دیجیزا/ از زمان عرضه‌ی Mortal Kombat 11 تا به حال، استودیوی ندررلم (NetherReal) به‌روزرسانی‌ها، محتوا و بسته‌های الحاقی مختلفی برای این بازی منتشر کرده است. در همین حال، اخیراً آمار جدیدی از فروش این عنوان بازی منتشر شده است که قابل توجه به نظر می‌رسد.

آقای اد بون (Ed Boon)، خالق سری Mortal Kombat، در توییتر خود اعلام کرد که آمار فروش بازی Mortal Kombat 11 از مرز ۸ میلیون نسخه عبور کرده است. اگرچه آمار ارائه شده باعث نمی‌شود که این بازی را به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ تبدیل کند، اما همچنان آمار بسیار خوبی برای یک بازی مبارزه‌ای محسوب می‌شود. در حقیقت، Mortal Kombat 11 یکی از پرفروش ترین بازی های سال ۲۰۱۹ بود و نشان می‌دهد این فرنچایز همچنان از محبوبیت بالایی برخوردار است.

اد بون علاوه بر اعلام آمار فروش، به محتوای جدیدی Mortal Kombat 11 که احتمالاً به‌زودی برای این بازی عرضه خواهد شد، اشاره کرد. این احتمال وجود دارد که یک نسخه‌ی ارتقا یافته از این بازی برای کنسول‌های نسل بعدی پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس عرضه شود. با توجه به موفقیت این بازی، عرضه‌ی آن برروی کنسول‌های نسل جدید منطقی به نظر می‌رسد.

با توجه به شواهد ارائه شده، به نظر می‌رسد احتمال اضافه شدن یک شخصیت جدید به بازی Mortal Kombat 11 وجود دارد. اخیراً شایعاتی در خصوص اضافه شده رمبو (Rambo) به عنوان شخصیت و مبارز جدید منتشر شده است. با توجه به این که شخصیت‌هایی مانند Terminator در این بازی حضور دارند، احتمال اضافه شدن شخصیت رمبو دور از ذهن نیست. هر چند تاکنون چیزی به صورت رسمی در این خصوص اعلام نشده است.

طبق اطلاعات تایید شده، استودیوی ندررلم در حال کار برروی یک عنوان جدید است. پیش از این شایعاتی در مورد معرفی بازی Injustice 3 در رویداد DC Fandome منتشر شده بود که در نهایت تکذیب شد. با این حال، بازی بعدی این استودیو یک عنوان متفاوت از آثار قبلی آن خواهد بود.

بازی Mortal Kombat 11 هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.