دیجیزا

آخرین اخبار فناوری و تکنولوژی جهان

مشخصات و قیمت خرید کیت محافظ کارت حافظه و کارتخوان جی جی سی مدل MCH-STK6GR

مشخصات و قیمت خرید کیت محافظ کارت حافظه و کارتخوان جی جی سی مدل MCH-STK6GR

نقد و بررسی اجمالی
کیف محافظ کارت حافظه JJC با طراحی بسیار سبک و کم حجم ( به انداره یک کارت اعتباری ) به شما کمک می کند تا مموری کارت های خود در برابر ضربه و گرد و خاک محافظت کنید، همچنین برای حمل و نقل آسان تر قابلیت اتصال به دسته کلید را نیز دارا می باشد.
کارت خوان دارای ۲ خشاب ( شیار ) جهت ورود کارت حافظه SD و TF بوده و علاوه بر آن دارای ۳ درگاه خروجی USB 3.0 و Micro USB 2.0 و Type-C USB 3.0 می باشد که قابلیت اتصال به کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی هوشمند با پورت Micro OTG و USB-C OTG را فراهم می سازد. از نکات قابل اهمیت در این کارت خوان استفاده از تراشه Genesys Logic GL3224 و فناوری USB 3.0 می باشد که سرعت انتقال سریع و پایدار داده را افزایش می دهد. این کارت خوان می تواند همزمان روی ۲ کارت بخواند و بنویسد و از ظرفیت حداکثر ۵۱۲G پشتیبانی کند. این کارت حافظه SDXC ، SDHC ، SD ، MMC ، RS-MMC ، Micro SD ، TF ، Micro SDXC ، Micro SDHC و UHS-I را پشتیبانی می کند ( بنابراین کارت خوان می تواند با سرعت بیشتری به انتقال داده ها بپردازد )
جنس بدنه این کارت خوان از آلیاژ آلومینیوم با کیفیت بالا ساخته شده است که بادوام بوده و برای اتلاف گرما نیز مناسب است ( جهت جلوگیری از گرم شدن کارت خوان ). همچنین درپوش های محافظ هر دو سر آن را در برابر گرد و غبار و خراش محافظت می کنند. طراحی جمع و جور و قابل حمل نیز حمل و نقل آن را آسان می کند و می توانید هنگام سفر آن را در جیب یا کیف دستی خود قرار دهید. علاوه بر این ، یک بند آویز نیز همراه محصول اراِئه می شود.

مشخصات کالا

مشخصات کلی

  • مناسب برای

    SD Card


  • TF Card
  • ابعاد

    ۹.۵×۵.۵×۱۰ سانتی‌متر
  • وزن

    ۲۴ گرم
  • سایر توضیحات

    ساخته شده از ABS بسیار مرغوب

منبع: دیجیزا


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *