نگاهی به لیست دستگاه‌های بعدی که به‌روزرسانی MIUI 14 را دریافت می‌کنند.

شیائومی نسل جدید رابط کاربری اختصاصی خود، یعنی MIUI 14 را طی مراسمی ویژه معرفی کرد. تاکنون چندین محصول شیائومی این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند و اکنون نوبت به موج دوم دریافت‌کنندگان آن می‌رسد. براساس گزارش یک منبع آگاه، گوشی‌هایی از سری شیائومی ۱۲، شیائومی ۱۱ و سری ردمی نوت دریافت‌کنندگان بعدی آپدیت MIUI 14 خواهند بود.

شیائومی اواخر پاییز امسال رابط کاربری MIUI 14 را با ویژگی‌های جدید معرفی کرد. گوشی‌های سری شیائومی ۱۳ اولین دستگاه‌های بهره‌مند از این پوسته کاربری بودند. چینی‌ها ابتدا MIUI 14 را برای چند محصول پرچمدار خود منتشر کردند و حالا نوبت به موج دوم دریافت‌کنندگان آن رسیده است.

شیائومی رسماً لیست زیر را به‌عنوان دریافت‌کنندگان بعدی آپدیت MIUI 14 معرفی کرده و وعده داده است که عرضه آن را از اوایل فروردین‌ماه آغاز کند:

شیائومی MIX 4
شیائومی ۱۲X
شیائومی Mi 11 اولترا
شیائومی Mi 11 پرو
شیائومی Mi 11
شیائومی ۱۱ لایت مدل‌های ۴G و ۵G
شیائومی Mi 10S
شیائومی CIVI 2
شیائومی CIVI 1S
ردمی K40 Pro
ردمی K40S
ردمی K40
ردمی K40 Gaming
ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس
ردمی نوت ۱۲ پرو
ردمی نوت ۱۲
ردمی نوت ۱۲ مدل Explorer
ردمی نوت ۱۲ مدل Discovery
ردمی نوت ۱۱T پرو پلاس
ردمی نوت ۱۱T پرو
ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس
ردمی نوت ۱۱ پرو
ردمی نوت ۱۱E
ردمی نوت ۱۰ پرو (چین)

توجه داشته باشید که این لیست مختص به مدل‌های عرضه‌شده برای چین بوده و برای دستگاه‌های نسخه جهانی یا گلوبال صدق نمی‌کند. اما احتمالاً از اواسط بهار سال ۱۴۰۲ شاهد انتشار آپدیت MIUI 14 برای کاربران ایرانی باشیم. شیائومی درحال گسترش موج به‌روزرسانی خود به دستگاه‌های ارزان‌تر است و بنابراین به‌زودی گوشی‌های قدیمی‌تر هم به‌روزرسانی‌ها را دریافت خواهند کرد.