دیجیزا/ انتوتو یکی از بنچمارک‌های معتبر در زمینه معیارسنجی عملکرد پردازنده  گوشی‌های هوشمند است که نه‌تنها توسط کاربران، بلکه توسط رسانه‌های معتبر نیز استفاده می‌شود. اصولا هرماهه انتوتو فهرستی از ۱۰ محصولی منتشر می‌کند که توانسته‌اند بالاترین امتیاز را کسب کنند.

در واقع فهرست ۱۰ گوشی  برتر انتوتو بر مبنای بازه زمانی یک‌ماهه است و شامل محصولاتی نمی‌شود که درگذشته بنچمارک شده‌اند. در هر صورت، انتوتو فهرستی از ۱۰ گوشی هوشمند برتر ماه آگوست را منتشر کرده که شامل بالاترین امتیاز کسب‌شده توسط گوشی‌های هوشمند در بازه زمانی ۱ الی ۳۱ جولای (۱۱ تیر تا ۱۰ مرداد) می‌شود. در این فهرست، شیائومی  می ۱۰ اولترا توانسته بالاترین جایگاه را با کسب امتیاز ۶۴۶،۷۳۰ به خود اختصاص داد.

می ۱۰ اولترا درواقع نسخه‌ای ویژه از می ۱۰ است که شرکت شیائومی برای جشن ۱۰ سالگی خود معرفی کرد. از ویژگی‌های می ۱۰ اولترا می‌توان به برخورداری از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ و ۱۶ گیگابایت حافظه  رم اشاره کرد. پرچم‌دار شرکت چینی از ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 3.1 نیز بهره می‌برد و توانسته در بنچمارک انتوتو نسبت به تمامی رقبای خود عملکرد به مراتب بهتری داشته باشد.

جالب است بدانید که انتوتو در توضیحات فهرست ماه آگوست گفته است بیش از هزار گوشی هوشمند در بازه زمانی ذکرشده بنچمارک شده‌اند. در جایگاه دوم می‌توان تلفن هوشمند iQOO 5 را مشاهده کرد که توانست امتیاز ۶۳۷،۶۱۶ را کسب کند. این محصول نیز مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ است؛ اما برخورداری می ۱۰ اولترا از حافظه رم بیشتر گویا توانسته به کسب امتیاز بالاتر پرچم‌دار شیائومی کمک شایانی کند.

در جایگاه سوم، ایسوس راگ فون ۳ با امتیاز ۶۲۹،۲۴۵ قرار گرفته است. راگ فون ۳ از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ با سیستم خنک‌کننده‌ی پیشرفته‌ای استفاده می‌کند. جایگاه چهارم و پنچم به دو گوشی هوشمند شیائومی بلک شارک ۳ اس و ویوو ایکس ۵۰ پرو  پلاس تعلق گرفته و در دو جایگاه بعدی نیز محصولاتی از اوپو  به‌نام‌های فایند ایکس ۲ پرو و فایند ایکس ۲ مشاهده می‌شوند.

در ادامه می‌توانید فهرست ۱۰ گوشی هوشمند برتر ماه آگوست را از نگاه بنچمارک انتوتو مشاهده کنید:

نظر شما چیست؟ آیا دارنده یکی از محصولات فوق هستید؟