دیجیزا

آخرین اخبار فناوری و تکنولوژی جهان

مشخصات و قیمت خرید گوشی موبایل دوجی مدل S70 Lite دو سیم کارت

مشخصات و قیمت خرید گوشی موبایل دوجی مدل S70 Lite دو سیم کارت

Doogee S70 Lite Dual SIM Mobile Phone

  • برند :
    دوجی
  • دسته‌بندی :
    گوشی موبایل

گوشی موبایل دوجی مدل S70 Lite دو سیم کارت

  • حافظه داخلی: ۶۴ گیگابایت
  • شبکه های ارتباطی: ۲G، ۳G، ۴G
  • سیستم عامل: Android
  • مقدار RAM: ۴ گیگابایت
  • رزولوشن عکس: ۱۳.۰ مگاپیکسل
  • نسخه سیستم عامل: Oreo 8.1
  • فناوری: IPS
  • ویژگی‌های خاص: مقاوم در برابر آب
    دارای بدنه مقاوم
    مناسب عکاسی
    مجهز به حس‌گر اثرانگشت
  • اندازه: ۶.۰
هشدار سامانه همتا: حتما در زمان تحویل دستگاه، به کمک کد فعال‌سازی چاپ شده روی جعبه یا کارت گارانتی، دستگاه را از طریق #۷۷۷۷*، برای سیم‌کارت خود فعال‌سازی کنید. آموزش تصویری در آدرس اینترنتی hmti.ir/05

