دیجیزا/ وان پلاس یک پست فروم درباره زمانی که قصد دارد جدیدترین به روزرسانی Oxygen OS 11 را روی تلفن های خود عرضه کند، منتشر کرد. این رابط کاربری مبتنی بر اندروید ۱۱ در حال حاضر در OnePlus 8T و سری OnePlus 8 در دسترس است و طبق گفته های این شرکت، به زودی در گوشی های موجود و قدیمی نیز عرضه خواهد شد. بله لیست آپدیت اندروید ۱۱ وان پلاس با Oxygen OS 11 رسما منتشر شده و جالب که وان پلاس ۶ هم هست.

اولین دستگاه هایی که آپدیت Oxygen OS 11 را در این ماه دریافت می کند OnePlus Nord خواهد بود. این گوشی هفته گذشته به سیستم عامل اکسیژن ۱۰.۵.۱۰ به روز شد و وان پلاس می گوید این اولین نسخه ساخت بتا عمومی اندروید ۱۱ را برای آن در این هفته آغاز می کند. هنوز هیچ زمان بندی برای زمان انتشار انتشار پایدار وجود ندارد، اما این شرکت می گوید پس از جمع آوری بازخورد از کاربران بتا، اجرای برنامه های مرحله ای را انجام خواهد داد.

بسیاری از کاربران OnePlus 7 و ۷T نیز مشتاقانه منتظر به روزرسانی اندروید ۱۱ هستند. وان پلاس قبلاً به Android Authority تأیید کرده بود که این آپدیت قبل از پایان سال ۲۰۲۰ روی تلفن ها خواهد آمد. با این حال، این شرکت اکنون می گوید هنگام ارائه به روزرسانی بر روی تلفن ها، با یک مشکل رمزگذاری داده روبرو شده است. گفته می شود، این شرکت با کوالکام برای حل این مشکل کار کرده است و انتظار می رود بلافاصله پس از پایان دوره آزمایشی خصوصی، اولین نسخه آزمایشی Oxygen OS 11 برای سری OnePlus 7 و ۷T منتشر شود.

در مورد وان پلاس ۶ و Oxygen OS 11 باید بگوییم که این آپدیت سومین آپدیت اساسی سیستم عامل اندروید آن خواهد بود. این گوشی با Android 8.1 پیش فرض منتشر شد و قرار بود فقط دو به روزرسانی بزرگ را دریافت کند، بنابراین خوب است که ببینیم OnePlus یک آپدیت اضافی به کاربران می دهد.

از طرف دیگر، OnePlus 6T به صورت پیش فرض با اندروید ۹ ارایه شده بود و از این رو برای دریافت اندروید ۱۱ در صف هست. سرانجام OnePlus Nord N10 و N100 نیز در صف دریافت آپدیت هستند. این شرکت می گوید جزئیات بیشتری درباره برنامه به روزرسانی این تلفن ها در تاریخ بعدی به اشتراک می گذارد.

شما کاربر وان پلاس هستید؟ نظر شما درباره ارایه آپدیت های این برند چیست؟