دیجیزا/ بازی Octopath Traveller اثر شرکت بازی‌سازی اسکوئر انیکس (Square Enix) و یک عنوان در سبک نقش‌آفرینی ژاپنی به شمار می‌آید که از طراحی بصری منحصر به فردی برخوردار است.

بازی Octopath Traveller شاید در نگاه اول یک بازی عالی به نظر نرسد اما به علت گیم‌پلی منحصر به فرد خود که دارای المان‌های نقش‌آفرینی ژاپنی بوده و طراحی گرافیکی و بصری خارق‌العاده‌ی خود که به صورت پیکسلی طراحی شده، می‌تواند تجربه‌ای ناب را برای علاقه‌مندان فراهم آورد.

به تازگی شرکت اسکوئر انیکس در بیانیه‌ای اعلام کرد که بازی Octopath Traveller هم از نظر محبوبیت و هم از نظر میزان فروش توانسته به موفقیت زیادی دست یابد و شاید بتوان این امر را مدیون جسارت توسعه‌دهندگان به شمار آورد؛ چرا که امروزه کمتر عنوانی را می‌توان یافت که به صورت پیکسلی و کلاسیک طراحی شده باشد و کیفیت بسیار بالایی را نیز ارائه دهد. به گفته‌ی اسکوئر انیکس، بازی Octopath Traveller می‌تواند یک نقطه‌ی عطف در میان بازی‌‌های نقش‌آفرینی مستقل و کوچک قلمداد شود و بازی‌بازان به خوبی این موضوع را دریافته‌اند.

شرکت اسکوئر انیکس اخیرا بر روی حساب کاربری بازی Octopath Traveller بر روی توییتر اعلام نمود که میزان فروش فیزیکی و دیجیتالی این عنوان در سراسر دنیا به رقم بیش از ۲٫۵ میلیون واحدی رسیده است. این شرکت در ماه مارس سال گذشته‌ی میلادی اعلام کرد که بازی Octopath Traveller به فروش دو میلیون واحدی دست یافته و حال به نظر می‌رسد این عنوان هر چند به کندی اما روند فروش رو به افزایشی را طی کرده است.

عنوان نقش‌آفرینی Octopath Traveler هم‌اکنون بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی، سرویس گوگل استدیا و کنسول نینتندو سوییچ در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.