دیجیزا/ هفته گذشته POCO Global  در مراسمی در اروپا POCO X3 NFC را معرفی کرد. تایید شده است که این تلفن هوشمند در تاریخ ۱ دیجیزا در هند معرفی می شود. اما این معرفی چرا اهمیت دارد؟ چون باتری پوکو ایکس ۳ در هند ۶۰۰۰ میلی آمپری خواهد بود.

باتری پوکو ایکس ۳
اخبار منتشر شده اخیر ادعا کرده است که مدل هند در مقایسه با نسخه جهانی POCO X3 NFC تغییراتی ایجاد خواهد کرد. امروز، POCO India تیزر تبلیغاتی خود را در توییتر منتشر کرد که به یک واحد باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری در دستگاه اشاره دارد. این در مقایسه با ۵،۱۶۰ میلی آمپر ساعت در POCO X3 NFC بزرگتر است.

پوکو POCO X3 از یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی FHD + با پنل LCD با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می برد و در نتیجه تراکم پیکسل ۳۹۵ppi است. نمایشگر POCO X3 با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، یک نمونه نمونه لمسی ۲۴۰ هرتز ارائه می شود که تحت حفاظت Corning Gorilla Glass 5 قرار دارد. این پنل دارای گواهینامه HDR10 است که می تواند به حداکثر روشنایی ۴۵۰ نیت برسد.

در بخش دوربین این دستگاه یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی Sony IMX682 با دیافراگم f/1.89 ارایه می کند که با یک لنز زاویه دید عریض ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2، یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و دوربین سنسور عمق با دیافراگم f/2.4 و رزلوشن ۲ مگاپیکسلی همراه است.

گوشی POCO X3 قادر به ضبط فیلم های ۴k 30fps است و دارای AI SkyScaping 3.0 و ۶ حالت نوردهی طولانی ، کلون های عکس AI ، حالت Pro ، حالت شب ، حالت پرتره AI ، قاب فیلم و موارد دیگر است. دستگاه دارای یک دوربین سلفی AI با رزلوشن ۲۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 است.

زیر پوسته، POCO X3 از یک هشت هسته ای کاملا جدید کوالکام Snapdragon 732G ساخته شده است که با پردازش ۸ نانومتری ساخته شده است که با پردازنده گرافیکی Adreno 618 و رم LPDDR4x و حافظه UFS 2.1 همراه است. POCO X3 NFC (مدل جهانی) یک باتری عظیم ۵۱۶۰ میلی آمپری را ارایه می کند، اما مدل هند احتمالا یک واحد باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری را با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات و درگاه شارژ Type-C ارایه می کند.

این دستگاه از یک سنسور اثر انگشت نصب شده در کنار دستگاه بهره می برد که در دکمه پاور تعبیه شده و دستگاه از باز کردن قفل صورت نیز پشتیبانی می کند. POCO X3 دارای جک هدفون ۳.۵ میلی متری است و همچنین اولین دستگاه POCO است که از قابلیت تنظیم استریو برخوردار است. POCO X3 دارای یک شاسی فلزی است که از آلیاژ فوق العاده آلومینیوم ساخته شده و دارای پشت پلی کربنات است.

نظر شما درباره این تغییر چیست؟ به هر حال باتری بزرگتر، زندگی بهتر!