دیجیزا

آخرین اخبار فناوری و تکنولوژی جهان

مشخصات و قیمت خرید کیف باسئوس مدل LBQY_AGY مناسب برای مک بوک 16 اینچی

مشخصات و قیمت خرید کیف باسئوس مدل LBQY_AGY مناسب برای مک بوک 16 اینچی

  • برند :
    باسئوس
  • دسته‌بندی :
    لوازم جانبی مک بوک

نقد و بررسی اجمالی

باسئوس یکی از بزرگ ترین کمپانی های تولید لوازم جانبی است که در شاخه های مختلفی از تکنولوژی نیز فعالیت دارد. این شرکت برای لپتاپ و محافظت بهتر از آن هم تدابیری اندیشیده است. کیف چرمی Baseus LBQY_BGY Lets Go Traction Computer Liner با حفاظت کامل از لپتاپ شما احتمال آسیب دیدن آن را نیز به حداقل می رساند.

اگر از آن دسته افرادی هستید که دائماٌ در رفت و آمدید و یا با توجه به کار خود همیشه باید لپتاپتان را همراه داشته باشید، احتمال آسیب دیدن لپتاپتان آن هم به هر شکلی وجود دارد. از خط و خش افتادن روی آن گرفته تا ضربه خوردن، خطرات گوناگونی وسیله شما را تهدید می کند. جنس بیرونی کیف Baseus LBQY_BGY از چرم است که از افتادن هرگونه خط و خش به بدنه لپ تاپ جلوگیری می کند و درون کیف مانند یک پارچه مخملی است. این حالت مخملی هم باعث می شود زمانی که بخواهید لپتاپ را درون کیف بگذارید و یا از آن خارج نمایید، هیچگونه خط و خشی به آن وارد نشود.

جنس چرمی بیرونی کیف بیسوس ظاهری به آن بخشیده که استفاده از آن را محدود به استایلی خاص نمی کند؛ همچنین نمی توان گفت که این کیف فقط برای استفاده آقایان یا فقط برای استفاده بانوان است، بلکه هردو آن ها می توانند از این کیف چرمی استفاده نمایند. گفتنی است که Baseus LBQY_BGY دارای یک درپوش است که البته این درپوش به خود کیف دوخته شده و با یک مگنت بسته شده و چفت می شود.

مشخصات فنی

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد

    ۲۸۰x7x400 میلی متر
  • وزن

    ۲۰۰ گرم

مشخصات فنی

  • سازگار با

    انواع مک بوک های ۱۶ اینچی
  • ویژگی ها

    جنس : چرمی


  • دارای درپوش مگنتی

منبع: دیجیزا


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *