایت رزولوشن ۸ مگاپیکسل و سنسور ساخت شرکت سونی ثبت کند؛ همچنین می‌توانید از دوربینی با کیفیت ۵ مگاپیکسل برای عکاسی سلفی بهره ببرید. این گوشی به سیستم‌عامل اندروید کیت‌کت نسخه‌ی ۴.۴ مجهز شده است. یک باتری ۲۰۵۰ میلی‌آمپرساعتی برای بلید در نظر گرفته شده که قابلیت تعویض توسط کاربر را ندارد.

 

  • کیفیت ساخت
  • ارزش خرید به نسبت قیمت
  • نوآوری
  • امکانات و قابلیت ها
  • سهولت استفاده
  • طراحی و ظاهر
نقاط قوت

  • بدنه‌ی فلزی/شیشه‌ای باریک ۵.۱ میلی‌متری
  • طراحی منحصر به‌ فرد و وزن سبک
  • صفحه نمایش Super AMOLED
  • پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با مصرف انرژی پایین
نقاط ضعف

  • حافظه‌ی RAM پایین
  • عملکرد دوربین در شرایط نوری ضعیف می‌توانست بهتر باشد

نقد و بررسی تخصصی

شاید برند «فلای» (Fly) برای دوستداران گوشی‌های همراه، نامی آشنا نباشد. دفتر مرکزی فلای در کشور انگلستان قرار دارد ولی گوشی‌های این شرکت در کشور چین تولید می‌شوند. البته گوشی‌های فلای، معمولا در خاورمیانه، ازبکستان، روسیه و هند عرضه می‌شوند. تا اینجای کار شاید موضوع جالبی در مورد این شرکت و برند وجود نداشته باشد. اما اگر بدانید این برند یکی از باریک‌ترین گوشی‌های همراه دنیا را طراحی کرده و رکوردار گینس برای باریک‌ترین گوشی همراه با جک ۳.۵ میلی‌متری صدا است؛ احتمالا نگاهی دقیق‌تر و توجه بیشتری به گوشی‌های شرکت فلای خواهید داشت.

تقریبا تمامی گوشی‌های ساخت شرکت فلای مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید هستند. یکی از این گوشی‌ها، «فلای بلید» (Fly Blade) نام دارد. این گوشی علاوه بر یدک کشیدن عنوان باریک‌ترین گوشی دنیا، به‌نوعی لقب پرچم‌دار شرکت فلای را در اختیار دارد. بلید با در اختیار داشتن امکانات و قابلیت‌های قابل‌قبول، ظاهری زیبا و قیمتی مقرون‌به‌صرفه دارد. 

باریک مثل تیغ

شاید ضخامت این گوشی اولین موردی باشد که توجه هر کاربری را به خود جلب می‌کند. اما به‌محض اینکه این گوشی را دستتان بگیرید، احتمالا وزن آن نیز شما را شگفت‌زده می‌کند. این گوشی با ضخامت ۵.۱ میلی‌متر، فقط ۹۵.۵ گرم وزن دارد. در دست گرفتن فلای بلید با توجه به سبک بودنش، حس خوبی را به شما منتقل می‌کند. جای تعجب ندارد که چرا طراحان این گوشی، نام بلید (به معنی تیغ) را برایش انتخاب کرده‌اند. معمولا گوشی‌هایی که ضخامت کمی دارند، طراحی بی‌نقصی ندارند. این گوشی‌ها، یا لنز دوربینشان از قاب پشتی بیرون زده یا عرض زیادی دارند. اما بلید در عین باریکی، هیچ‌کدام از این معایب را ندارد.

قاب جلو و پشت این گوشی از جنس شیشه هستند و برای محافظتشان، لایه‌ای از شیشه‌ی گوریلا گلس ۳ روی آن‌ها قرار داده‌شده است. همچنین قاب دور بلید که فلزی است، این گوشی را چشم‌نواز کرده و جذابیت کم‌نظیری به آن بخشیده است. روی این قاب فلزی، نوار‌های باریکی پلاستیکی برای دریافت ساده‌تر سیگنال‌های ارتباطی، به چشم می‌خورند. 

لبه‌ی بالایی بلید خالی است. روی لبه‌ی سمت راست کلید‌های کنترل صدا و روشن/خاموش قرار دارند. لبه‌ی سمت چپ هم میزبان شیار سیم‌کارت است. روی لبه‌ی پایینی، میکروفون مکالمه، پورت microUSB و خروجی صوتی ۳.۵ میلی‌متری صدا برای راحتی کاربر در کنار هم قرارگرفته‌اند. در این صورت اگر کاربر از هدفون و شارژر خود هم‌زمان استفاده کند، برای سایر کاربری‌های گوشی، به مشکل برنمی‌خورد. قسمت جلویی گوشی را صفحه‌ی نمایشی ۴.۸ اینچی‌اش پوشانده است.

بالای این نمایشگر دوربین سلفی و اسپیکر مکالمه به چشم می‌خورند و در زیرش هم کلید‌های بازگشت، خانه و منو از نوع لمسی خازنی، قرارگرفته‌اند. این کلید‌ها دارای نور پس‌زمینه هستند که در تاریکی هم به‌سادگی قابل‌استفاده باشند. در بالای این قاب و سمت چپش، دوربین اصلی گوشی به همراه فلش قرار دارند. در کنار دوربین، میکروفون دوم برای حذف صدا‌های اضافی در هنگام مکالمه دیده می‌شود. در پایین این قاب هم، بلندگوی اصلی گوشی قرار دارد. 

به لطف ضخامت و عرض کم ، در دست گرفتن بلید به‌آسانی امکان‌پذیر است. به‌راحتی ‌می‌توان آن را در یک دست گرفت و کنترل کرد. اما شیشه‌ای بودن قاب پشتی آن، احتمال سرخوردن آن از دست افزایش پیدا می‌دهد. البته هر دو قاب جلویی و پشتی، استعداد بالایی در جذب اثرانگشت دارند.

صفحه‌نمایش

 

صفحه‌ی نمایش ۴.۸ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل برای بلید در نظر گرفته‌شده که تراکم ۳۰۶ پیکسل بر هر اینچ دارد. صفحه‌ی لمسی این گوشی هم می‌تواند تا ۱۰ لمس را به‌صورت همزمان پشتیبانی کند. همچنین نمایشگر بلید از فن‌آوری «سوپر امولد» (Super AMOLED) بهره می‌برد. این فن‌آوری به نمایشگر بلید، امکان نمایش رنگ‌ها با کنتراستی بالاتر و البته کمی غیرواقعی‌تر ازآنچه در طبیعت هستند، را می‌دهد. البته تماشای این رنگی‌ها، برای هر بیننده‌ای جذاب به نظر می‌رسد. البته این فن‌آوری به مصرف کمتر انرژی در مقایسه با پنل‌های LCD، کمک می‌کند. گوشی بلید می‌تواند، روشن یا خاموش بودن تک‌تک پیکسل‌هایش را کنترل کند و در صورت نیاز، هرکدام را روشن کند. پنل اولد به بلید، امکان نمایش بهترین عمق رنگ مشکی را می‌دهد. اما از عیوب این نمایشگر می‌توان به روشنایی کم آن در مقایسه با پنل‌های LCD اشاره کرد. این پنل هم مثل سایر پنل‌های اولد، روشنایی و خوانایی مطلوبی زیر نور مستقیم خورشید و یا هر منبع نوری دیگری که مستقیما به نمایشگر می‌تابد را ندارد. همچنین برای این گوشی حس‌گرهای روشنایی، مجاورت و شتاب‌سنج در نظر گرفته‌شده‌اند تا بتواند، در شرایط محیطی مختلف جوابگوی نیاز‌های کاربر باشد. یکی از قابلیت‌های خوب، قرار دادن گزینه‌ای برای روشن کردن نمایشگر با دو بار ضربه (Tap) در تنظیمات است. 

اندروید از رده خارج

تراشه‌ی میان‌رده‌ی شرکت مدیاتک مدل M6592 برای بلید در نظر گرفته‌شده، این تراشه می‌تواند تمام نیاز‌های کاربر را تا حد قابل‌قبولی، برآورده کند. این تراشه با معماری ۲۸ نانومتری ساخته‌شده است. پردازنده‌ی مرکزی این گوشی از معماری کورتکس A7 و نوع ۳۲ بیتی است. این هشت هسته، با فرکانس حداکثر ۱.۶ گیگاهرتزی کار می کنند. روی این تراشه، از پردازنده‌ی گرافیکی مالی ۴۵۰ استفاده‌شده که فرکانس هسته‌ی ۶۵۰ مگاهرتز دارد و از معماری ۲۸ نانومتری بهره می‌برد. البته یک گیگابایت رم از نوع LPDDR2 هم برای بلید در نظر گرفته‌شده است. مثل تمامی گوشی‌ها، آزمون AnTuTu را برای بلید هم اجرا شد. در پردازش‌های گرافیکی از ۶۰ فریم ورودی باکیفیت HD، بلید توانست فقط ۲۰ فریم را پردازش کند و نمایش دهد. پردازش این تعداد فریم، با در نظر گرفتن سخت‌افزار بلید، اصلا رضایت‌بخش نیست. عملکرد کلی گوشی هم نمره‌ی نه‌چندان خوب ۳۲۹۹۲ را کسب کرد. 

این گوشی از شبکه‌ی ۳G و یک سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و خبری از پشتیبانی شبکه‌ی ۴G نیست. البته امکان استفاده از بلوتوث، رادیو و Wi-Fi در بیلد وجود دارد. برای مکان‌یابی دقیق در این گوشی، از فن‌آوری A-GPS استفاده می‌شود. برای بیلد باریک، باتری لیتیوم-یون با ظرفیت ۲۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی انتخاب‌شده‌ است. البته این ضخامت می‌تواند، دلیلی اصلی عدم استفاده از باتری با ظرفیت بالاتری باشد. این باتری توسط کاربر، قابل تعویض نیست. البته با توجه به مصرف کم نمایشگر و تراشه‌ی‌ اصلی در بلید، باتری این گوشی می‌تواند، شارژ دهی قابل قبولی را داشته باشد. 

بلید مجهز به اندروید کیت‌کت نسخه‌ی ۴.۴.۲ شده است. می‌توان گفت، شرکت فلای هیچ برنامه‌ای برای به‌روزرسانی این گوشی به نسخه‌ی بالاتر اندروید ندارد. همین‌طور نمی‌توان به‌طور حتم در مورد رابط کاربری به‌کاررفته در این گوشی، اظهارنظر کرد. این رابط کاربری شباهت‌های زیادی به رابط کاربری گوشی‌های هوآوی دارد. رابط کاربری بی‌نام‌ونشان گوشی بلید، فاقد میانبر منو، برای دسترسی به‌تمامی برنامه‌ها است. آیکون‌ برنامه‌های نصب‌شده و ویجت‌ها در صفحه‌های مختلف کنار هم نمایش داده می‌شوند، که باعث سردرگمی کاربر و آشفتگی چینش آیکون‌ها و ویجت‌ها می‌شود. نکته‌ی جالب، طراحی ‌آیکون‌هایی متفاوت با آیکون‌های اندروید پیش‌فرض، برای برنامه‌های اصلی است. بخش تنظیمات، منو‌ها و مدیریت اعلان‌ها به‌صورت اختصاصی در این رابط کاربری طراحیشده‌اند. در برنامه‌های پیش‌فرض هم علاوه بر تغییر آیکون می‌توان رگه‌هایی از طراحی اختصاصی رابط کاربری شرکت فلای را مشاهده کرد. 

دوربین

 

برخلاف سامسونگ و اپل که با توجه به بیرون زدن دوربین از قاب پشتی گوشی‌های محبوبشان، تبلیغات زیادی در مورد باریکی گوشی‌های خود می‌کنند. دوربین بلید با توجه به ضخامت ۵.۱ میلی‌متری‌اش، از قاب پشتی بیرون نزده است. دوربین اصلی این گوشی سنسوری ۸ مگاپیکسلی دارد که می‌تواند تصاویری با نهایت رزولوشن ۳۲۶۴ در ۲۴۴۸ پیکسل ثبت کند. رابط کاربری در بخش دوربین ساده و کاربردی طراحی‌شده است. دسترسی آسان به تمام قابلیت‌ها وجود دارد. البته به‌وسیله‌ی آیکون تنظیمات می‌توان به تنظیمات پیشرفته‌تری هم دسترسی داشت. در بخش تنظیمات تکمیلی، مواردی مثل عکاسی HDR، حالت پاناروما، تشخیص چهره و لبخند، عکاسی با تاخیر و همچنین تنظیماتی برای کنترل کاربرد کلید کنترل صدا وجود دارد. این موارد رابط کاربری مناسبی را برای این گوشی تشکیل داده‌اند.

تصاویری که با دوربین اصلی بلید ثبت می‌شوند، رنگ‌هایی نزدیک به رنگ واقعی دارند. اما تراز رنگ سفید در آن‌ها رعایت نشده است و رنگ‌ها کمی گرم‌تر از رنگ‌های واقعی ثبت می‌شوند. در مقابل، عکس‌ها از روشنایی کافی برخوردارند. در تمامی تصاویر، نوعی بافت نویز به چشم می‌خورد که کیفیت تصاویر ثبت‌شده را تا حد قابل‌توجهی کاهش می‌دهد. ثبت تصاویر مطلوب ارتباط مستقیم با نور خوب هنگام عکاسی دارند. در واقع اگر نور محیط مناسب نباشد نمی‌توانید انتظار ثبت تصاویر خوبی را داشته باشید.

برای تهیه ویدیو، هم تنظیماتی وجود دارد. در این تنظیمات می‌توانید، رزولوشن ویدیو‌ها را از بین گزینه‌های Full HD، HD و حتی پایین‌تر هم انتخاب کنید. تمامی ویدیو‌ها با هر رزولوشنی با صدای استریو و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط می‌شوند. همچنین امکان استفاده از لرزش‌گیر نرم‌افزاری هنگام ضبط ویدیو، وجود دارد. کیفیت و روشنایی ویدیو‌های ضبط‌شده قابل‌قبول و مطلوب به نظر می‌رسند. پرش فریم، کم و کاستی در صدا و همچنین سرعت ویدیو‌ها به چشم نمی‌خورد. 

دوربین سلفی گوشی هم، سنسوری با رزولوشن ۵ مگاپیکسل دارد. تصاویر ثبت‌شده توسط این دوربین هم از روشنایی مطلوبی برخوردارند، اما کیفیت آن‌ها، تعریفی ندارد. 

جمع‌بندی

گوشی فلای بلید، می‌تواند یکی از انتخاب‌های خوب، برای افراد مشکل‌پسند باشد. قاب دور از جنس فلز، قاب پشت و جلوی شیشه‌ای که با روکش گوریلا گلس ۳ پوشیده‌ شده‌اند؛ می‌توانند دلایل خوبی برای خرید این گوشی زیبا باشند. همچنین نمایشگر تقریبا ۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ می‌تواند، به روند خرید این گوشی شتاب ببخشد. فلای Blade محصولی خاص و متمایز از لحاظ طراحی و ترکیب ساختاری است که بدون شک باعث میشود نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

در مقابل سیستم عامل پیش‌فرض اندروید کیت‌کت نسخه‌ی ۴.۴، کیفیت نه چندان خوب تصاویر ثبت شده در شرایط نوری ضعیف و سخت‌افزار میان رده، باعث می‌شوند که بتوانید از آن برای انجام کارهای روزانه و بازی‌هایی نه‌چندان سنگین استفاده کنید و انتظار عملکرد یک گوشی رده بالا و یا به اصطلاح «پرچمدار» را از آن داشته باشید. لازم به ذکر است که فلای بلید در بازار ایران به صورت انحصاری توسط شرکت فوژان­تل با خدمات یکساله و ۲۸ روز گارانتی تعویض عرضه گردیده است.

مشخصات فنی Fly Blade IQ4516 Mobile Phone

مشخصات کلی

  • ابعاد

    ۵.۱ × ۶۷.۵ × ۱۳۹.۸ میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)

  • وزن

    ۹۵.۵ گرم
  • ساختار بدنه

    فلز و شیشه (محافظ گوریلا گلس ۳ روی قاب پشتی)
  • ویژگی‌های خاص

    طراحی مناسب بانوان

  • تعداد سیم کارت

    تک سیم کارت

پردازنده

  • تراشه

    MediaTek MT6592 Chipset
  • پردازنده‌ی مرکزی

    Octa-core CPU
  • نوع پردازنده

    ۳۲ بیت

  • فرکانس پردازنده‌ی مرکزی

    ۱.۷ گیگاهرتز
  • پردازنده‌ی گرافیکی

    Mali 450

حافظه

  • حافظه داخلی

    ۱۶ گیگابایت

  • مقدار RAM

    ۱ گیگابایت

  • پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

    ندارد

صفحه نمایش

  • صفحه نمایش رنگی

    بله

  • صفحه نمایش لمسی

    بله

  • فناوری صفحه‌نمایش

    Super AMOLED

  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش

    ۴.۵ تا ۵.۰ اینچ

  • اندازه

    ۴.۸ اینچ

  • رزولوشن

    ۱۲۸۰ × HD | 720
  • تراکم پیکسلی

    ۳۰۶ پیکسل بر هر اینچ
  • محافظت

    Corning Gorilla Glass 3

  • تعداد رنگ

    ۱۶ میلیون رنگ

  • سایر قابلیت‌ها

    قابلیت دریافت تا ۱۰ لمس همزمان

ارتباطات

  • شبکه های ارتباطی

    ۲G
    ,

    ۳G

  • شبکه ۲G

    GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
  • شبکه ۳G

    HSDPA 900 / 2100


  • HSPA با سرعت دانلود ۲۱.۱ مگابیت بر ثانیه و آپلود ۵.۷۶ مگابیت بر ثانیه
  • فن‌آوری‌های ارتباطی

    GPRS
    ,

    EDGE
    ,

    Wi-Fi
    ,

    بلوتوث
    ,

    رادیو
    ,

    OTG

  • رادیو

    رادیو FM
  • Wi-Fi

    Wi-Fi 802.11 a/b/g/n


  • Hotspot
  • فن‌آوری مکان‌یابی

    A-GPS

  • بلوتوث

    نسخه‌ ۴.۰


  • A2DP
  • درگاه ارتباطی

    microUSB v2.0

دوربین

  • دوربین

    ۱ ماژول دوربین

  • رزولوشن عکس

    ۸ مگاپیکسل

  • فناوری فوکوس

    AutoFocus

  • فلش

    LED

  • قابلیت‌های دوربین

    مجهز به سنسور ساخت شرکت سونی


  • قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)

  • قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus)

  • قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)

  • قابلیت عکاسی HDR
  • فیلمبرداری

    رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@30FPS)
  • دوربین سلفی

    دارای سنسور با رزولوشن ۵ مگاپیکسل

صدا

  • بلندگو

    دارد

  • خروجی صدا

    جک ۳.۵ میلی‌متری

امکانات نرم افزاری

  • سیستم عامل
    Android
  • نسخه سیستم عامل

    Andriod KitKat 4.4

  • پشتیبانی از زبان فارسی

    بله

  • منوی فارسی

    دارد

  • قابلیت‌های نرم‌افزاری

    MMS
    ,

    ایمیل
    ,

    مرورگر HTML5
    ,

    قابلیت نمایش اسناد مایکروسافت آفیس
    ,

    قابلیت نمایش فایل‌های متنی PDF
    ,

    برنامه ویرایش عکس
    ,

    سرویس‌های گوگل شامل Google Search, Google Maps, Gmail و YouTube
    ,

    قابلیت استفاده از سرویس شبکه‌های اجتماعی

  • دفترچه تلفن

    با امکان افزودن مخاطب به تعداد بی‌نهایت
  • موسیقی

    MP3
    ,

    eAAC
    ,

    WMA
    ,

    WAV
    ,

    Flac

  • ویدیو

    MP4
    ,

    DivX
    ,

    XviD
    ,

    WMV
    ,

    H.264

  • ضبط صدا

    بله

سایر مشخصات

  • حس‌گرها

    قطب‌نما (Compass)
    ,

    شتاب‌سنج (Accelerometer)
    ,

    مجاورت (Proximity)
    ,

    روشنایی (Light)
    ,

    ژیروسکوپ (Gyro)

  • باتری قابل تعویض

    خیر

  • مشخصات باتری

    باتری از نوع لیتیوم-یون با ظرفیت ۲۰۵۰ میلی‌آمپر ساعت
  • میزان شارژ آماده به کار

    ۱۴۰ ساعت
  • میزان شارژ مکالمه

    ۸ ساعت
  • اقلام همراه گوشی

    دفترچه‌ راهنما
    ,

    کابل USB
    ,

    شارژر
    ,

    هندزفری

منبع: دیجیزا


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *