دیجیزا/ بازی محبوب و پرطرفدار Fortnite در طی سال‌های اخیر توانسته است تا نام خود را به عنوان یکی از برترین عناوین آنلاین و بتل رویال در تاریخ بازی‌های ویدیویی ثبت نماید. همچنین همه روزه شاهد آن هستیم که نه تنها از محبوبیت و رشد این عنوان چیزی کم نمی‌شود بلکه بدان اضافه نیز می‌گردد. حال به نظر می‌رسد که در ابتدای شروع فصل جدید این بازی قرار است تا با اولین تجربه‌ی یک ماموریت تک نفره در این عنوان روبرو شویم.

عنوان Fornite، که توسط شرکت اپیک گیمز (Epic Games) توسعه یافته است، سال‌هاست که جایگاه خود را در بین مردم و علاقمندان به بازی‌های ویدیویی تثبیت کرده است. همچنین این بازی توانسته است تا به شکل باورنکردنی در جامعه و فرهنگ عمومی کشورها تاثیر بگذارد. علاوه بر این، Fornite با رشد بی وقفه‌ی خود و افزایش محبوبیتش بین جوانان و نوجوانان یک کشور توانسته تا از یک بازی ویدیویی به یک بستر مناسب برای برگزاری رویدادهای مختلف و ایجاد اثرات فرهنگی گسترده بدل شود.

این بازی هر ساله با یک سری تغییرات جالب و به روز خودش را با طبع عمومی جامعه‌ی بازی‌بازان وفق می‌دهد و به همین دلیل نیز به نظر نمی‌رسد که به این زودی‌ها نامش از میدان عناوین مختلف ویدیویی پاک شود. در این فصل جدید نیز قرار است تا یک تجربه‌ی تازه و جالب به این بازی افزوده شود و آن چیزی است که احتمالا انتظارش را ندارید. یک ماموریت تک نفره!

فورتنایت از ابتدای عرضه‌ی خود تا به الان به عنوان یک بازی بتل رویال و آنلاین محور شناخته شده است، اما به نظر می‌رسد که اپیک گیمز قصد تغییر این رویه را دارد تا بدین وسیله آن دسته از بازی‌بازانی که این عنوان را به خاطر نداشتن یک ماموریت تک نفره شماتت می‌کردند نیز راضی نماید.

همانطور که تیم توسعه دهنده‌ی این بازی در اپیک گیمز شرح داده شده است، در ابتدای چپتر دوم از فصل ششم این بازی شاهد پایان Zero Crisis و همچنین پایان ماموریت Agent Jones خواهیم بود.

طی چند ماه گذشته، بازی‌بازان مجبور شده بودند تا طی بازه‌های زمانی خاص و مشخصی به طور هماهنگ وارد بازی شده تا صحنه‌های سینماتیک راجع به جزئیات داستان Zero Crisis را ببینید، اما در این فصل قرار است تا یک تجربه‌ی واقعی بازی تک نفره وجود داشته باشد. یک تجربه‌ی انفرادی که می‌توانید هر زمان که خواستید وارد فورتنایت شوید و این ماموریت خاص را بازی کنید.

همچنین در صورت تمایل می‌توانید تا بعدا نیز این ماموریت و جزئیات آن را بصورت آنلاین طی یک رویداد خاص تماشا کنید.

در نهایت باید گفت که بازی Fortnite هم اکنون به استثنای سیستم عامل iOS شرکت اپل (Apple) برای تمامی پلتفرم‌های متفاوت از قبیل کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی، در دسترس بازی‌بازان قرار دارد.

فصل ششم این عنوان با آغاز ماجراجویی انفرادی Agent Jones از تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۲۱ (سه شنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۹) آغاز می‌شود.

نظر شما در این مورد چیست؟ به نظرتان عنوان Fornite قرار است تا برای همیشه محبوب باقی بماند و در اوج باشد یا خیر؟