دیجیزا

آخرین اخبار فناوری و تکنولوژی جهان

مشخصات و قیمت خرید پایه مک بوک جاست موبایل کولینگ بار

مشخصات و قیمت خرید پایه مک بوک جاست موبایل کولینگ بار

Just Mobile Cooling Bar

  • برند :
    جاست موبایل
  • دسته‌بندی :
    لوازم جانبی مک بوک

نقد و بررسی اجمالی
Just Mobile Cooling Bar

یکی از مسایلی که در هنگام کار کردن‌های طولانی‌مدت با لپ‌تاپ‌ها اهمیت پیدا می‌کند، زاویه قرارگیری دست بر روی کیبورد و پایین نگه‌داشتن گرمای تولیدی آن‌هاست. معمولا به این دلیل که نمی‌توان همانند کیبورد کامپیوتر های شخصی(با باز کردن پایه‌های تاشوی زیر کیبورد)، زاویه قرارگیری برای تایپ بهتر و خستگی کمتر را تنظیم کرد، پس از مدتی تایپ با لپ‌تاپ‌ها احساس خستگی در مفصل‌های مچ دست پدیدار می‌شوند. از طرف دیگر با قرار دادن لپ‌تاپ‌ها روی سطح میز، عملا در مقابل فن‌های زیر لپ‌تاپ مانعی ایجاد کرده‌ایم. بالا رفتن دمای سیستمی که با آن کار می‌کنیم و احساس خستگی در دستانمان، رفته‌رفته بر راندمان کارمان تاثیر می‌گذارد و بی‌آنکه دیده شوند کارایی را کاهش می‌دهند.
ایده خلاقانه Just Mobile برای تولید این محصول، در نگاه اول بسیار مبتدی و پیش‌پاافتاده به نظر می‌رسد، یک میله ۳۸ سانتی‌متری فلزی برای قرارگیری زیر لپ‌تاپ. شاید فکر کنیم که هر شی دیگری را هم می‌توان به‌عنوان پایه به کاربرد و هزینه کمتری را پرداخت. اما در پشت طراحی آن افکار بدیعی نهفته است. طول این میله برای همه مک بوک ها و بیشتر لپ‌تاپ‌ها مناسب بوده و بدنه آلومینیمی نقره ای رنگ آن مکمل و فزاینده ظاهر مک بوک هاست به‌علاوه اینکه مسلما افراد تمایل بیشتری به استفاده از یک ابزار شیک و خوش‌ترکیب در کنار لپ‌تاپ بر روی میز کارشان دارند. این محصول با بالا بردن قسمت پشتی لپ‌تاپ به‌اندازه تقریبا ۲ سانتی‌متر، شرایط راحت‌تری را برای تایپ کردن ایجاد می‌کند. همین ارتفاع ایجادشده سبب می‌شود تا جریان هوا بیشتر و آزادانه‌تر بتواند در زیر لپ‌تاپ رفت‌وآمد کرده و به کاهش دمای آن کمک کند. ۶ حلقه لاستیکی روی بدنه، از لغزش لپ‌تاپ جلوگیری کرده و آن را خوب درجای خود نگه می‌دارد. در پایان باید به شیاری که در یک انتهای آن وجود دارد اشاره کرد که برای مرتب نگه‌داشتن کابل پاور یا USB تعبیه‌شده است.

مشخصات فنی Just Mobile Cooling Bar

مشخصات فیزیکی

  • ابعاد

    ۳۸۰ × ۱۸× ۱۸ میلی متر
  • وزن

    ۲۵۱ گرم

مشخصات فنی

  • سازگار با

    MacBook Pro with 13 Inch, MacBook Pro with 13-inch Retina Display, MacBook Pro 13-inch with Retina Display 2013, MacBook Pro with 15-inch, MacBook Pro with 15-inch Retina Display, MacBook Pro 15-inch with Retina Display 2013, MacBook Air with 11-inch, MacBook Air with 13-inch
  • ویژگی ها

    – جنس: آلومینیوم


  • – بهبود حالت تایپ

  • – قابلیت مدیریت کابل ها

  • – مناسب برای اکثر مک بوک ها و لپ تاپ ها

  • – برنده جوایز طراحی مختلف

منبع: دیجیزا


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *