وان پلاس قصد دارد به زودی از گوشی OnePlus 10R رونمایی کند و در کنار این گوشی گوشی هوشمند OnePlus Nord CE 2 Lite 5G را نیز معرفی خواهد کرد. این شرکت حال تیزری از این گوشی منتشر کرده است.

ابتدای هفته جاری وان پلاس تاریخ رویداد معرفی گوشی  OnePlus 10R اعلام کرد و از حضور OnePlus Nord CE 2 Lite 5G به عنوان راهکاری ارزان‌تر از Nord CE 2 5G خبر داد. حال در آستانه این رویداد، شرکت چینی با انتشار تیزری طراحی این دستگاه را با کاربران به اشتراک گذاشته است.

در بخش طراحی، گوشی Nord CE 2 Lite 5G شباهت بسیار زیادی به گوشی Realme 9 Pro که به تازگی معرفی شده دارد. به نظر می‌رسد که دکمه پاور در سمت راست دستگاه قرار گرفته و حسگر اثر انگشت هم روی آن تعبیه شده است. 

ماژول دوربین نیز با در نظر داشتن Realme 9 Pro طراحی شده و از سه دوربین شامل دو لنز بزرگ و یک لنز کوچک تشکیل شده است. فلاش این دوربین نیز درست در پایین لنز کوچک قرار دارد. در تصویر مشاهده می‌کنید که Nord CE 2 Lite 5G با رنگ آبی نیز در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. تامین انرژی این گوشی نیز بر عهده یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار گرفته که از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌نماید.

از گذشته می‌دانیم که گوشی اقتصادی جدید وان پلاس از یک نمایشگر ۶.۵۸ اینچی با نمایشگر LCD برخوردار شده که قادر است تصاویر را با رزولوشن +FHD به نمایش بگذارد. این نمایشگر از نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

برای ثبت تصاویر سلفی، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در اختیار کاربران قرار گرفته و در پشت گوشی نیز حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و حسگر عمق دو مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

گوشی Nord CE 2 Lite 5G به تراشه Snapdragon 695 برای انجام عملیات پردازشی مجهز شده که در کنار آن ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم وجود خواهد داشت. ۱۲۸ گیگابایت فضا نیز برای ذخیره اطلاعات در نظر گرفته شده است.