دیجیزا

آخرین اخبار فناوری و تکنولوژی جهان

مشخصات و قیمت خرید گوشی موبایل شیائومی مدل POCO F3 5G M2012K11AG دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و 8 گیگابایت رم

مشخصات و قیمت خرید گوشی موبایل شیائومی مدل POCO F3 5G M2012K11AG دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و 8 گیگابایت رم

Xiaomi POCO F3 5G M2012K11AG Dual SIM 256GB And 8GB RAM Mobile Phone

  • حافظه داخلی: ۲۵۶ گیگابایت
  • شبکه های ارتباطی: ۵G، ۴G، ۳G، ۲G
  • دوربین‌های پشت گوشی: ۳ ماژول دوربین
  • سیستم عامل: Android
  • توضیحات سیم کارت: سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
  • مقدار RAM:
    ۸ گیگابایت

  • رزولوشن عکس:
    ۴۸ مگاپیکسل

  • نسخه سیستم عامل:
    Android 11

  • فناوری صفحه‌نمایش:
    AMOLED

  • ویژگی‌های خاص:
    مجهز به حس‌گر اثرانگشت
    ،
    مناسب عکاسی
    ،
    مناسب عکاسی سلفی

  • اندازه:
    ۶.۶۷

  • تعداد سیم کارت:
    دو

هشدار سامانه همتا: در صورت انجام معامله، از فروشنده کد فعالسازی را گرفته و حتما در حضور ایشان، دستگاه را از طریق #۷۷۷۷*، برای سیمکارت خود فعالسازی نمایید. آموزش تصویری در آدرس اینترنتی
hmti.ir/06

نقد و بررسی اجمالیXiaomi POCO F3 5G M2012K11AG Dual SIM 256GB And 8GB RAM Mobile Phone
گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F3 دو سیم‌ کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت از جمله محصولات برند شیائومی که در سال ۲۰۲۱ روانه بازار شده است. این محصول دارای ساختاری متوازن و خوش‌ساخت بدون پشتیبانی از تکنولوژی ۵G روانه بازار شده است. این محصول از بدنه شیشه‌ای و فریم پلاستیکی ساخته شده است که قاب جلو شیشه‌ای جلوه ویژه‌ای به این مدل بخشیده است. صفحه‌نمایش گوشی موبایل شیائومی مدل POCO F3 دو سیم‌ کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت در اندازه ۶.۶۷ منتشر شده است. این صفحه‌نمایش کاملاً تمام‌صفحه است و در بالا وسط اثری از بریدگی یا حفره دوربین سلفی وجود دیده می‌شود. دوربین سلفی این محصول دارای حسگر ۲۰ مگاپیکسلی است .صحفه‌نمایش گوشی موبایل شیائومی مدل POCO F3 با استفاده از فناوری Corning Gorilla Glass 5 در برابر خط‌وخش و صدمات احتمالی محافظت می‌شود. گفتنی است چهار دوربین که سنسور اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی است در قسمت پشتی این گوشی جا خوش کرده‌اند. این دوربین‌ها قادر هستند ویدئوی ۴K را ثبت و ضبط کنند. دوربین‌ سلفی این محصول هم به سنسوری ۲۰ مگاپیکسلی مجهز شده است. بلوتوث نسخه ۵.۱ ، نسخه ۱۱ سیستم عامل اندروید و باتری ۴۵۲۰ میلی‌آمپرساعتی از دیگر ویژگی‌‌های این گوشی جدید هستند.

