دیجیزا

آخرین اخبار فناوری و تکنولوژی جهان

ماسکی عجیب با قابلیت تصفیه هوا

ماسکی عجیب با قابلیت تصفیه هوا

دیجیزا/ شرکت Biotlab ماسکی عجیب ارائه کرده است که روی گردن قرار می‌گیرد و دارای انواع محافظ‌های مغناطیسی صورت، فیلتر هوای هپا HEPA و اشعه ماورابنفش است.
به نقل از نیواطلس، بخش “Air-Ring” این ماسک دور گردن قرار می‌گیرد و باتری‌های آن روی قفسه سینه قرار می‌گیرند. این ماسک به راحتی روی صورت قرار گرفته و جدا می‌شود.

هوا از طریق یک مکش که دارای فیلتر است به داخل کشیده می‌شود و از نور ماورا بنفش گذشته و در نهایت پیش از آن که به دهان و بینی شما برسد از فیلترهای کربنی گذر می‌کند. به نظر می‌رسد این هوا عاری از هرگونه ویروس و عوامل بیماری‌زا باشد.

باتری‌های آن تا هشت ساعت کار می‌کنند و اگر از یک پاوربانک استفاده کنید می‌توانید این ماسک را برای مدت طولانی‌تری استفاده کنید.

بخش محافظ این ماسک قابل تغییر است و می‌توان آن را از یک ماسک کوچک صورت تا یک محافظ کامل صورت تغییر داد و حتی می‌توان کل سر را مانند یک کلاه با آن پوشاند.

یکی از مشکلات این ماسک این است که با تغییر جهت گردن در جای خود ثابت می‌ماند و همراه با حرکت سر و گردن تغییر جهت نمی‌دهد.

این ماسک مناسب کووید-۱۹ نیست و مانند ماسک N۹۵ عمل نمی‌کند بلکه اگر فردی بیمار باشد و از این ماسک استفاده کند ویروس‌ها و عوامل بیماری‌زای موجود بازدم فرد در محیط پخش خواهد شد.

این ماسک برای استفاده در شهرهای دارای هوای‌ آلوده،   برای آن دسته از افرادی که دچار آلرژی هستند و کسانی که در محیط‌هایی با بوی ناخوشایند کار می‌کنند مناسب است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *