گوشی موبایل می مدل Mi 4 ظرفیت 16 گیگابایت به‌همراه باندل

Mi Mi 4 16GB Mobile Phone With Bundle

  • برند :
    می
  • دسته‌بندی :
    گوشی موبایل

گوشی موبایل می مدل Mi 4 ظرفیت 16 گیگابایت به‌همراه باندل

  • حافظه داخلی: 16 گیگابایت
  • شبکه های ارتباطی: 2G، 3G
  • سیستم عامل: Android
  • مقدار RAM: 3 گیگابایت
  • رزولوشن عکس: 13.0 مگاپیکسل
  • نسخه سیستم عامل: 4.4 KitKat
  • فناوری: IPS
  • اندازه: 5.0
هشدار سامانه همتا: حتما در زمان تحویل دستگاه، به کمک کد فعال‌سازی چاپ شده روی جعبه یا کارت گارانتی، دستگاه را از طریق #7777*، برای سیم‌کارت خود فعال‌سازی کنید. آموزش تصویری در آدرس اینترنتی hmti.ir/05

نقد و بررسی اجمالی
Mi Mi 4 16GB Mobile Phone With Bundle

اگر به داشتن گوشی دوسیم‌کارته نیازی احساس نمی‌کنید یا دسترسی به شبکه‌ی 4G برایتان مهم نیست و درعوض ترجیح می‌دهید گوشی موبایلی که به دست می‌گیرید پردازنده‌ی قدرتمند و حافظه‌ی رم بالایی داشته باشد، گوشی می4 شیائومی «Xiaomi Mi 4» همان چیزی است که به دنبالش هستید. پردازنده‌ی مرکزی این گوشی، چهار هسته‌ی قدرتمند دارد و در آن از تراشه‌ی اسنپ دراگون 801 استفاده شده است. این سیستم پردازش پردازنده با 3 گیگابایت حافظه‌ی رم همراه شده است تا امکان اجرای نرم‌افزاری سنگین را فراهم کند. در بدنه از ترکیب پلاستیک و فلز استفاده شده است. این دستگاه 149 گرم وزن دارد. طول آن 139.2، عرضش 68.5 و ضخامتش 8.9 میلی‌متر است و با این ابعاد به یک صفحه‌نمایش LCD با فناوری IPS مجهز است که توانایی دریافت چندین لمس هم‌زمان و نمایش 16 میلیون رنگ را دارد. رزولوشن این نمایشگر 1080×1920 پیکسل (Full HD) و تراکم پیکسل‌هایش 441 در هر اینچ است. دوربین اصلی گوشی، کیفیت و وضوح بالایی دارد. سنسور 13مگاپیکسلی آن عکس‌های فوق‌العاده‌ای ثبت می‌کند و می‌تواند با رزولوشن 2160×3840 پیکسل و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند. قابلیت‌هایی مثل فوکوس خودکار، تشخیص چهره و لبخند و فوکوس با اشاره روی سوژه، از ویژگی‌های دوربین اصلی هستند. دوربین سلفی این گوشی، سنسور 8مگاپیکسلی دارد و می‌تواند با رزولوشن 1920×1080 پیکسل و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند. در کنار ویژگی‌های سخت‌افزاری مثبت این گوشی باید به محدودیت‌های آن هم اشاره کرد که مهم‌ترین آن شاید پشتیبانی‌نکردن از شبکه‌ی 4G یا پشتیانی‌نکردن از کارت حافظه باشد. باتری لیتیوم‌یونی گوشی، 3080 میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد که گوشی را برای مدت 280 ساعت، در حالت استندبای نگه می‌دارد؛ اما امکان تعویض باتری وجود ندارد. در آخر باید گفت که اگر سخت‌افزار قدرتمند برایتان مهم‌تر از پشتیبانی از شبکه‌ی 4G یا دوسیم‌کارت‌بودن گوشی است، شیائومی می4 می‌تواند یکی از گزینه‌های شما برای خرید گوشی جدید باشد.

  • کیفیت ساخت
  • ارزش خرید به نسبت قیمت
  • نوآوری
  • امکانات و قابلیت ها
  • سهولت استفاده
  • طراحی و ظاهر
نقاط قوت

  • مجهز به سخت‌افزاری مطلوب
  • مقدار 3 گیگابایت رم
  • نمایشگر 5.0 اینچی با تراکم 441 پیکسل بر اینچ
  • مجهز به دوربین‌ اصلی 13 مگاپیکسلی
نقاط ضعف

  • نسخه‌ی قدیمی اندروید
  • عدم پشتیبانی از شبکه‌ی 4G

نقد و بررسی تخصصی

 

هنگام انتخاب کالا، نشان‌تجاری معروف چقدر برای شما اهمیت دارد یا هنگام خرید فقط به قیمت و مشخصات گوشی‌ها دقت می‌کنید؟

شاید نشان‌تجاری، مثل مشخصات سخت‌افزاری یا بازه‌ی قیمت روی انتخاب گوشی موثر نباشد؛ اما برای بسیاری افراد از مهم‌ترین عوامل در انتخاب گوشی است. درنهایت چیزی که ما را به سمت انتخاب گوشی هل می‌دهد، امکانات و قابلیت‌هایی است که از یک گوشی انتظار داریم و می‌خواهیم خصوصیاتی داشته باشد که برای ما از اهمیت بیشتری برخوردارند تا نیاز‌هایمان را به‌وسیله‌ی آن‌ها رفع کنیم.

افراد بسیاری برند شیائومی را به اپل آسیا می‌شناسند. این شرکت چندسالی است که محصولات دیجیتال تولید می‌کند. تمام محصولات این شرکت از مواد اولیه‌ی درجه ‌یک ساخته می‌شوند و طراحی‌های زیبا و ساده‌ای دارند. چندسالی می‌شود که لوازم جانبی گوشی، ترازوهای هوشمند، کیت‌های هوشمند حفاظت از خانه، مچ‌بند‌های سلامتی، تبلت‌ها، هندزفری‌ها، اسکوترها، تصفیه‌کننده‌های هوا، اسپیکرها، دوربین‌های ورزشی، لامپ‌های هوشمند، تلویزیون‌ها و در انتها گوشی‌های این شرکت چینی موردتوجه علاقه‌مندان قرار گرفته‌اند. در بین تمام کالاهای این شرکت، گوشی‌های شیائومی با توجه به سخت‌افزار قدرتمند و طراحی زیبایی که دارند، از بازه‌ی قیمت بسیار مناسبی برخوردارند؛ اما برخلاف دیگر شرکت‌های چینی، این قیمت پایین روی کیفیت گوشی‌ها تاثیر ندارد.

گوشی «شیائومی می 4» (Xiaomi Mi 4) ازجمله محصولات باکیفیت و زیبای این شرکت چینی است که ظاهرش به آیفون 5 شبیه است؛ با نمایشگری با تراکم پیکسلی بالا برای دیدن فیلم و وب‌گردی، سخت‌افزاری قدرتمند برای انجام بازی‌های HD، دوربینی که تصاویر سلفی باکیفیت ثبت می‌کند و باتری‌ای با ظرفیتی عالی.

صفحه‌نمایش

مهم است که خریداران برای یک شرکت چقدر اهمیت داشته باشند. شیائومی با ساخت نمایشگری با رزولوشن full HD، تراکم 441 پیکسل بر اینچ و اندازه‌ی 5 اینچ، میزان زیاد اهمیتش به کاربران شیائومی Mi4 را به‌خوبی نشان داده است. شیائومی تمام ویژگی‌های موردنیاز یک نمایشگر را برای رسیدن به درجه‌ی عالی، برای نمایشگر Mi4 در نظر گرفته است. حتی این نمایشگر را به بهترین نحو ممکن، با فناوری شیشه‌ی یک‌تکه ساخته است. مجهزشدن به حسگر سنجش نور محیط در کنار پنلی که از فناوری IPS بهره می‌برد، به نمایشگر Mi4 کمک می‌کند تا بهترین بازده را در تمام شرایط نوری و محیطی داشته باشد. مثل بسیاری از گوشی‌ها در بخش تنظیمات صفحه‌نمایش، گزینه‌هایی برای تغییر حالت نمایش رنگ‌ها در نمایشگر Mi4 در نظر گرفته‌ شده‌ است که به بهتر دیدن محتویات، کمک بسزایی می‌کند.

درمجموع برای چنین بازه‌‌ی قیمتی، نمایشگر Mi4 عالی است و می‌تواند تمام خواسته‌ها و نیاز‌های یک کاربر را از نمایشگر گوشی‌ برآورده کند.

سخت‌افزار، سیستم‌عامل و کارایی

برای دراختیارداشتن سخت‌افزاری که بتواند بازی‌های HD را با کیفیت قابل‌قبول اجرا کند، باید مبلغ زیادی بپردازیم؛ اما با خریدن Mi4 خیالتان از داشتن سخت‌افزاری قدرتمند برای بازی‌‌کردن راحت می‌شود. استفاده از اسنپ‌دراگون 801 به همراه 3 گیگابایت رم، قدرت اجرای هر بازی یا برنامه‌ای را به Mi4 داده است.

 

درمقابل، استفاده از اندروید 4.4 معادلات را کمی به هم می‌ریزد؛ پس ‌از این گوشی انتظار نداشته باشید که تمام بازی‌های موجود را اجرا کند. این ناتوانی به سخت‌افزار گوشی مربوط نمی‌شود؛ بلکه بسیاری از بازی‌ها و برنامه‌ها، دیگر روی نسخه‌های قدیمی اندروید اجرا نمی‌شوند یا اگر اجرا ‌شوند، کارایی لازم را ندارند.

درعوض، رابط کاربری شیائومی تا دلتان بخواهد، عالی و ساده طراحی ‌شده است. رابط کاربری شیائومی روان، سریع، کارآمد و زیبا طراحی ‌شده و قابلیت‌های بی‌شماری را به اندروید پیش‌فرض آورده است. می‌توان گفت رابط کاربری اختصاصی شیائومی که با نام MIUI شناخته می‌شود، چیزی از اندروید باقی نگذاشته و تمام قسمت‌ها را به طرز جالب‌توجهی تغییر داده است تا نبود امکاناتی را که گوگل از قراردادن آن‌ها در اندروید امتناع کرده، جبران کرده باشد. استفاده از رنگ‌های جذاب، امکان تعویض آیکون‌ها، استفاده‌ی کم از منابع سیستم و باتری، امکان تغییر تم اصلی و جایگزینی آن با صدها تم که به‌صورت اختصاصی برای شما ساخته ‌شده‌اند و از همه‌ مهم‌تر برنامه‌های پیش‌فرض بسیار کارآمد، از ویژگی‌های استثنایی در MIUI هستند. جالب است بدانید، قبل از ورود گوشی‌های شیائومی به بازار، رام اختصاصی این شرکت برای بسیاری از گوشی‌های اندرویدی تولید می‌شد که از محبوبیت نسبتا زیادی هم برخوردار بود.،

متاسفانه نمی‌توانید با Mi4 به اینترنت نسل چهارم متصل شوید و خبر بدتر اینکه در بازاری که بیشتر گوشی‌ها دو سیم‌کارته هستند، Mi4 فقط از یک سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. حافظه‌ی داخلی هم فقط 16 گیگابایت است و از کارت حافظه‌ی جانبی هم خبری نیست؛ درعوض، امکان استفاده از OTG وجود دارد که می‌تواند تا حدی کمبود کارت حافظه‌ی جانبی را جبران کند. امکان گوش‌دادن به رادیوی FM، استفاده از فناوری‌هایی مثل بلوتوث و Wi-Fi هم برای کاربران این گوشی فراهم ‌شده است.

طراحی و ساخت

این روزها استفاده از شیشه و فلز در ساخت گوشی به امری عادی تبدیل ‌شده است؛ اما نوع استفاده از این شیشه و فلز مهم است. شیا‌ئومی Mi4 هم، از بدنه‌ی اصلی فلزی ساخته‌ شده است. برخلاف گوشی‌های دیگر که مثل آیفون 4 در هر دو قاب پشت و جلویی از شیشه‌های محافظ استفاده کرده‌اند؛ شیائومی استفاده از پلاستیک را برای قاب پشتی Mi4 ترجیح داده است. شاید این به خاطر قراردادن قوس خفیفی باشد که روی قاب پشتی برای کنترل ساده‌تر به وجود آمده است. قاب پشتی براق است و به نظر نمی‌رسد که مقاومت زیادی در برابر خط‌و‌خش داشته باشد؛ اما هیچ‌گونه پستی‌وبلندی روی آن دیده نمی‌شود و با توجه به قوس کمی که دارد، کنترل گوشی با یک دست را ساده کرده است.

قاب جلویی هم، ساده طراحی‌ شده است. برای ساخت نمایشگر Mi4 از فناوری شیشه‌ی یک‌تکه استفاده کرده‌اند تا فاصله‌ی نمایشگر تا سطح خارجی گوشی به کمترین حالت ممکن برسد. در این فناوری، لایه‌ی موجود بین صفحه‌ی لمسی و صفحه‌نمایش حذف می‌شود که با نگاه‌کردن به آن، این احساس به شما دست می‌دهد که نمایشگر روی قاب اصلی قرار گرفته است. کلید‌های لمسی کنترلی، زیر نمایشگر نور پس‌زمینه دارند. برای کلید‌های کنترل صدا و روشن/خاموش هم، روی قاب اصلی فلزی مکان مناسبی انتخاب ‌شده است که اصلا امکان ندارد آن‌ها را به‌صورت تصادفی فشار دهید. با توجه به فلزی‌بودن قاب اصلی و باتری 3050 میلی‌آمپری، Mi4 تنها 149 گرم وزن دارد.

 

با همه‌ی این توضیحات، دردست‌گرفتن Mi4 ساده است و کنترلش با یک دست دشوار نیست؛ البته نباید انتظار داشته باشید که بتوانید با یک دست به تمام نقاط نمایشگر دسترسی داشته باشید.

دوربین

در روزهایی که گرفتن عکس‌های سلفی در مقایسه با عکس‌های معمولی درخواست بالاتری را به خود اختصاص داده‌اند؛ شیائومی هم سعی کرده است خود را با شرایط وفق دهد. سنسور 8مگاپیکسلی نشان‌دهنده‌ی‌ اهمیتی است که شیائومی برای دوربین سلفی قائل است. در کنار عدد مگاپیکسل، عدد دریچه‌ی دیافراگم هم نشان می‌دهد که شیائومی، تمام تلاش خود را به کار بسته تا شما بتوانید با Mi4 بهترین تصاویر سلفی را ثبت کنید. با دریچه‌ی دیافراگم f/1.8، دوربین سلفی Mi4 نور بیشتری جذب می‌کند و نتیجه‌ی این جذب نور بیشتر، تصاویری با روشنایی مناسب و شفافیت مطلوب است.

تصاویر دوربین سلفی در مقایسه با دوربین اصلی کیفیت بهتری دارند. رنگ‌ها دقیقا همان چیز‌هایی هستند که در واقعیت دیده می‌شوند؛ همچنین اعوجاج در گوشه‌ها دیده نمی‌شود و خبری هم از نویز در تصاویر سلفی نیست.

دوربین اصلی سنسوری 13مگاپیکسلی دارد. شیائومی برای سنسور دوربین اصلی Mi4 هم کم‌کاری نکرده است. سنسوری که دریچه‌ی دیافراگم f/1.8 و سایز ” 1/3 دارد، باید بتواند تصویر شفاف و کم‌نظیری ثبت کند. البته حسگری هم که هر پیکسل از آن در حدود 1.12 میکرون‌متر اندازه دارد، باید کارایی خود را در ثبت تصاویر مناسب نشان دهد؛ اما نتیجه‌ تصاویری هستند که بافت نویز زیادی دارند؛ همچنین شفافیت و نور مناسبی در آن‌ها دیده نمی‌شود. درمجموع باید گفت کیفیت تصاویر بد نیست؛ اما حرفی هم برای گفتن ندارد و چنگی به دل نمی‌زند.

هر دو دوربین می‌توانند، ویدئو‌هایی با رزولوشن full HD و سرعت 30 فریم بر ثانیه ثبت کنند.

جمع‌بندی

خرید گوشی با برند‌هایی که گمنام بوده‌اند؛ اما به‌مرورزمان پیشرفت داشته‌اند و برای خود نام و نشانی دست‌و‌پا کرده‌اند، جذاب به نظر می‌رسد؛ چراکه این برند‌ها برای رسیدن به چنین شهرتی، محصولات خود را با قیمتی پایین‌تر در مقایسه با قیمت محصولات مشابه با برند‌های معتبر، روانه‌ی بازار می‌کنند. شیائومی Mi4 با طراحی و رابط کاربری منحصربه‌فردش بین گوشی‌های میان‌رده حرف‌هایی برای گفتن دارد و با توجه به بازه‌ی قیمتی‌اش یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید است. ویژگی‌ها و امکانات مهم دیگری که این گوشی را به یکی از انتخاب‌های برتر تبدیل می‌کند، نمایشگری 5اینچی با تراکم 441 پیکسل بر اینچ، دوربین سلفی 8مگاپیکسلی، سخت‌افزاری بر پایه‌ی تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 801 همراه با 3 گیگابایت رم است؛ اما مواردی مثل پشتیبانی از یک سیم‌کارت و نداشتن اتصال به اینترنت نسل چهارم را هم می‌توان در لیست نقاط ضعف این گوشی قرار داد. البته باید پشتیبانی‌نکردن از کارت حافظه‌ی جانبی و حافظه‌ی داخلی 16گیگابایتی همراه با نسخه‌ی پایین اندروید را هم هنگام خرید این گوشی در نظر گرفت.

خرید گوشی با برند‌هایی که گمنام بوده‌اند؛ اما به‌مرورزمان پیشرفت داشته‌اند و برای خود نام و نشانی دست‌و‌پا کرده‌اند، جذاب به نظر می‌رسد. چرا که این برند‌ها برای رسیدن به چنین شهرتی، محصولات خود را با قیمتی پایین‌تر در مقایسه با قیمت محصولات مشابه با برند‌های معتبر، روانه‌ی بازار می‌کنند. شیائومی Mi4 با طراحی و رابط کاربری منحصربه‌فردش بین گوشی‌های میان‌رده حرف‌هایی برای گفتن دارد و با توجه به بازه‌ی قیمتی‌اش یکی از گزینه‌هایی مناسب برای خرید است. ویژگی‌ها و امکانات مهم دیگری که این گوشی را به یکی از بهترین انتخاب‌های موجود تبدیل می‌کند، نمایشگری 5 اینچی با تراکم 441 پیکسل بر اینچ، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، سخت‌افزاری بر پایه‌ی تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 801 همراه با سه گیگابایت رم است. اما مواردی مثل پشتیبانی از یک سیم‌کارت و عدم اتصال به اینترنت نسل چهارم را هم می‌توان در لیست نقاط ضعف این گوشی قرار داد. البته باید عدم پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی و حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی همراه با نسخه‌ی پایین اندروید را هم هنگام خرید این گوشی در نظر گرفت.

مشخصات فنی Mi Mi 4 16GB Mobile Phone With Bundle

مشخصات کلی

  • ابعاد

    8.9 × 68.5 × 139.2 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت

    سایز میکرو (12 × 15 میلی‌متر)

  • وزن

    149 گرم
  • ساختار بدنه

    پلاستیک و فلز
  • تعداد سیم کارت

    تک سیم کارت

پردازنده

  • تراشه

    Qualcomm Snapdragon 801 Chipset

  • Quad-Core Krait 400 CPU
  • نوع پردازنده

    32 بیت

  • فرکانس پردازنده‌ی مرکزی

    2.5 گیگاهرتز

  • Adreno 330 GPU

حافظه

  • حافظه داخلی

    16 گیگابایت

  • مقدار RAM

    3 گیگابایت

  • پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

    ندارد

صفحه نمایش

  • صفحه نمایش رنگی

    بله

  • صفحه نمایش لمسی

    بله

  • فناوری

    IPS

  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش

    5.0 تا 5.5 اینچ

  • اندازه

    5.0 اینچ


  • 1920 × 1080 | Full HD
  • تراکم پیکسلی

    441 پیکسل بر هر اینچ
  • محافظت

    ندارد

  • تعداد رنگ

    16 میلیون رنگ

  • سایر قابلیت‌ها

    قابلیت دریافت 5 لمس به صورت همزمان

ارتباطات

  • شبکه های ارتباطی

    2G
    ,

    3G

  • شبکه 2G

    GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
  • شبکه 3G

    HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
  • فن‌آوری‌های ارتباطی

    GPRS
    ,

    EDGE
    ,

    Wi-Fi
    ,

    بلوتوث
    ,

    رادیو
    ,

    OTG

  • رادیو

    رادیو FM
  • Wi-Fi

    Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac


  • Dual-band, Wi-Fi Direct, DLNA, Hotspot
  • فن‌آوری مکان‌یابی

    A-GPS
    ,

    GLONASS
    ,

    Beidou|BDS

  • بلوتوث

    نسخه 4.0


  • A2DP
  • درگاه ارتباطی

    microUSB v2.0

دوربین

  • دوربین

    بله

  • رزولوشن عکس

    13.0 مگاپیکسل

  • فناوری فوکوس

    AutoFocus

  • فلش

    LED

  • قابلیت‌های دوربین

    دارای دریچه‌ی دیافراگم f/1.8


  • سایز سنسور 1/3 اینچ (”Sensor Size 1/3)

  • ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز 1.12 میکرومتر (1.12µm Pixel Size)

  • قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)

  • قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus)

  • قابلیت تشخیص چهره/لبخند (Face/Smile Detection)

  • قابلیت عکاسی HDR

  • قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)
  • فیلمبرداری

    رزولوشن 2160 × 3840 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (2160p@30FPS)


  • رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)

  • رزولوشن 720 × 1280 و سرعت 120 فریم بر ثانیه (720p@120FPS)
  • دوربین سلفی

    دارای سنسور با رزولوشن 8 مگاپیکسل


  • دارای دریچه دیافراگم f/1.8

  • فیلمبرداری با رزولوشن 1920 × 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)

صدا

  • بلندگو

    دارد

  • جک 3.5 میلی‌متری

امکانات نرم افزاری

  • نسخه سیستم عامل

    4.4 KitKat

  • پشتیبانی از زبان فارسی

    بله

  • منوی فارسی

    دارد

  • قابلیت‌های نرم‌افزاری

    MMS
    ,

    ایمیل
    ,

    مرورگر HTML5
    ,

    قابلیت نمایش اسناد مایکروسافت آفیس
    ,

    قابلیت نمایش فایل‌های متنی PDF
    ,

    برنامه ویرایش عکس
    ,

    قابلیت استفاده از سرویس شبکه‌های اجتماعی

  • موسیقی

    MP3
    ,

    eAAC
    ,

    WAV
    ,

    Flac

  • ویدیو

    MP4
    ,

    DivX
    ,

    XviD
    ,

    WMV
    ,

    H.264

  • ضبط صدا

    بله

سایر مشخصات

  • حس‌گرها

    قطب‌نما (Compass)
    ,

    شتاب‌سنج (Accelerometer)
    ,

    مجاورت (Proximity)
    ,

    فشارسنج (Barometer)
    ,

    ژیروسکوپ (Gyro)

  • باتری قابل تعویض

    خیر

  • مشخصات باتری

    باتری از نوع لیتیوم-یون با ظرفیت 3080 میلی‌آمپر ساعت
  • میزان شارژ آماده به کار

    280 ساعت
  • سایر قابلیت‌ها

    قابلیت حذف صدا‌های مزاحم هنگام مکالمه با استفاده از میکروفون دوم (Active Noise Cancellation With Dedicated Mic)


  • مجهز به رابط کاربری MIUI 5.0
  • اقلام همراه گوشی

    دفترچه‌ راهنما
    ,

    کابل USB
    ,

    هدفون
    ,

    قاب ژله‌ای
    ,

    شارژر
    ,

    محافظ صفحه نمایش
    ,

    گام شمار شیاومی

منبع: دیجیزا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *