دیجیزا/ آمازون هند، قیمت سامسونگ گلکسی ام ۳۱ پرایم ادیشن – Galaxy M31 Prime Edition را فاش ساخت. اخیرا این فروشگاه آنلاین، فهرست مشخصات گوشی را نیز منتشر کرده بود.

بسته به ظرفیت حافظه، این دستگاه در دو نسخه ۶+۶۴ گیگ و ۶+۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد. قیمت گلکسی ام ۳۱ پرایم ادیشن از ۱۶ هزار و ۵۰۰ روپیه (معادل ۲۲۵ دلار و ۶۷۲۷۵۰۰ تومان) آغاز می‌شود. بهای نسخه ۱۲۸ گیگ در سایت آمازون درج نشده؛ ولی احتمالا حدود ۲۰ دلار گران‌تر است.

خریداران این گوشی هوشمند از اشتراک رایگان سه ماهه آمازون پرایم هم بهره‌مند خواهند شد. البته مشخصات آن تا حد زیادی به گلکسی ام ۳۱ شباهت دارد؛ شاید تنها تفاوت مهم، به صفحه نمایش مربوط شود که فعلا اندازه و رزولوشن آن مشخص نیست.

این موبایل میان رده از تراشه اگزینوس ۹۶۱۱ قدرت می‌گیرد. یک خشاب اختصاصی برای استفاده از کارت microSD (تا سقف ۵۱۲ گیگابایت) هم دارد. باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دستگاه از درگاه USB-C با توان ۱۵ وات شارژ می‌شود.

گلکسی M31 پرایم ادیشن در مجموع پنج دوربین دارد که یکی از آن‌ها در جلو است. ظاهرا این دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی می‌تواند ویدیوهای اسلوموشن ۴K ضبط کند. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در پنل عقب با دوربین‌های فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق‌سنج ۵ مگاپیکسلی همراهی می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند باید به وجود حسگر اثر انگشت در پشت، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و صفحه نمایش ناچ‌دار اشاره کنیم.