نقد و بررسی اجمالی
Doogee S70 Lite Dual SIM Mobile Phone

شرکت اسپانیایی/چینی دوجی گوشی‌های مقاوم و صنعتی فراوانی را در سال‌های اخیر به بازار عرضه کرده است اما جدیدترین گوشی این شرکت سخت‌افزار کاملاً مطلوب را در خود جای داده است و در مقایسه با گوشی‌های هم‌رده بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر است. گوشی‌هایی با ظاهر سخت و خشن و البته مقاوم در سال‌های اخیر طرفداران زیادی را به خود جذب کرده‌اند. شاید مشهورترین گستره از این نوع گوشی‌ها، سری Galaxy Active است. البته برندهایی مانند Cat، AGM، Homtom، Homtom، Blackview و اکنون دوجی هم نام‌هایی آشنا برای این رده از محصولات مقاوم هستند. گوشی S70 شرکت دوجی هر آنچه از یک گوشی صنعتی و مقاوم انتظار دارید را برای شما به همراه دارد. در ادامه برخی از ویژگی‌های این گوشی خاص را بررسی می‌کنیم. مانند دیگر محصولات هم‌رده، طراحان اسپانیایی گوشی S70 Lite هم طراحی مشهور، کلاسیک و چندوجهی محصولات مقاوم را برای آن برگزیده‌اند. البته این گوشی نسبت به گوشی S60 همین شرکت، ظاهری کشیده‌تر وجذاب‌تر دارد. سطوح شیب‌دار مقاوم در هر چهار وجه این محصول دیده می‌شوند که شما را به یاد گوشی‌های هوشمند سخت و مقاوم موجود در بازار می‌اندازند. ابعاد این گوشی هم بزرگ است؛ بنابراین، اگر می‌خواهید این گوشی را همیشه همراه خود داشته باشید باید آن را در کیف بگذارید یا لباس‌هایی با جیب بزرگ بپوشید. واضح است که ایجاد بالانسی بین قابلیت حمل و مقاومت گوشی، فرآیندی مشکل است. دوجی در ساخت این گوشی از ترکیب فلز، پلاستیک و رابر (Rubber) استفاده کرده است تا کیفیت ساخت مطلوبی از این گوشی را به رخ بکشد. بدنه مقاوم این گوشی همراه باعث شده است که S70Lite شایسته استاندارد IP68 باشد.. علاوه‌براین، این محصول دوجی موفق به کسب استاندارد IP69K شده است؛ این استاندارد در ابتدا برای لوازم ساخت و ساز صنعتی مانند کامیون‌ها و میکسرهای سیمان به کار گرفته شده بود که نشان می‌دهد S70 Lite در برابر فشار و دما مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد. اگر فکر می‌کنید این پایان کار است باید بگوییم که استاندارد MIL-STD-810 که استاندراد نظامی ارتش ایالات متحده است هم در این محصول وجود دارد و نشان می‌دهد که این گوشی مانند ابزار نظامی مستحکم است!
صفحه‌نمایش این گوشی با داشتن ابعاد ۵.۹۹ اینچی بزرگ است؛ بنابراین، زمانی که باتری غول‌پیکر ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی را به آن اضافه کنید، با گوشی سنگین با وزن ۲۷۸.۳ گرم روبرو می‌شوید که لازم است برای حمل آن کیف یا جیبی بزرگ داشته باشید. پنل پشتی این گوشی دارای ظاهری چرم‌گونه است اما در اصل این پنل با لایه‌هایی از رابر پوشانده شده است و باعث می‌شود که گوشی در دستتان نلغزد و گریپ رضایت‌بخشی داشته باشد. شیار کارت حافظه و سیم‌کارت هم در لبه سمت چپ گوشی قرار گرفته است و با پوششی لاستیکی محافظت می‌شود.. در این گوشی پورت مدرن USB Type-C هم در لبه پایینی جا دارد و خبری از درگاه ۳.۵ میلی‌متری صدا نیست؛ در عوض دوجی مبدل USB-C به AUX را در جعبه گوشی قرار داده است. وجود پورت USB-C را می‌توان نشانه مدرن و بالارده بودن S70 Lite دانست.دوجی در سخت‌افزار S70Lite هم کم نگذاشته است؛ این گوشی با سخت‌افزارهای رده‌بالا به بازار عرضه شده است. چیپستی قوی به نام Helio P23 مدیاتک در این محصول به کار گرفته شده است؛ درست است این تراشه ساخت شرکت کوالکام نیست اما همچنان از بهترین‌های بازار است. ۴ گیگابایت رم در کنار ۶۴گیگابیت حافظه داخلی سخت‌افزار کلی این گوشی را تشکیل داده‌اند. این سخت‌افزار قادر است به راحتی از پس هر برنامه یا بازی سنگینی برآید. همانطور که اشاره شد، S70Lite یکی از معدود گوشی‌های صنعتی است که علاقه‌مندان به بازی را به‌عنوان بازار هدف خود انتخاب کرده است. بنابراین در عملکرد این گوشی با مشکلی روبرو نخواهید بود.
  • کیفیت ساخت
  • ارزش خرید به نسبت قیمت
  • نوآوری
  • امکانات و قابلیت ها
  • سهولت استفاده
  • طراحی و ظاهر

میان‌رده‌ای بسیار مقاوم

گوشی دوجی S70 لایت یک محصول میان رده نسبتا خوب به حساب می‌آید. گوشی‌ای که شاید ظاهر آن نظر شما را به سمت خود جلب نکند، اما امکاناتی دارد که می‌تواند برای شما جذاب باشد. اگر به دنبال یک گوشی بسیار مقاوم با قیمت نه چندان گران هستید، این محصول گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

طراحی

گوشی دوجی S70 لایت ظاهری ظریف و شاید خیلی زبیا ندارد. این گوشی خیلی سفت و سخت ساخته شده و بیشتر برای کار در شرایط سخت مناسب است. بدنه این تلفن همراه هوشمند ترکیبی از آلومینیوم و پلی‌کربنات است. این ترکیب، ساختار محکمی را فراهم کرده تا خیال کاربر از افتادن گوشی راحت باشد. اگر گوشی از دستتان زیاد سر می‌خورد یا در جایی کار می‌کنید که احتمال دارد افتادن گوشی، آن را از بین ببرد پیشنهاد می‌کنیم که دوجی S70 لایت را خریداری کنید. استفاده از چنین ساختاری برای گوشی باعث شده که ظاهر آن بسیار متفاوت‌تر از گوشی‌های هوشمند بازار باشد. لبه‌های بزرگی دارد و ضخامت آن هم زیاد است. با محصولی روبه‌رو هستید که در ابعاد ۱۳٫۶ در ۸۰٫۸ در ۱۷۱٫۸ میلی‌متر ساخته شده است. مشخص است که گوشی فضای زیادی را در جیب کاربر به خود اختصاص می‌دهد. وزن آن هم ۲۷۸ گرم است که کمی برای یک تلفن همراه زیاد است. با این حال توجه داشته باشید که این گوشی برای استفاده در محیط‌های کاری بسیار دشوار طراحی شده و باید مقاومت بالایی داشته باشد. این گوشی از گواهی IP68 هم بهره می‌برد. این گواهی باعث شده که این گوشی هوشمند در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم باشد. کاملا با محصولی روبه‌رو هستید که برای استفاده در هر شرایطی مناسب است. در زمان استفاده از این گوشی نگران چیز خاصی نباشید، این تلفن همراه هوشمند از پس هر شرایطی بر می‌آید.

درست است که با گوشی بزرگ و شاید بدقواره‌ای مواجه باشید، اما سعی شده المان‌هایی در طراحی آن استفاده شود که کمی ظاهر آن را جذاب کنند. مثلا نوار‌های نارنجی رنگی را روی قاب پشتی مشاهده می‌کنید. جنس قاب پشتی هم باعث شده که در زمان در دست گرفتن گوشی حس خوبی دریافت کنید. این ویژگی‌ها باعث شده‌اند که بتوانید بیشتر با این تلفن همراه هوشمند ارتباط برقرار کنید. در پشت گوشی دو دوربین پشت و فلش LED و سنسور تشخیص اثر انگشت را مشاهده می‌کنید. از آنجایی که دوربین‌ها، فلش و سنسور تشخیص اثر انگشت در کنار هم قرار گرفته‌اند، کمی پشت گوشی برامده شده است. شاید این ویژگی را دوست نداشته باشد. البته طراحی این قسمت چندان بد از کار در نیامده است.

سخت افزار و عملکرد

گوشی دوجی S70 لایت به تراشه Helio P23 مجهز شده است. این تراشه هشت پردازنده Cortex A53 با فرکانس ۲٫۵ گیگاهرتز را در خود قرار داده است. همچنین در کنار این پردازنده، پردازنده گرافیکی Mali-G71 MP2 هم قرار گرفته است. اگر بخواهیم درباره تراشه Helio P23 صحبت کنیم، باید آن را در کنار تراشه اسنپ‌دراگون ۶۲۵ قرار دهیم. با تراشه‌ای میان‌رده مواجه هستیم که می‌تواند از پس کارهای روزمره و حتی نیمه سنگین بر بیاید. می‌توانید با آن به تجربه بازی‌های نسبتا سنگین مانند پابجی هم بپردازید، اما ممکن است در زمان بازی کردن با کمی افت فریم مواجه شوید. این احتمال هم وجود دارد که گوشی در زمان بازی کردن گرم‌تر از حالت معمولی شود. داشتن ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی هم از دیگر ویژگی‌های این گوشی است. ۴ گیگابایت رم به راحتی از پس اجرای کارهای روزمره و اجرای بازی‌‌ها و اپلیکیشن‌ها بر می‌آید. حتی اگر فکر می‌کنید که این مقدار حافظه داخلی برای شما مناسب نیست، می‌توانید از کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت هم برای این محصول استفاده کنید.

صفحه نمایش ۶ اینچی این گوشی از دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل بهره می‌برد. صفحه نمایشی که با یک لایه گوریلا گلس هم محافظت می‌شود تا در برابر ضربه و خط و خش مقاوم باشد. این صفحه نمایش با داشتن چنین دقت تصویری از تراکم پیکسلی ۴۰۳ پیکسل بهره می‌برد. شاید تراکم پیکسلی آن در مقایسه با گوشی‌های دیگر بازار کم باشد، اما مطمئن باشید که در زمان کار کردن با گوشی به زحمت می‌توانید پیکسل‌های صفحه نمایش را مشاهده کنید. در واقع اگر گوشی را خیلی به خود نزدیک کنید، شاید پیکسل‌ها را ببینید. این صفحه نمایش عملکرد خوبی در نمایش ویدیوها و تصاویر دارد. البته رنگ‌ها بسیار معولی نشان داده می‌شوند و خبری از رنگ‌های قوی و یا روشنایی زیادی نیست.

دوربین

همان‌طور گه گفتیم این گوشی هوشمند دو دوربین پشت دارد. یک دوربین با سنسور ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین با سنسور ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.0 که می‌توانند عکس‌های نسبتا خوبی ثبت کنند. البته داشتن F/2.0 باعث شده که این گوشی در زمان عکاسی در محیط‌هایی که نور کمی دارند، خوب عمل نکند. عکس‌هایی که در شب یا محیط‌های کم نور و تاریک ثبت می‌کنید، با نویز همراه خواهند بود. با این حال اگر نور مناسبی داشته باشید، می‌توانید عکس‌ها خوبی با این گوشی ثبت کنید که کیفیت خوبی دارند و میزان خوبی از جزییات را به نمایش در می آورند. البته میزان کنتراست تصاویر جالب توجه نیست. میزان جزییات در سایه‌ها و یا قسمت‌های خیلی روشن نمی‌تواند نظر شما را به سمت خود جلب کند. این گوشی یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۸۸ درجه هم دارد که به وسیله آن می‌توانید عکس‌های گروهی جالب توجهی ثبت کنید. زاویه دید خوب دوربین سلفی این امکان را به راحتی برای شما فراهم می‌کند.

سایر ویژگی‌ها

گوشی دوجی S70 لایت با اندروید ۸٫۱ راهی بازار شده است. جدیدترین نسخه اندروید را با این گوشی تجربه نمی‌کنید، اما این سیستم عامل از پس اجرای تمام اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها بر می آید. سرعت و عملکرد سیستم عامل هم به واسطه داشتن سخت افزار نسبتا خوب، قابل قبول است. خیلی کم پیش می‌آید که با کندی سرعت روی این گوشی مواجه شوید. اپلیکیشن‌ها با سرعت خوبی اجرا می‌شوند و به راحتی می‌توانید به انجام‌ کارهای روزمره خود برسید.

داشتن جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا هم یکی از ویژگی‌های جالب توجه این تلفن همراه هوشمند است. می‌توانید از انواع هدست‌ها و هدفون‌ها برای این گوشی استفاده کنید و از گوش دادن به موسیقی و حتی فیلم دیدن لذت ببرید.

اما یکی از نکات جالب توجه این تلفن همراه هوشمند باتری آن است. باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. این میزان باتری باعث شده که بتوانید یک روز و حتی بیشتر با این گوشی کار کنید. شرکت دوجی ادعا کرده که باتری این گوشی می‌تواند ۷۵۶ ساعت در حالت آماده به کار دستگاه را روشن نگه دارد. حتی این باتری برای ۸۰ ساعت مکالمه هم کافی خواهد بود. با داشتن چنین ظرفیت باتری‌ای به راحتی می‌توانید چندین ساعت بازی کنید، ویدیوی آنلاین تماشا کنید و به گشت و گذار در اینترنت و انجام کارهای شخصی خود بپردازید و مشاهده کنید که هنوز هم درصد خوبی از باتری باقی‌مانده است. داشتن یک گوشی هوشمند که برای کار در شرایط سخت ساخته شده، این ویژگی را هم دارد. اگر در جایی کار می‌کنید که امکان شارژ کردن زیاد گوشی را ندارید، دوجی S70 لایت گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

مشخصات فنی Doogee S70 Lite Dual SIM Mobile Phone

مشخصات کلی

  • ابعاد

    ۱۷۱.۸ × ۸۰.۸ × ۱۳.۶ میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)

  • وزن

    ۲۷۸.۳ گرم
  • ساختار بدنه

    ترکیبی از فلز آلومینیوم و روکشی از جنس پلی کربنات


  • دارای گواهینامه IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب
  • ویژگی‌های خاص

    مقاوم در برابر آب
    ,

    دارای بدنه مقاوم
    ,

    مناسب عکاسی
    ,

    مجهز به حس‌گر اثرانگشت

  • تعداد سیم کارت

    دو سیم کارت

پردازنده

  • تراشه

    Helio P23

  • Helio P23(MT6763T) 8*Cortex-A53 up to 2.5
  • فرکانس پردازنده‌ی مرکزی

    ۲.۵ گیگاهرتز

  • ARM Mali G71 MP2 770MHz

حافظه

  • حافظه داخلی

    ۶۴ گیگابایت

  • مقدار RAM

    ۴ گیگابایت

  • پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

    microSD

  • حداکثر ظرفیت کارت حافظه

    ۱۲۸ گیگابایت

صفحه نمایش

  • صفحه نمایش رنگی

    بله

  • صفحه نمایش لمسی

    بله

  • فناوری

    IPS

  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش

    ۵.۵ تا ۶.۰ اینچ

  • اندازه

    ۶.۰ اینچ


  • FHD+ 1080*2160
  • تراکم پیکسلی

    ۴۰۳ پیکسل بر هر اینچ
  • محافظت

    Corning Gorilla Glass

  • تعداد رنگ

    ۱۶ میلیون رنگ

  • سایر قابلیت‌ها

    توانایی لمس چند نقطه همزمان

ارتباطات

  • شبکه های ارتباطی

    ۲G
    ,

    ۳G
    ,

    ۴G

  • فن‌آوری‌های ارتباطی

    GPRS
    ,

    EDGE
    ,

    Wi-Fi
    ,

    بلوتوث
    ,

    NFC

  • فن‌آوری مکان‌یابی

    دارد
    ,

    A-GPS
    ,

    GLONASS

  • درگاه ارتباطی

    دارد

دوربین

  • دوربین

    دو دوربین اصلی

  • رزولوشن عکس

    ۱۳.۰ مگاپیکسل

  • فناوری فوکوس

    AutoFocus

  • فلش

    LED

  • قابلیت‌های دوربین

    دوربین دوگانه پشت با کیفیت ۱۳ و ۸ مگاپیکسل


  • مجهز به فناوری فوکوس اتوماتیک از نوع PDAF

  • قابلیت عکاسی با افکت های خاص

  • دارای دریچه‌ی دیافراگم F/2.0
  • فیلمبرداری

    فیلمبرداری با کیفیت ۱۰۸۰p
  • دوربین سلفی

    ۸.۰ MP


  • F/2.0

  • ۸۸° Wide-angle

صدا

  • بلندگو

    دارد

  • جک ۳.۵ میلی‌متری

امکانات نرم افزاری

  • نسخه سیستم عامل

    Oreo 8.1

  • پشتیبانی از زبان فارسی

    بله

  • منوی فارسی

    دارد

  • ضبط صدا

    بله

سایر مشخصات

  • حس‌گرها

    قطب‌نما (Compass)
    ,

    مجاورت (Proximity)
    ,

    ژیروسکوپ (Gyro)
    ,

    اثرانگشت روی قاب پشتی (FingerPrint|Rear-Mounted)

  • مشخصات باتری

    ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعت
  • میزان شارژ آماده به کار

    ۷۵۶ ساعت
  • میزان شارژ مکالمه

    ۸۰ ساعت

منبع: دیجیزا


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *