دیجیزا/ پیش بینی می شود سامسونگ گلکسی بادز پرو در کنار سری Galaxy S21 معرفی شود. سامسونگ هنوز چیزی در مورد این هدفون TWS اعلام نکرده است، اما ویژگی های اصلی آنها چند روز پیش از معرفی رسمی به بیرون درز کرده است.

گلکسی بادز پرو سامسونگ
ما پیش از این می دانستیم که که قیمت Buds Pro در اروپا ۲۲۹ یورو خواهد بود. اکنون بروشورهای تبلیغاتی ارسال شده توسط یک کاربر توییتر نشان می دهد Galaxy Buds Pro با قیمت ۱۹۹ دلار در ایالات متحده عرضه می شود.

 

این تصاویر همچنین به ما می گویند که هر گوشی با یک بلندگوی دو طرفه ارائه می شود و دارای سه میکروفون روی صفحه است. Buds Pro دارای گواهی IPX7 خواهد بود و از قابلیت حذف نویز برخوردار است.

تصاویر فاش شده اندازه باتری Buds Pro را نشان نمی دهد اما به ما می گوید که هدفون TWS به تنهایی هشت ساعت پخش موسیقی و ۴.۵ ساعت مکالمه را ارائه می دهد. هنگامی که با کیس شارژ همراه شوید، به ترتیب ۱۵ ساعت و ۲۸ ساعت مکالمه و زمان بازی خواهید داشت.

هندزفری Galaxy Buds Pro یک ووفر ۱۱ میلی متری و یک توییتر ۶.۵ میلی متری را ارایه خواهد کرد. این گوشی دارای صدای محیط، حالت مکالمه و صدای فضایی خواهد بود. در این برشور ویجت جدید Galaxy Buds نیز ذکر شده است، اما مشخص نیست که دقیقاً چه کاری انجام خواهد داد.

هندزفری Galaxy Buds Pro در هنگام معرفی در رنگ های نقره ای ، بنفش و مشکی عرضه خواهد شد، اما ممکن است بعداً سامسونگ گزینه های رنگ بیشتری را ارائه دهد.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی بادز پرو هستید؟‌ قیمت و باتری آن برای شما مناسب است؟