دیجیزا/ طبق اعلام جف کیلی (Geoff Keighley)،  مراسم The Game Awards در اواخر سال جاری به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید، در سال جاری اغلب رویدادهای بزرگ صنعت بازی‌های ویدئویی به علت همه‌گیری ویروس COVID-19 به صورت دیجیتالی برگزار شده‌اند. در همین حال، سوالاتی در مورد چگونگی برگزاری مراسم The Game Awards 2020 مطرح شده بود.  مجری و تهیه‌کننده‌ی این مراسم اعلام کرد که این رویداد ویژه همانند هر ساله برگزار خواهد شد؛ با این تفاوت که به صورت دیجیتالی است.

جف کیلی در گفتگو با وب‌سایت IGN اعلام کرد که مراسم The Game Awards 2020 در اواخر سال جاری میلادی برگزار خواهد شد. وی در تاریخ دقیق برگزاری این رویداد اعلام نکرد، اما به نظر می‌رسد همانند هر ساله در ماه دسامبر برگزار می‌شود. اما نکته‌ی مهم اینجاست که این مراسم نیز مانند دیگر رویدادها به صورت دیجیتالی و آنلاین اجرا خواهد شد. گرچه ممکن است باعث شود نمایش به طور طبیعی از نظر مقیاس و گستردگی کوچکتر به نظر برسد، اما کیگلی گفته است که برعکس این واقعیت خواهد بود.

جف کیلی در این باره گفت: «ما برنامه‌ی بسیار جالبی برای نمایش داریم. ما قطعاً این کار را می‌کنیم. بسیاری از مردم می‌پرسند که آیا مراسم را به تعویق می‌اندازید؟ مشخصاً این‌گونه نیست. ما در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری در خصوص The Game Awards 2020 ارائه خواهیم داد. اما احتمالاً این مراسم بزرگ‌ترین نمایش ما خواهد بود.

مشخصاً قصد نداریم مراسم را با حضور ۱۰۰۰۰ نفری مردم و به صورت فیزیکی برگزار کنیم. شما چگونگی نحوه‌ی اجرای رویداد Gamescom را خواهید دید. من همچنان علاقه‌مندم تا مراسم را به صورت زنده و نه به صورت از پیش ضبط شده اجرا و برندگان را اعلام کنم. ما در حال کار برروی برخی از سناریوها هستیم تا راه هایی را پیدا کنیم که نمایش را با تعداد اندکی از تماشاچیان به صورت زنده ارائه دهیم.»

وی در ادامه اشاره کرد که مراسم به صورت زنده پخش می‌شود و از پیش ضبط شده نخواهد بود. همچنین جف کیلی قرار است به‌زودی میزبان مراسم افتتاحیه‌ی Gamescom باشد که در آن شاهد نمایش عناوین مختلف خواهیم بود.