نقد و بررسی تخصصیXiaomi POCO F3 5G M2012K11AG Dual SIM 256GB And 8GB RAM Mobile Phone

معرفی

بسیاری از ما به دلیل بالا بودن قیمت گوشی‌های پرچمدار امکان خرید این محصولات را نداریم. بنابراین در بازار گوشی‌های میان‌رده باید گوشی مورد نظر خود را جستجو کنیم. حال در این میان شرکت بزرگ شیائومی که یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده گوشی موبایل در جهان است تنوع بالایی از گوشی‌های میان‌رده با کیفیت و هزینه معقول روانه بازار کرده است. سری پوکو برند شیائومی یکی از محبوب‌ترین میان‌رده‌های موجود در بازار است. شیائومی این بار گوشی موبایل POCO F3 را طراحی کرده است. این گوشی در بعضی از سطوح در حد و اندازه یک پرچمدار است.  این گوشی موبایل دارای یک طراحی زیبا  در قامت یک پرچمدار در اواخر مارس ۲۰۲۱ معرفی شده است. شیائومی نسخه POCO F3 با تکنولوژی ۵G را با وزنی مناسب و یک طراحی متفاوت نسبت به سری‌های قبلی روانه بازار کرده است. شرکت شیائومی برای گوشی POCO F3 هم سه دوربین واید، التراواید و ماکرو در نظر کرفته است. تراشه یا چیپست رده بالا از دیگر امکانات قابل ذکر و مهم این مدل است. شرکت شیائومی با ساخت گوشی موبایل مدل POCO F3 5G M2012K11AG بار دیگر سعی کرده است تا سهم بازار خود را در گوشی‎‌های میان رده حفظ کند.

طراحی و صفحه نمایش

طراحی و ظاهر مدل POCO F3 اندکی با سری‌های قبلی POCO متفاوت‌تر است. بدنه جلو وعقب گوشی توسط  گوریلا گلس ۵ محافظت شده است. همچنین مهندسان شیائومی مدل POCO F3 را به گواهینامه IP53 مجهز کرده‌اند که به این معنا است که این محصول در برابر قطرات آب و گردوغبار مقاوم است.  قاب پشتی گوشی POCO F3 مانند بسیاری از گوشی‌های مدرن که درعین سادگی به کیفیت هم فکر می‌کنند از یک رنگ و بافت منحصربه‌فرد برخوردارند و دارای طراحی خاصی است. برخلاف سری‌های پیشین POCO حسگر های دوربین از مرکز پشت قاب، به گوشه نقل مکان کرده‌اند. سنسور اثرانگشت هم روی لبه قاب تعبیه شده که به همراه کلید‌های کنترل صدا در یک سمت قرار گرفته است. قاب جلویی گوشی را یک نمایشگر تمام صفحه پر کرده است. گوشی F3 از صفحه‌نمایشی بزرگ بهره می‌برد که شیائومی این روزها ارائه می‌دهد. صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی Full HD Plus با فناوری AMOLED با محافظ گوریلا گلس ۵ همراه‌شده است. این صفحه نمایش با دقت تصویر ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل در هر اینچ، کیفیت مرغوبی را برای تماشای ویدیو، بازی کردن و گشت‌وگذار در اینترنت برای کاربران فراهم می‌کند. در این صفحه نمایش از فناوری E4 AMOLED بهره گرفته شده است علاوه بر اینکه می‌تواند تا ۱۶ میلیون رنگ را به راحتی آنالیز و نمایش دهد باعث افزایش ۱۵ درصدی عمر باتری هم خواهد شد. وجود نمایشگر با فناوری HDR10+ و ۱۳۰۰ نیت روشنایی موجب بهبود کیفیت رنگ‌ها شده است. بنابراین شما می‌توانید رنگ‌ها را در صفحه‌نمایش POCO F3 بسیار زنده و با جزئیات مشاهده کنید.

عملکرد

اگر بخواهیم به‌صورت کاملا فنی و دقیق به مهم‌ترین بخش‌های داخلی سخت‌افزاری گوشی که تراشه، پردازنده، پردازنده گرافیکی و حافظه‌ها هستند به طور خلاصه نگاهی داشت، می‌‌توان گفت که گوشی موبایل پوکو مدل POCO F3 M2012K11AG دو سیم‌ کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت به تراشه Qualcomm SM8250-AC Snapdragon 870 5G (7 nm) Chipset مجهز شده است. تراشه‌ای که برای استفاده روی گوشی‌های میان‌رده رو به‌ بالا ساخته و طراحی‌شده است. این تراشه ۳ پردازنده Kryo 585، Triple-Core Kryo 585 و Quad-Core Kryo 585 با فرکانس‌های ۳.۲، ۲.۴۲، ۱.۸۰ گیگاهرتز را در خود قرار داده که بتواند سرعت و قدرت عملیاتی بالایی را برای گوشی را فراهم کند. روی این تراشه از پردازنده گرافیکی Adreno 650 GPU هم استفاده‌شده است که می‌توان با آن کارها و بازی‌های گرافیکی معمولی یا نیمه‌سنگین و در برخی اوقات سنگین را هم انجام داد. باید به این اشاره داشته باشیم که پردازنده این گوشی ۶۴ بیتی بوده و دارای سرعت بسیار بالاتری نسبت به پردازنده‌های ۳۲ بیتی است. ۸ گیگابایت حافظه رم هم برای این تلفن همراه هوشمند در نظر گرفته‌شده تا گوشی در بهترین حالت ممکن بتواند چند کار را با هم انجام دهد ولی با کمی کاهش سرعت روبرو می‌شود. این مقدار حافظه رم نقطه ضعفی برای این گوشی محبوب نیست. سازندگان POCO F3 برای این مدل از حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت استفاده کرده‌اند. در آزمایشات ما نشان‌داده شده است که این گوشی با این مقدار حافظه و RAM می‌تواند به راحتی پاسخ گوی نیازهای شما باشد. همچنین شیائومی با بکارگیری فناوری LiquidCool یا خنک‌کننده مایع، موجب خنک شدن گوشی در هنگام اجرای برنامه‌های سنگین شده است که این امر باعث بهبود عملکرد کلی دستگاه می‌شود.

دوربین

POCO F3 هم با سه دوربین ۴۸، ۸ و ۵ مگاپیکسل معرفی شد. دوربین مخصوص و بسیار محبوب عکاسی از اجسام بسیار ریز یا همان ماکرو دارای قدرت بیشتری شده بود و طرفداران این نوع عکاسی که از محصولات شیائومی استفاده می‌کردند نظرات بسیار مثبتی به این موضوع داشتند. حالا شیائومی، دوربین POCO F3 خود را با یک لنز فوق عریض با رزولوشن بالا و یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی ارتقاء داده است. به این ترتیب دوربین POCO F3 شامل سه دوربین روی قاب پشتی است. این دوربین‌ها شامل یک لنز اصلی با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسل و یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی است. البته یک فلش LED دوربین هم تعبیه‌شده است. در قاب جلو هم یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسل قرار گرفته است. دوربین اصلی POCO F3، عکس‌های بسیار خوبی را ثبت می‌کند و رنگ‌های طبیعی با جزئیات فراوان را برای کاربر به همراه دارد. همچنین عکس‌ها از رنگ، کنتراست و گستره داینامیک (Dynamic Range) خوبی برخوردار است. البته گستره داینامیک با استفاده از HDR هم تقویت می‌شود که البته برخی از جزئیات عکس در حین پردازش از بین می‌رود. کاهش نویز در تصاویر هم به‌خوبی انجام می‌گیرد. به‌طور کلی عکس‌های ۴۸ مگاپیکسلی پیش‌فرض برای یک گوشی میان‌رده رو به بالا کاملا عالی و قابل‌قبول هستند. به لطف وجود سنسور ماکرو، امکان ثبت تصاویر باکیفیت از فاصله بسیار نزدیک فراهم‌شده است. دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو دارای فوکس ثابت در فاصله ۳ الی ۵ سانتی‌متری است؛ از این‌رو اگر سوژه مورد نظر در این فاصله قرار نگرفته باشد، با تصاویر تار مواجه خواهیم بود. استفاده از سنسور عمق برای عکاسی‎‌های پرتره کاربرد دارد که باعث می‌‎شود تصویر پشت سوژه محو (Bukeh) به نظر برسد. گفتنی است گه از لنز ماکرو می‌توان برای عکاسی از اجسام بسیار ریز هم مورد استفاده باشد. عکس‌های ثبت‌شده در نور کم هم همچنان از کیفیت مطلوبی برخوردارند. تصاویر از رنگ‌های خوبی برخوردار است و نویز در سطح پایین نگه‌داشته می‌شود.

گوشی موبایل پوکو مدل F3 دو سیم‌ کارت ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت همچنین می‌تواند ویدیوهایی با رزولوشن‌ها و سرعت‌های مختلفی را  با دوربین اصلی، لنز فوق عریض و دوربین سلفی فیلمبرداری ضبط کند. موضوعی که در فیلم‌برداری POCO F3 برای تمامی کاربران و منتقدان جالب و ارزشمند است، این بوده که این گوشی توانایی این را دارد که با حالات و سرعت‌های مختلفی فیلمبرداری کند و با تثبیت‌کننده الکترونیکی تصویر مبتنی بر ژیروسکوپ (gyro-EIS) تصاویری بسیار دقیق و با کیفیت را برای ما ثبت کند. همچنین ویدیوها از کنتراست و Dynamic Range خوبی برخوردار هستند. با متداول شدن دوربین‌هایی با کیفیت تصویر بهتر و بالاتر و افزایش قدرت بزرگنمایی دوربین‌ها از سمتی دیگر، مشکلات و ایرادهای تصویر در مواقع مختلف بیشتر به چشم کاربران می‌آید. حساسیت نسبت به تامین تصویری با کیفیت در تمامی شرایط و تمام طول شبانه روز افزایش قابل توجهی پیدا کرده است. EIS و یا (DIS (Digital Image Stabilization بر مبنای الگوریتم‌هایی کار می‌کند که به شبیه‌سازی حرکات دوربین و نیز کاهش اثر این حرکات در تصویر می‌پردازند. نقطه ضعف این روش این است که امکان دارد حرکت اجسام متحرک در تصویر (به ویژه اجسام متحرک با سرعت بالا) با ارتعاش ایجاد شده بر روی کل دوربین اشتباه گرفته شود. مزیت این روش نیز، عدم استفاده از قطعات بیشتر و هزینه کم پیاده‌سازی آن است. برای رفع مشکل ذکر شده از تکنیک Optical Image Stabilization استفاده می‌کنند. این تکنیک بر مبنای داده‌های حاصل از Gyroscope و یا همان شتاب‌سنج برای تشخیص و اندازه‌گیری میزان حرکت دوربین طی یک ارتعاش (لرزه) کار می‌کند. اطلاعات به‌دست‌آمده از شتاب‌سنج‌ها صرفا محدود به حرکت افقی و عمودی دوربین (Pan&Tilt) هستند و باید بعدا توسط رله‌ها به‌سمت محرک‌ها (Actuator) موتور کنترل‌کننده لنز هدایت شوند. در بعضی موارد به جای حرکت لنز، سنسور تصویر توسط موتورهای خطی حرکت داده می‌شود. در هر صورت‌، چه لنز حرکت کند یا سنسور، این حرکات با این هدف است که نور درست همانند وقتی که لرزشی در کار نیست به سنسور برسد. این روش به ویژه در مواردی که از لنزهای با فاصله کانونی‌های دورتر (Longer Focal Length) استفاده می‌کنیم کاربرد دارد و نیز در تصویر برداری در محیط کم نور به بهبود تصویر کمک میکند. تنها نکته منفی در این روش هزینه بالای آن است.

باتری

گوشی موبایل شیائومی POCO F3 دو سیم‌ کارت یک باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت ۴۵۲۰ میلی‌آمپرساعت دارد. این میزان ظرفیت باتری فوق‌العاده است و می‌تواند این گوشی را به محصولی شگفت‌انگیز از لحاظ قدرت و ماندگاری شارژ باتری در بین محصولات میان‌رده بازار تبدیل کند. باتری در شرایط استفاده معمولی، می‌تواند ۲ الی ۳ روز گوشی را روشن نگه دارد. با این حال تماشای فیلم با صفحه نمایش کاملا روشن و بازی کردن، مخصوصا بازی‌های سبک، مصرف باتری را بالا می‌برد و اینجا است که مشاهده می‌کنید باتری زودتر تمام می‌شود. این باتری استفاده شده در F3 لیتیوم-پولیمری است که جدیدترین نوع باتری برای استفاده در گوشی‌ها است. گفتنی است طبق ادعای شیائومی باتری این گوشی ۵۲ زمان برای تکمیل شارژ نیاز دارد و این موضوع نشان از شارژر سریع ۳۳ واتی اسن محصول است.

مشخصات کالاXiaomi POCO F3 5G M2012K11AG Dual SIM 256GB And 8GB RAM Mobile Phone

مشخصات کلی

  • ابعاد

    ۱۶۳.۷×۷۶.۴×۷.۸ میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)

  • وزن

    ۱۹۶ گرم
  • ساختار بدنه

    دارای گواهی IP53 و مقاوم دربرابر نفوذ گرد و غبار و قطرات آب


  • قاب جلو وعقب از شیشه با محافظت گوریلا گلس به همراه فریم پلاستیکی
  • ویژگی‌های خاص

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت
    ,

    مناسب عکاسی
    ,

    مناسب عکاسی سلفی

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

  • زمان معرفی

    ۲۲ مارس ۲۰۲۱
  • شیار مجزا برای کارت حافظه

    ندارد

  • شناسه کالا

    ۲۸۰۰۰۰۰۸۶۳۳۳۳

پردازنده

  • تراشه

    Qualcomm SM8250-AC Snapdragon 870 5G (7 nm) Chipset

  • پردازنده‌ی مرکزی

    Single-Core Kryo 585 & Triple-Core Kryo 585 & Quad-Core Kryo 585 CPU
  • نوع پردازنده

    ۶۴ بیت

  • فرکانس پردازنده‌ی مرکزی

    ۳.۲-۲.۴۲-۱.۸۰ گیگاهرتز

  • پردازنده‌ی گرافیکی

    Adreno 650 GPU

حافظه

  • حافظه داخلی

    ۲۵۶ گیگابایت

  • مقدار RAM

    ۸ گیگابایت

  • پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

    ندارد

  • استاندارد کارت حافظه

    UFS 3.1

صفحه نمایش

  • صفحه نمایش لمسی

    بله

  • فناوری صفحه‌نمایش

    AMOLED

  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش

    ۶.۰ اینچ و بزرگتر

  • اندازه

    ۶.۶۷ اینچ


  • رزولوشن

    ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پیکسل
  • تراکم پیکسلی

    ۳۹۵ پیکسل بر هر اینچ
  • نسبت صفحه‌نمایش به بدنه

    ۸۵.۹ درصد
  • نسبت تصویر

    ۲۰:۹
  • محافظت

    Corning Gorilla Glass 5

  • سایر قابلیت‌ها

    نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز


  • بیشینه روشنایی ۱۳۰۰ نیت

  • HDR10+

ارتباطات

  • شبکه های ارتباطی

    ۵G
    ,

    ۴G
    ,

    ۳G
    ,

    ۲G

  • شبکه ۲G

    GSM 850 / 900 / 1800 / 1900


  • برای هر دو سیم‌کارت
  • شبکه ۳G

    HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100


  • HSPA با سرعت دانلود ۴۲.۲ مگابیت بر ثانیه و آپلود ۵.۷۶ مگابیت بر ثانیه
  • شبکه ۴G

    LTE band 1|2100, 2|1900, 3|1800, 4|(1700/2100), 5|850, 7|2600, 8|900, 12|700, 17|700, 34|2100, 38|2600, 39|1900, 40|2300, 41|2500 , 1700|66


  • LTE-A
  • شبکه ۵G

    ۱, ۳, ۷, ۸, ۲۰, ۲۸, ۳۸, ۴۱, ۷۷, ۷۸ NSA
  • فن‌آوری‌های ارتباطی

    Wi-Fi
    ,

    بلوتوث
    ,

    Infrared
    ,

    OTG
    ,

    QZSS

  • Wi-Fi

    Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6e


  • dual-band

  • Wi-Fi Direct

  • hotspot
  • بلوتوث

    نسخه ۵.۲


  • A2DP, LE
  • فن‌آوری مکان‌یابی

    A-GPS
    ,

    GLONASS
    ,

    GALILEO
    ,

    BDS

  • درگاه ارتباطی

    USB Type-C 2.0

  • نسخه بلوتوث

    ۵.۱

دوربین

  • دوربین‌های پشت گوشی

    ۳ ماژول دوربین

  • رزولوشن عکس

    ۴۸ مگاپیکسل

  • فلش

    دارد
    ,

    LED

  • قابلیت‌های دوربین

    دارای ۳ حسگر دوربین


  • حسگر اول از نوع عریض (Wide) با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/1.8، سایز سنسور ۱/۲.۰ اینچ (Sensor Size 1/2.0) و ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۰.۸ میکرومتر (۰.۸µm Pixel Size)، فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متری، دارای PDAF

  • حسگر دوم از نوع فوق عریض (Ultrawide)، با رزولوشن ۸ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/2.2 و زاویه دید ۱۱۹ درجه

  • حسگر سوم از نوع ماکرو (Macro) با رزولوشن ۵ مگاپیکسل و دریچه‌ی دیافراگم f/2.4، فاصله کانونی ۵۰ میلی‌متری، سایز سنسور ۱/۵.۰ اینچ (Sensor Size 1/5.0) و ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۱.۱۲ میکرومتر (۱.۱۲µm Pixel Size)

  • قابلیت عکاسی HDR

  • قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)
  • فیلمبرداری

    رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۴K@30fps)


  • رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@30FPS)

  • رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@60FPS)

  • رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@120FPS)

  • رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۲۴۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@240FPS)

  • با تثبیت کننده الکترونیکی تصویر مبتنی بر ژیروسکوپ (gyro-EIS)
  • دوربین سلفی

    حسگر دوربین سلفی از نوع عریض (Wide) با رزولوشن ۲۰ مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/2.5، سایز سنسور ۱/۳.۴ اینچ (Sensor Size 1/3.4) و ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز ۰.۸ میکرومتر (۰.۸µm Pixel Size)


  • قابلیت عکاسی HDR

  • فیلمبرداری با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@30FPS)

  • رزولوشن ۱۰۸۰ × ۷۲۰ و سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه (۷۲۰p@120fps)

صدا

  • بلندگو

    دارد


  • خروجی صدا

    USB Type-C

  • توضیحات تکمیلی صدا

    stereo speakers


  • ۲۴-bit/192kHz audio

امکانات نرم افزاری


  • سیستم عامل

    Android

  • نسخه سیستم عامل

    Android 11

  • قابلیت‌های نرم‌افزاری

    MMS
    ,

    ایمیل
    ,

    مرورگر HTML
    ,

    قابلیت نمایش اسناد مایکروسافت آفیس
    ,

    قابلیت نمایش فایل‌های متنی PDF
    ,

    برنامه ویرایش عکس
    ,

    سرویس‌های گوگل شامل Google Search, Google Maps, Gmail و YouTube
    ,

    قابلیت استفاده از سرویس شبکه‌های اجتماعی

سایر مشخصات

  • حس‌گرها

    قطب‌نما (Compass)
    ,

    شتاب‌سنج (Accelerometer)
    ,

    مجاورت (Proximity)
    ,

    ژیروسکوپ (Gyro)
    ,

    طیف رنگ (Color Spectrum)
    ,

    اثرانگشت روی لبه (FingerPrint|Side-Mounted)

  • باتری قابل تعویض

    خیر

  • مشخصات باتری

    باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت ۴۵۲۰ میلی‌آمپرساعت


  • قابلیت شارژ سریع باتری با توان ۳۳ وات (۱۰۰ درصد شارژ در ۵۲ دقیقه)

  • Power Delivery 3.0

  • Quick Charge 3+
  • سایر قابلیت‌ها

    رابط کاربری MIUI 12 for POCO

منبع: دیجیزا


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *